BizzTravel - autovakanties in de Alpen Bizztravel is een dynamisch en toonaangevend bedrijf in de Nederlandse reiswereld, waar diverse producten onder eigen label worden samengesteld en verkocht.

BizzTravel video

BizzTravel Reviews

Bizztravel, zeer slecht met service

Zeer slecht

Geboekt bij bizztravel op 16/17dec om 01:00uur voor aankomst op 18 dec in saalbach.
    Worden we om 16:45uur gebelt door bizztravel met de mededeling dat de reis geannuleerd word ivm overboeking etc bij het hotel. Ik zeg nog is dit niet een beetje laat op de dag. Hier geen reactie opgekregen. We stonden op het punt om richting Oostenrijk te rijden.

Kreeg 2 alternatieven toe gezonxden via de mail. Werkelijk niets leek er op het geen wij hadden geboekt. Dan wil je terug bellen voor meer informatie.......pech iedereen van het bedrijf is al naar huis (17:00uur)om weekend te vieren tot maandag ochtend. Dus je laat iemand een kwartier voorsluiting doodleuk weten dat de reis voor de volgende dag niet door gaat en gaat dan naar huis. Niemand kunnen contacten. Weten alleen dat geld ergens volgende week terug krijgen en nieuwe boeking, maar even zelf weer willen betalen. Tuurlijk boek 1x1500€ en als dit niet lukt dan probeer ik dit nog een paar keer. Geld groeit immers aan een boom op mijn balkon!

Tussen tijds gezocht naar nieuwe reis, maar niet meer mogelijk voor de 18 en op zijn vroegst pas voor de 19/20dec weer te boeken. Via jullie of iemand uit jullie holding heeft boeken geen zin voor de maandag ochtend, aangezien we dus niet zeker zijn of boeking wel door kan gaan. En wij niet op bestemming willen staan met de mededeling, jammer/helaas!

Dat je je beroept op ANVR is prima, maar dat je ons 6 dagen vakantie door de neus boort en doet als of je neus bloed. Dit is geen service en alleen geld trekken.

Zwakke punten
    Service verlenen.