SunTip.nl is onderdeel van Reisbureau Pelikaan Reizen BV, een keten van vijf reisbureaus in de regio Brabant en Zeeland. In 2007 is Pelikaan Reizen verkozen tot het beste reisbureau van Brabant en in 2010 tot beste reisbureau van Zeeland. Uw vakantie is bij ons dan ook in goede handen!

SunTip.nl Reviews

    Suntip is geweldig!!

    Voor de zoveelste keer via Suntip een prachtige reis geboekt met heel veel service! Wij willen nooit meer via een ander (en geloof me, dat hebben we maar heel wat keren gedaan, we zijn inmiddels al in 60!).
    Dit keer naar Kaap Verdie met Suntip:
    Wat een heerlijke reis was dit weer. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Ook het appen met Sanne van Suntip die ons voorzag in verschillende goede en bruikbare tips tijdens ons verblijf. Echt top! Bedankt voor alles. Jullie zijn echt geweldig!

    Sterke punten
    Suntip is direct aanspreekbaar via whatsapp. Houdt zich aan de afspraken en zal al het mogelijke doen om de reis af te stemmen op jou, zodat het echt onvergetelijk wordt.

    Zwakke punten
    Je kunt zoekenwat je wilt maar Suntip heeft geen zwakke punten. Diepe buiging!

    Slecht!!!

    Slecht.
    Bij problemen geven ze niet thuis.
    Je zoekt het zelf maar uit.
    Geen balie voor service Schiphol.
    Noodnummer neemt na 1,5 nog niet op.
    Niet kijken naar opties of mogelijkheden.
    Dikke doei😭

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Its about the money.
    Geen service bij problemen.
    Denken niet mee.
    Niemand in nood te bereiken.

    Prima reisbureau

    Prima reisbureau. Niet de snelste in de coronatijd maar alles is uiteindelijk uitstekend opgelost. Volgende keer weer met sunstip

    Sterke punten
    Goede prijs
    Goede website
    Uitstekende informatievoorziening

    Zwakke punten
    Niet heel snel in deze drukke periode

    Waardeloze klachtenafhandeling

    Uiteraard kan er wat mis gaan tijdens je vakantie, daar ben ik me bewust van.

    Tijdens onze vakantie kwam er maar geen info over de pick-up tijd voor de transfer voor de vlucht naar huis. Ik kreeg hier een wat raar gevoel bij en heb ze een dag van te voren gemaild ... "geen probleem hoor meneer, deze info is morgen bij uw hotel".

    Niet dus.

    Op onze laatste dag dus noodgedwongen aan het hotel gebonden omdat we niet weten hoe laat we opgehaald gaan worden.

    Uiteindelijk het noodnummer gebeld van de transfer maatschappij, nummer is niet eens in gebruik. Fijn dan ... noodnummer.

    Suntip gebeld, uitgelegd wat er aan de hand is "we gaan het uitzoeken en bellen u terug".
    Dat duurt dan vervolgens een lange tijd en dus kan je nog steeds niets gaan ondernemen, zelfs niet even weg een hapje eten of zo.

    Uiteindelijk wordt je teruggebeld en krijg je een transfertijd door, de dag is dan al nagenoeg om.
    Absoluut al niet blij door de stress, de verloren dag en het lange wachten pak je dan je koffers maar en sta je op de door Suntip aangegeven tijd bij de receptie van je hotel.

    Maar raad wat, al wat er komt ... geen transfer bus, zelfs een uur na de aangegeven tijd nog steeds niets. Stressssss.

    Weer bellen dus met Suntip, weer uitleggen wat er aan de hand is en opnieuw "we gaan het uitzoeken en bellen u terug".

    Dat gebeurt dan ook "de chauffeur is nu onderweg".
    En inderdaad, er komt een norse en chagrijnige chauffeur, gooit letterlijk de bagage in z'n bus en rijd als een dwaas, snoeihard, meerdere malen door rood en op het vliegveld gooit hij ook weer letterlijk de koffers uit de bus. Beide koffers beschadigd.

    Bij thuiskomst dit verhaal als klacht neergelegd bij Suntip.

    Voor alle stress, de verloren laatste vakantiedag, telefoniekosten vanuit Turkije naar Suntip Nederland en de beschadigde koffers geeft Suntip een tegemoetkoming van € 25,-

    Dus ja, wees gewaarschuwd, als er wat mis gaat verwacht dan niets van een fatsoenlijke klachtenafhandeling.

    Of je gokt dat alles goed gaat of je neemt een andere reisaanbidder is mijn advies.

    Sterke punten
    Scherpe prijzen

    Zwakke punten
    Klantenservice / Klachtafhandeling

    Je hebt niets aan Suntip...

    Hotel Fiesta Milord werd op de site van Suntip beoordeeld met een 8.9, wij vinden het nog geen 4 waard vanwege :

    -Voortdurend lawaai en geluidsoverlast van dronken engelsen.
    -Rioollucht aan het strand.
    -Zwembad overbezet en geen bedjes meer vrij.
    -Betonboren bij het zwembad s'ochtends vroeg.
    -Zeer hoge prijzen voor wifi, kluisje etc.
    -Harde live muziek tot middernacht.
    -Slechte bedden en matrassen.

    En Suntip, ze zeggen dat er alles aan willen doen om een oplossing te vinden. In de praktijk werd er niets gedaan en waren we aan het hotel overgeleverd. Achteraf zeggen ze dat ze een andere locatie voor ons hadden willen zoeken, aan de telefoon was alles volgeboekt en konden we uitsluitend een andere locatie tegen betaling van de meerprijs krijgen. Kortom, Suntip zegt het ene en doet het andere....ze zijn onbetrouwbaar en doen niets voor je!

    slechte service slecht reisbureau

    Vakantie geboekt en betaald voor 11 dagen omdat er bij de beschrijving van de reis, heen en terug reis vliegtijden stonden waar wij onze vakantie na lang zoeken op afgestemd hebben. Nu kom ik er zelf achter 3 weken voor vertrek bij het reserveren van de bagage, dat onze vluchten geannuleerd zijn voor de heen en terug reis. Het reis bureau heeft mij daar nooit van op de hoogte gesteld. Ik heb contact opgenomen met suntip.nl en zei vinden dit een normale gang van zaken. Nu met de nieuwe vliegtijden ben ik met mijn gezin 2 vakantie dagen kwijt. Hier wordt door pelikaan reizen waar (suntip.nl ) onderdeel van is lachend op gereageerd. Staat duidelijk in de factuur onder voorbehoud van wijziging in de vliegtijden. Maar om mij tegemoet te komen en een andere vlucht aan te bieden omdat ze zelf in gebreke zijn gebleven. Bieden ze mij aan een dag eerder te gaan voor de meerprijs van let op 900 euro . Doe ik dit niet wordt er verteld dan heb je toch nog 9 vakantie dagen over wordt er lachend verteld door de supervisor!! En als ik mijn recht wil halen ga ik maar naar de geschillen commissie waar je weinig succes hebt zei de beste man. Zo kan ik ook reizen verkopen mensen een bevestiging geven wanneer ze heen en terug reizen, en dan proberen de laatste 5 dagen voor vertrek pas de waarheid vertellen als de tickets binnen komen met de post. Vandaag 16 juli 2015 contact gehad met suntip.nl en mij nog steeds geen duidelijkheid gegeven. Nu ben ik zo brutaal geweest om zelf contact op te nemen met de vliegmaatschappijen die me wel netjes geholpen hebben. En ben ik er definitief achter gekomen dat ik ben opgelicht door suntip.nl. Die van mijn gezin 2 vakantiedagen hebben gestolen.

Bezoek SunTip.nl

Schrijf een review