Ardennes Etape

Vakantiehuis Ardennen met ARDENNES-ETAPE Vakantiehuis Ardennen - Boek nu je vakantiehuis, villa, chalet, gite, grote vakantiewoning in de Ardennen uit meer dan 1400 met zorg geselecteerde vakantiehuizen.

Ardennes Etape Reviews

    Wat een vreselijk organisatie!

    Wat een vreselijk organisatie!!! Zolang er niets aan de hands is gaat het allemaal prima maar we hebben helaas te maken met een schade door de zon en we zijn onze auto sleutels op locatie vergeten. We zijn inmiddels drie weken verder en na honderd keer bellen en mailen krijg ik niets te horen van de organisatie en hebben ze een schade bij de verzekering met een verkeerde oorzaak neergelegd! En kan ik fluiten naar de auto sleutels. En mijn Borg gaat waarschijnlijk nog maanden duren als het zo doorgaat.
    Ze kunnen niet terug reageren ! Niet lezen en al helemaal niet luisteren. WAT een drama Ik zou deze organisatie ZEKER niet aanraden.

    Sterke punten
    Mooie huizen

    Zwakke punten
    klanten service

    Onrechtmatig borg ingehouden

    ***Pas op! Dit is een onbereikbaar bedrijf die onterechte zaken verrekent met reeds betaalde borg.***
    De koelkast van ons verblijf hing met ducktape aan elkaar. Toen ik mijn dure fles wijn in de deur 'plank' van de koelkast wilde zetten viel deze naar beneden. Plank kapot (dat was deze al, ook alle andere planken zaten met ducktape aan elkaar geplakt) en mijn dure wijn kapot. Direct melding gemaakt bij de eigenaar met foto's hierbij.
    Wat doet Ardennes Etapes? Ze maken een nota aan voor die kapotte plank en houden dit in op de borg.
    Ik heb een klacht ingevuld op hun website want ik kan ze niet direct mailen. Geen reactie. Ik stuur weer een bericht via de website met de vraag waar mijn geld blijft. Krijg ik het vriendelijke verzoek om het formulier op hun website nogmaals wil invullen want ze hebben niets ontvangen. Ik geef aan dat ik dat niet ga doen, het was immers veel werk om het hele verhaal in te vullen. Ik vraag of ze mij kunnen bellen. Geen reactie. Reageren op mijn case gaat niet meer want ze sluiten de case gewoon af zonder oplossing. Tot drie keer toe inmiddels! Een ongelofelijk irritant bedrijf.

    reservering 842356

    Zwakke punten
    Oneerlijk
    Onbereikbaar

    Ordinaire oplichters

    Uitermate waardeloos bedrijf. Verhuurder heeft zogenaamde schade aan het hekwerk gemeld die wie veroorzaakt zouden hebben. Ardennen Etape houdt onze borg gewoon in zonder verder overleg met klant. Pas bij telefonisch overleg vanuit onze kant wordt medegedeeld dat verhuurder een claim bij de verzekering heeft ingediend en dat we naar de borg kunnen fluiten.

    Bij schoonmaak is nog getekend dat alles in orde zou zijn. Verhuurder blijkt gewoon een ordinaire oplichter te zijn en Ardenne Etape gaat hier schijnbaar maar al te graag in mee en komt totaal niet op voor klant.

    Oplichters

    Wij hebben bij het boeken door een verkeerde datum geselecteerd en dit ook betaald. Toen we dit merkten , wouden we de data wijzigen. We waren 90 procent van ons bedrag kwijt. Ze zeiden dat zogenaamd de eigenaar niet akkoord was. De eigenaar zei tegen ons dat hij wel akkoord was.

    Zwakke punten
    Niet doen

    Bedriegers

    Online betseld maar konnen maar voor 2 volwassenen gaan. Had gebeld of het oke was voor 4 volwassenen. De dag van aankomst geen toegang tot te woning tot dan niets meer gehoord van hun en geen geld gezien. Hou u weg van die bedriegers, ze hebben u al bedrogen voor je iets doet. Ik laat het hier niet bij.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Veel

    Wij gaan daar nooit meer boeken

    Zoals beloofd aan Ardennes- etape, hier onze review.
    Vorig jaar positieve vakantie ervaring gehad, dit jaar helaas erg teleurgesteld.
    Wij hadden ruim van te voren geboekt, maar waren met 12 mensen uit 6 gezinnen en hadden te maken met 3 landen.
    Omdat wij rekening moesten houden met de onzekerheid ivm de maatregelen en met de verschillende planningen van de 12 personen, besloten wij ongeveer een maand voor data dat het beter was de datum een jaar op te schuiven, wij hadden immers alles al betaald.
    We hadden inmiddels een ander mailadres, maar het was onmogelijk dat te veranderen op onze privé info van Ardennes- etape, de bevestigings knop werkte niet.
    Telefonisch was Ardennes etape onbereikbaar en op de mail kreeg ik maar geen antwoord. Op de chat zei ze dat ik de week erop antwoord zou krijgen op mijn verzoek om het een jaar op te schuiven. Wat ik kreeg: een juich brief dat alles weer mocht en dat we in het huis konden, totaal geen antwoord op mijn brief. Inmiddels begon de tijd te dringen, wilde ik nog iets van het geld terug zien als ze niet akkoord zouden gaan met mijn verzoek.
    Nogmaals gechat en er toen werd pas gezegd dat ik alleen kon annuleren.
    Geen mail terug, geen antwoord op de brief, geen begrip en voor ons geen boeking.
    Heel jammer, want we hadden er vorig jaar ook een week geboekt en wilden nu voortaan elk jaar de reünie van 12 personen bij Ardennes etappes houden.
    Maar nu nooit meer, gaan ergens anders huren waar ze wel rekening houden met het menselijke aspect, bijvoorbeeld bij Beaujean.
    Omdat Ardennes etappes alleen in nummers kan denken, hier onder onze nummers zodat ze weten wie er achter deze review zit.
    698115, 104874-01

    Sterke punten
    Huizen zijn goed

    Zwakke punten
    Communicatie met klanten

    Niet betrouwbaar, afzetters

    Als er iets fout gaat met de boeking verschuilen ze zich achter de kleine lettertjes om je geld nooit terug te geven, zelfs wanneer de eigenaar akkoord is dit wel te doen. Schandalig

    Zeer klantonvriendelijk en wil absoluut niet meedenken oplossen Corona overmacht

    Inmiddels heel erg veel contact gehad met dit bedrijf.
    Zeer klantonvriendelijk en willen absoluut niet meedenken over oplossing.
    Sterker sturen alleen elke keer dezelfde voorwaarden.
    Wij waren 20 jaar klant elk jaar geboekt, maar zeker nooit meer.
    Zullen erg goed ons best doen dit bedrijf te behoeden voor nieuwe klanten.
    Nooit iets mee doen Ardenne Etap.
    Slechtste bedrijf ooit.
    1 ster is te veel

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie boven

    Het was super! weer geboekt voor 2021!

    Vorig jaar met de familie ivm 50 jaar huwelijk een weekje een villa gehuurd. We hebben ontzettend genoten! Het huis was netjes en onze borg hebben we ook netjes terug gekregen ( na aftrek kosten) Ondanks de negatieve reacties hier voor ons iig een rede om voor 2021 zelfs 2 weken te boeken. We hebben er weer ontzettend zin in! Groetjes fam. van Gelder

    Sterke punten
    geleverd volgens afspraak, netjes,

    Zwakke punten
    geen slechte ervaring gehad

    Vorig jaar een heerlijke vakantie gehad. Voor 2021 wederom 2 weken geboekt. We hebben er al veel zin in!

    Vorig jaar met de familie ivm 50 jaar huwelijk een weekje een villa gehuurd. We hebben ontzettend genoten! Het huis was netjes en onze borg hebben we ook netjes terug gekregen ( na aftrek kosten) Ondanks de negatieve reacties hier voor ons iig een rede om voor 2021 zelfs 2 weken te boeken. We hebben er weer ontzettend zin in! Groetjes Nikie

    Sterke punten
    geleverd volgens afspraak, netjes,

    Zwakke punten
    geen slechte ervaring gehad

    opgelet voor waarborg!

    Wij boeken al jaaaaren bij Ardennes-Etape maar merken toch op dat de kwaliteit er serieus op achteruitgaat. Het is niet meer wat het geweest is!
    Laatste 2 boekingen toch negatieve ervaring meegemaakt en dit heb je niet nodig op reis.
    En ja, potje breek = potje betalen maar niet kostprijs x4!
    Negatieve reviews worden ook niet weergegeven waardoor dit geen objectieve kijk geeft op de ervaring van andere gasten/huisje.

    Financiële belangen eerst

    Zwakke punten
    Vroeger veeel beter.
    Nieuwe bazen, nieuwe wetten denk ik...

    Oplichters benden

    Ben bang dat ze failliet gaan.Ze zijn nu echt aan het graaien. Niemand krijgt geld terug. Als ze failliet gaan dan zijn die tegoed bonnen ook verziveren Niet boeken gevaarlijke website.

    Sterke punten
    Mensen bedriegen

    Zwakke punten
    Geld terug betalen als je niet kan leveren

    Dit bedrijf moet stoppen

    Ardennen Etape blijft groeps vakanties verkopen. Maar kunnen niet leveren vanwege de Corona regels .Met als gevolg je geld kwijt.en een voucher.
    onbetrouwbaare website.

    Sterke punten
    Mensen slecht informeren over de risico's

    Zwakke punten
    Je geld krijg je niet terug.

    Wij kunnen iedereen dit bedrijf met klem afraden!

    Dit was onze eerste en tevens laatste (!) boeking bij Ardennes Etapes.
    Wij kunnen iedereen dit bedrijf met klem afraden!
    Dit bedrijf geeft ons geen andere keus dan onze ervaringen met u te delen.

    Wij hebben via dit bedrijf met onze familie (ongeveer 20 personen) een weekendje weg geboekt in één groot huis in de Belgische Ardennen.
    Door de uitbraak van het Coronavirus willen een aantal mensen niet graag weg om op 1,5 meter van elkaar in één groot huis te verblijven.
    We hebben diverse keren contact gehad. Gevraagd om een voucher, verzocht om reservering om te boeken naar volgend jaar, gevraagd om uitstel van betaling zodat we nog even de ontwikkelingen af kunnen wachten.
    Dit bedrijf gaat echter op geen enkel voorstel in. Ze houden star vast aan wat op papier staat. Er is geen enkel begrip voor de situatie.
    “Wij volgen de betalingsprocedure. Uw reservering is geannuleerd volgens de algemene voorwaarden.”
    Als familie zijn wij ruim 400 euro aanbetaling kwijt.
    Mijn advies: bespaar u een hoop tijd, ellende en geld en boek niet bij dit bedrijf.

    Het begin van het einde voor Adrennes-Etappes!!!

    Het begin van het einde voor Adrennes-Etappes. De manier waarop dit bedrijf omgaat met de Corona maatregelen zal er zeker voor zorgen dat dit bedrijf ten onder gaat. Ze hebben geen verzekering en zijn niet aangesloten bij een garantiefonds. Wij hebben voor Juli 2020 een huis geboekt aan het begin van dit jaar. Op dit moment mogen wij als Nederlanders België niet inkomen. Wij moeten deze week het restant betalen. Gezien het feit dat het bedrijf alleen maar negatief in het nieuws is, geeft dit ons geen vertrouwens om het restant te voldoen. Hoe kun je van een klant verwachten om nog zoveel geld over te maken als restant betaling terwijl je als bedrijf niks anders dan negatieve beoordelingen krijgt?! Ze bieden vouchers aan klanten die het volledige bedrag betaald hebben. Ik heb ze telefonisch gesproken en ze hebben al duizenden vouchers afgegeven in de afgelopen maanden en zullen dit blijven doen totdat de maatregelen opgeschort worden. Zelf met een voucher heb je straks geen schijn van kans om een huis te boeken omdat er heel veel nieuwe boekingen zullen zijn en ook nog eens alle vouchers ingewisseld gaan worden. En dan mag je hopen dat het huis dat je wilde hebben überhaupt nog beschikbaar is. Hele grote kans dat het huis niet meer beschikbaar is. Als het bedrijf straks failliet is, ben je alles kwijt. Dit bedrijf geeft steeds aan dat ze niks verkeerds doen omdat alles volgens hun algemene voorwaarden gaat. Uit eigen ervaring met rechtszaken tegen dit soort bedrijven en hun handelen weet ik dat rechters dit soort algemene voorwaarden nietig verklaren omdat het bedrijf namelijk er alles aan moet doen om hun klanten te helpen en dit ook aan moeten tonen. Algemene voorwaarden zijn vaak gewoon huisregels. Tot zo ver, is ons gezegd dat als wij niet op tijd betalen dat dan de reservering wordt geannuleerd. Nogmaals, wij willen wel gaan maar op dit moment morgen wij dan als Nederlanders niet. Ze hebben het steeds over wat de overheid zegt en de gemeenten, maar waar ze hebben het niet over ‘wat ze zelf gedaan hebben om het hun klanten te helpen’. Wij hebben ze gevraagd om ons wat extra tijd te geven in deze onzekere periode, maar dit willen ze niet verwijzend naar hun voorwaarden. Deze bijzondere tijden, vragen om bijzondere maatregelen en beslissingen. Zoveel mogelijk rekening houden met elkaar. Elkaar helpen waar nodig. Zowel als individu of als bedrijf. Iedereen heeft nu te maken met deze situatie. Alle bedrijven nemen bijzonder maatregelen. Dit bedrijf heeft helemaal niks gedaan. Niet eens contact opgenomen met huiseigenaren om naar oplossingen te zoeken. Je aanbetaling raak je kwijt, ook als iemand anders het huis in die periode alsnog boekt. Ze geven geen voucher voor de aanbetaling. Toen ik ze aan de telefoon had, heb ik ze gevraagd wat ze zelf vonden van de vele negatieve feedback? Hun antwoord: Mensen laten alleen een recensie achter als ze een slechte ervaring hebben gehad. Toen ik ze vertelde dat ik zelf ook een bedrijf heb, met duizenden alleen maar goede feedback, dat was iets waar ze geen antwoord op hadden. Ik vertelde ze toen dat ik dit heb bereikt met service, communicatie, klanten helpen en problemen op te lossen. Dit bedrijf doet niks. Dit soort mensen en bedrijven noem ik dieven en profiteurs! Zulke bedrijven mogen van mij van de aardboden verdwijnen! Wij zullen de situatie monitoren en contact opnemen met ons rechtsbijstand en eventueel een geschillencommissie.

    Onbeschoft Ardennes Etape

    Vandaag bevestigd u per mail dat wij een aanbetaling van € 181,30 kwijt zijn. U had ook gewoon een voucher kunnen aanbieden.

    Wij hebben voor juni 2020 een vakantie-boeking gedaan via Ardennes Etape en hebben hiervoor tijdig de aanbetaling voldaan. Het restant moet nog betaald worden maar hebben wij vorige week opgeschort omdat u zeer waarschijnlijk niet kunt gaan leveren in juni 2020 in verband met de crisis. Heel België zit tot nu toe in een lock-down.

    In plaats van het aanbieden van een voucher van het reeds aanbetaalde bedrag (zoals zoveel bedrijven nu doen) biedt u geen ruimte voor afwachten in deze onzekere situatie, maar blijft u dreigen en de druk opvoeren. U heeft vandaag onze boeking geannuleerd en ons € 181,30 afhandig gemaakt.

    #schoftig #onbeschoft #onsympathiek #klantonvriendelijk

    Zwakke punten
    zie boven

    geweldig

    Een tijd geleden hebben wij ons eerste huis geboekt bij Ardennes Etape, en ik kan niets anders zeggen dat we zeer tevreden zijn. We hebben ondertussen al meerdere huizen geboekt bij deze organisatie en we zijn nog nooit teleurgesteld. Borgsom altijd op tijd terug gekregen, op onze vragen netjes antwoord gehad. papieren altijd in orde, Wij zijn super enthousiast het volgende huisje is alweer geboekt. Ardennes Etape en de vriendelijke medewerkers bedankt en ga zo door.

    Sterke punten
    Overzichtelijke website, zeer vriendelijke medewerkers. Correcte afhandeling van de reservering. Borgsom altijd op tijd terug gehad.

    Zwakke punten
    Wij hebben geen zwakke punten.

Bezoek Ardennes Etape

Schrijf een review