D-Reizen.nl: Het Meest Veelzijdige Reisbureau van Nederland

D-Reizen.nl staat bekend als het meest veelzijdige reisbureau van Nederland. Met meer dan 180 vakantiewinkels verspreid over het land, een uitgebreid Klant Contact Center, en een gebruiksvriendelijke website met chatfunctie, biedt D-Reizen zijn klanten maximale bereikbaarheid en tal van vakantiekeuzes. Of je nu op zoek bent naar een zonvakantie, wintersport, stedentrip of cruise, D-Reizen heeft een uitgebreid aanbod dat aansluit bij diverse reisbehoeften.

Waarom Kiezen voor D-Reizen.nl?

Eén van de grootste voordelen van boeken bij D-Reizen is het feit dat er online geen boekingskosten worden gerekend. Dit betekent een directe besparing van €34,50 op elke vakantie die je via hun online platform boekt. Daarnaast garandeert D-Reizen altijd de beste deal. Dankzij hun uitgebreide netwerk kun je snel en eenvoudig de beste aanbiedingen van verschillende reisaanbieders vergelijken en kiezen.

Veilig en Betrouwbaar Reizen

D-Reizen is aangesloten bij belangrijke brancheorganisaties zoals de ANVR, SGR, en het Calamiteitenfonds. Dit biedt reizigers een extra laag van zekerheid en garantie. Je kunt er dus van op aan dat je reis niet alleen goed geregeld is, maar dat je ook gedekt bent voor onvoorziene omstandigheden.

Uitgebreid Aanbod van Reisbestemmingen

D-Reizen biedt een breed scala aan reisbestemmingen. Onder de zonvakanties zijn Spanje, Griekenland, Turkije, Egypte en Portugal populair. Voor wie verder weg wil, zijn er verre reizen naar bestemmingen zoals Curaçao, de Verenigde Staten, Mexico en de Dominicaanse Republiek. Stedentripliefhebbers kunnen hun hart ophalen met bestemmingen als Valencia, Rome, Marrakech, Barcelona en Lissabon.

Thema Vakanties op Maat

Voor reizigers die specifieke wensen hebben, biedt D-Reizen verschillende themavakanties. Denk aan all-inclusive vakanties, kindvriendelijke uitjes, strandvakanties en adults only opties. Ook voor last-minute boekingen ben je bij D-Reizen aan het juiste adres, met populaire last-minute opties in Spanje, Griekenland en Turkije.

Wintersport en Autovakanties

Naast zonvakanties biedt D-Reizen ook uitstekende opties voor wintersport in landen als Oostenrijk, Duitsland, Italië, Frankrijk en Zwitserland. Autovakanties naar landen zoals Spanje, Italië, Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk maken het mogelijk om op je eigen tempo en gemak te reizen.

Rondreizen en Cruises

Voor de avontuurlijke reiziger zijn er diverse rondreizen beschikbaar, van Afrika tot Amerika en Azië. Ook zijn er diverse cruisevakanties te boeken, met routes door het Caribisch gebied, Noorwegen, het Verre Oosten en Zuid-Amerika.

Vliegtickets en Europese Stedentrips

Naast complete vakanties biedt D-Reizen ook losse vliegtickets. Populaire bestemmingen binnen Europa zijn Londen, Barcelona, en Rome, terwijl voor intercontinentale reizen bestemmingen zoals New York, Bali en Dubai erg gewild zijn. Tot slot zijn er ook veel stedentripopties binnen Europa, waaronder Londen, Parijs, Berlijn, en verder weg bestemmingen zoals New York en Marrakech.

Klanttevredenheid en Service

D-Reizen scoort hoog op klanttevredenheid, met een beoordeling van 8.8. Dit getuigt van de kwaliteit en service die door het reisbureau worden geleverd. Of je nu hulp nodig hebt online, telefonisch, of in een van de 75 vestigingen, D-Reizen staat klaar om je te assisteren en je droomvakantie werkelijkheid te maken.

Conclusie

Met hun uitgebreide aanbod, gebruiksvriendelijke platform, en klantgerichte service, is D-Reizen een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partner bij het boeken van een vakantie. Of je nu op zoek bent naar de zon, sneeuw, een culturele stedentrip of een verre cruise, D-Reizen heeft voor ieder wat wils. Boek je vakantie eenvoudig en zonder boekingskosten via D-Reizen.nl en geniet van de voordelen van dit veelzijdige reisbureau.


D-reizen.nl video


D-Reizen.nl Reviews

    verkeerde informatie na 3 x te

    Na lang sparen eindelijk naar USA. 3 x telefonisch contact gezocht na twijfel over het in het bezit zijn van de juiste documenten.
    Eenmaal op Schiphol helaas we gaan niet op vakantie want ons documenten zijn niet in orde EN de overstap vlucht was niet geregeld. Julia aan de telefoon zegt nog rustig maar dat maakt toch niet uit want u bezit toch niet de juiste documenten.
    Ik heb voor ik dit bericht plaatste uiteraard eerst contact gezocht met Dreizen waarin ik het hele verhaal heb omschreven. Als antwoord staat in de voorwaarden. niks over de overstap en het telefonisch om advies vragen, deze email heb ik uiteraard 2 x opnieuw gestuurd om zeker te zijn van het antwoord wat ik kreeg van Mila. Helaas het antwoord is wederom zie onze voorwaarden. Dat ze vergeen een overstap te regelen op Londen naar de VS vergeten we gewoon. Ik helaas niet.
    Na jarenlang sparen eindelijk naar de VS toch niet weg geld.. volgens Julia moest ik zelf maar een oplossing zoeken..

    Sterke punten
    zijn die er ?

    Zwakke punten
    communicatie en oplossend vermogen

    Horrible Experience

    Really horrible experience with D-Reizen. My partner and I booked a trip to Turkey over D-Reizen, however when we arrived to the hotel they told us our reservation could not be found. Mind you, we had already paid for the trip in full MONTHS before. We called the “emergency number” that we were given by D-Reizen only to find out that it was out of order, and since it was the weekend, we couldn't get ahold of anyone at D-Reizen. We had to pay an additional fee to cover the nights at the hotel (in addition to the outrageous ATM fee we had to pay because the hotel wouldn't take card which was not refunded) until we could finally get ahold of someone on Monday morning . By then, we were already extremely stressed and worried that our money was gone. Turns out that D-Reizen had partnered up with a company that was supposed to pay for our trip, but that company had gone bankrupt and had forgotten to pay our hotel. We requested to be compensated (obviously), and were offered a “100€ voucher for the next time we book a vacation”. Hah. Never again. Their argument was that they had to pay a higher fee to the hotel since it was last minute, which does not sound like that would be my problem. They messed up our vacation and are now making it our problem. Save yourself the trouble and just book the vacation yourself.

    Slechte service bij problemen

    Wanneer je online boekt, kun je bij problemen alleen communiceren per mail. Er is een telefonische klantenservice, maar zij mogen niks.

    De service van de online klantenservice is niet bestaand. 3 weken na boeking van onze reis naar Egypte, bleek ons hotel te gaan verbouwen en het hele buitenzwembad en de tuin dicht te zijn. Verder zou er tussen 9:00-17:00 sprake zijn geluidsoverlast.

    Uiteraard wilden wij graag omboeken. Dit kon tegen een omboektarief van €34,50. Echter de prijs van het andere hotel wat we hadden uitgekozen, was €200,- duurder, dan waarvoor dit hotel op de website van D-reizen werd aangeboden. €234,50 aan extra kosten, waar niet over te praten valt. Annuleren is ook geen optie, dat kost €550,-.

    Echt schandalig! En frustrerend! Wij boeken nooit meer bij D-reizen.

    Reactie op respons van D-reizen: Volgens de richtlijnen van ACM hoor je bij een grote wijzigingen de reis kosteloos te kunnen annuleren. Aangezien wij het hotel hadden uitgezocht vanwege de prachtige tuin met zwembad, is daar de gehele vakantie geen gebruik van kunnen maken zeker een grote wijziging. Het gaat tenslotte niet om een tennisbaan die een paar dagen dicht is oid.

    Wij hadden best willen omboeken, maar €200,- meer moeten betalen, dan de reis nu op jullie website kost, is geen nette oplossing.

    Sterke punten
    Nvt

    Laat D-Reizen links liggen!!

    Als je een leuke prettige vakantie wilt moet je NIET bij D-Reizen zijn!!

    Sterke punten
    Mooie praatjes maken en loze beloftes doen.
    Klanten laten barsten op bestemming.
    Geld innen en daarna aan je lot overlaten.

    Bemiddelaar? D Reizen?

    D-Reizen de bemiddelaar tussen DER tour een Duitse organisatie. Wat loopt dit ontzettend slecht, 1 week later pas reactie. Wij hebben een dringende reden om 1 dag eerder te willen terug vliegen. Zouden wij ook liever niet gehad hebben! Vliegtuigmaatschappij geeft aan geen probleem om dit ticket te wijzigen, naar terugvlucht 1 dag eerder, je betaald een boete en de meerprijs, dit is wat ons betreft geen probleem. Alleen het reisbureau dient dit te regelen en helaas. DER tour wilt het niet regelen en D reizen berust zich er in. Heb je hier een reisbureau of een bemiddelaar voor? Dan kan je het beter zelf regelen!

    Schittert door afwezigheid

    welkom in de digitale wereld.

    In filiaal sassenheim stapte ik spontaan binnen met mijn dochter om te kijken naar een zomervakantie.
    aan de blik van de medewerkster zag ik al dat dit niet de bedoeling was , als je aandacht wil dan moet je een afspraak maken.
    er zat namelijk reeds een klant achter haar desk en daarmee was ze al overbelast.

    Ik heb maar snel het pand verlaten.

    Later tijdens het online zoeken toch bij D-reizen beland en een reis naar menorca geboekt, zoals tegenwoordig van de KLANT verwacht wordt doe je alles zelf! ik moest zelfs de transfer confirmeren en bellen de dag voor vertrek stond er met koeie letters! als je dan belt lijkt het alsof ze je voor gek verklaren in half spaans/engels you wordt gewoon opgehaald op de lokatie waar u ook uitgestapt bent.
    ook op het vliegveld niemand te zien van D-Reizen niet in het hotel nergens! alles is wegbezuinigd.
    Ook nog van tevoren gevraagd om een kamer zo ver weg mogelijk van het naastgelegen hotel door herrie van de animatie maar daar is niets mee gedaan. jammer......daarom "schittert door afwezigheid".
    geen map van D-reizen in het hotel dus aan je lot overgelaten voelen.

    Sterke punten
    De online site

    Zwakke punten
    wie zijn D-reizen ik heb ze niet gezien.

    Voel me misleid door dreizen

    Heb bij dreizen geboekt bij ramla bay resort malta kwam aan bij het hotel en het hotel zag er totaal anders uit als op de foto's van dreizen contact opgenomen en werd totaal niet serieus genomen en aldoor afgewimpeld en moet maar een klachten formulier invullen zeer slechte service en totaal niet klantvriendelijk voor mij zeker de laatse keer bij dreizen

    Zwakke punten
    Klantvriendelijk ver te zoeken en naar een oplossing zoeken al helemaal word gewoon niet gehoord en serieus genomen

    Scam and False information

    Avoid at all costs! We went to the Nijverdal branch with specific requests for our holiday. They gave us false information and sold a holiday to us. Me and my 12 year daughter were held for 2 days seperated from my husband and treated like criminals at Antalya airport.

    We were denied entry because we travelled based on the information we were given. This information was false and D-Reizen said they won't do anything because it was our fault. We did not get a refund due to their mistake.

    They do what they can for you to book, if anything goes wrong they don't take accountability so you lose your money and holiday and they get to use their insurance to cancel and get money back which they keep, making more from you. Avoid avoid avoid.
    Manager called back and got upset and started talking over my husband when we expressed that more people needed to know about their business practices.

    Zwakke punten
    No attention to detail.
    False information
    Lack of accountability

    D-Reizen - klantonvriendelijk

    Wat een klant onvriendelijke organisatie.
    Laatst last minute een vakantie willen boeken hij D-Reizen Eindhoven.
    Netjes afspraak gemaakt.
    Na binnenkomst een kop koffie gehad en toen begon het.
    Onze wensen : Land maakt niet uit , 25-35 graden is prima.
    Begint ze met ...oh, iedereen wil last minuten, dus dat wordt lastig.
    Meteen daarna;
    Het wordt overal heet, wil je dat wel ?
    Meteen daarna laat ze wat schermen zien, zonder bestemming of foto's of zo, maar alleen maar prijzen.
    Met expliciet de vraag; schrik je hiervan ?
    Wij zeggen: sorry ??
    We willen graag een vakantie jokken en weten wat de mogelijkheden zijn.
    Aangezien madam echter niet verder vroeg en wij ons totaal onbegrepen voelden, hebben we gezegd zelf even verder na te denken wat we wilden.
    S middags travel service best gebeld.
    Wat een contrast. Ze hadden het druk, maar na 2 telefoontjes een mooie vakantie naar Mallorca geboekt. Voor een mooie prijs en achteraf was alles ook super geregeld. ZO KAN HET DUS OOK !!
    Dus D-Reizen- lekker wegblijven daar !!

    Sterke punten
    Zijn er gewoon weg niet

    Zwakke punten
    Klantonvriendelijk, geen aandacht voor de wensen van de klant, arrogante houding enz.

    No after-sales service

    We’ve paid for transfers from airport to hotel, however D-reizen never arrange the transport or sent us vouchers or any information concerning operator.

    When we arrived (after 10 hours flight) we waited at the airport, until the last passengers left, but no transport… We had to pay for taxi to the hotel.

    I therefore asked for refund of the transport costs we paid and the answer was: “according to article 8.2.2. of the ANVR, if you have not received all of your travel documents by the time communicated by the organizer, you must notify the organizer or retailer without delay…” and refused refund (for services never supplied).

    So, somehow, dispute D-reizen own omission and mistake (it never conveyed any details of the transfer or any voucher concerning a product I fully paid for), i am to be blamed for it…

    Be aware of their “small fine prints”, that exclude all their responsibility- even when it is their own mistake!!!!

    Super bad after sales service!!! Outrageous!!!

    slechte klanten service

    Ze annuleren gewoon na 20 uur je reis en vinden dit de normaalste zaak van de wereld.

    Zwakke punten
    klantenservice

    KLACHT D-REIZEN

    Slecht, geen communicatie, geen oplossing
    Duurt nu al weken…… hele slechte recensie Don Pablo Tormolinnos. Mensen die roepen dat het geweldig was…. heel erg sorry maar dan echt niet veel gewend!!! Bij ons liepen de mieren 9 hoog over de kamer, een hele kolonie…. Familiekamer geen balkon gedropt op een stretcher zogezegd voor 2 volwassenen met klachten. Bij receptie nagevraagd gesmeekt om een andere kamer niets was mogelijk. We kregen een ‘toppertje’ bijgelegd… vreselijk het hekwerk van de stretcher zat in onze rug gepord. Nekklachten alvorens en later nog erger. De lakens waren te klein voor de stretcher waardoor de ruwe bovenkant begon te schuren.
    Totaal geen enkele empathie. Na dit te hebben aangegeven contact opgenomen met D-reizen en tot de dag van vandaag geen enkele reactie!!!!!

    Sterke punten
    Heel goed en snel bij een boeking maar check de boeking wel want ze zijn deze zomaar kwijt

    Zwakke punten
    Totaal geen reactie n.a.v. klacht

    NIET boeken bij D-reizen!

    D-reizen is na de overname de meest vreselijke reisorganisatie. Stelt locaties veel beter voor dan werkelijk en de site toont alleen een selectie van de reviews. Niet boeken mensen, geld weggegooid en je wordt niet geholpen als er wat misgaat ( geen locale D-reizen vertegenwoordiger & werkzaamheden met veel lawaai oa); je wordt alleen aan het lijntje gehouden tot je het beu bent!

    Sterke punten
    Mensen een slechte vakantie bezorgen

    Zwakke punten
    Communicatie & eerlijkheid

    Boek hier geen reis!!

    Wij hebben begin juni een reis gemaakt via D-reizen. Wij waren 2 dagen goed en wel op de bestemming toen FTI failliet werd verklaard. Na vele telefoontjes kregen wij Stephanie de bedrijfsjurist aan de telefoon. Zij vertelde ons dat D-reizen garant zou staan maar dat de verbinding met Turkije slecht was en daarom de vraag of wij het hotel wilde voorschieten want anders werden wij het hotel uitgezet. zij maakte het direct naar ons over zodat we ons nergens zorgen over hoefde te maken. Nog extra gevraagd of wij het direct terug zouden krijgen want mocht er nog iets zijn op de terugreis dan moesten wij wel geld hebben. Alles zou goed komen. Inmiddels zijn we een maand thuis maar nog steeds geen geld terug. Volgens hun zijn de regels veranderd en moeten wij wachten op een garantiefonds.

    Ze gaan volledig voorbij aan het feit dat ze een mondelinge overeenkomst aan zijn gegaan die zij ook nog eens hebben opgenomen (voor trainingsdoeleinde en nu voor ons als bewijs)
    Ze maken nu van hun probleem ons probleem. Ik ben zeven maanden zwanger en het enige wat ze doen is ons extra stress opleveren. Ze komen afspraken niet na zoals terug mailen en bellen. Ze houden ons aan het lijntje. Inmiddels een advocaat ingeschakeld om ons bij te staan hierin.

    Hier liefst geef ik ze geen 1 ster

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    Niet terug bellen mailen.
    Slecht personeel aan de telefoon.
    Valse beloftes
    Wet Overtreden

    Slecht service

    Ik raad D-Reizen Waalwijk absoluut af vanwege de slechte service en het gebrek aan advies. Je bezoekt een reisbureau om goed geïnformeerd te worden over je vakantiebestemming, maar geloof me, je kunt beter zelf je onderzoek doen. Hoewel het hen niets zal uitmaken, ga ik in ieder geval nooit meer naar D-Reizen toe.

    Zwakke punten
    Slechte service
    Slecht advies

    Boeken nooit meer online bij D

    Helaas hebben wij voor het eerst geboekt online bij D reizen. Normaal boeken we ergens anders maar die had niet veel aanbod. Bij de bevestiging alles nagelezen. Er zat een andere bijlage bij in het duits omdat de boeking bij Schauinsland werd gedaan. Deze bijlage ging over de accommodatie en dit hadden we op internet al gelezen en het was in het duits wat we al een beetje raar vonden en wij ook niet spreken. Na de laatste betaling via de app paar weken voor de reis zag ik ineens iets helemaal onderin bij accommodatie staan in het duits met woordje pool erin. Via Google translate kwam ik erachter dat het zwembad gerenoveerd werd. Ik gelijk gebeld (45 min ongeveer in de wacht) uiteindelijk doorverbonden met Marielle, super vriendelijk en begreep helemaal dat ik hiervan schrok..ze vond ook dat het verborgen stond en dat we er een mail over hadden moeten ontvangen.
    Ze ging kijken of we konden omboeken. Het duurde weer een paar dagen en een belletje (met weer wachttijd) voor ik marielle te spreken kreeg. Schauinsland wilde niks doen omdat het er stond. Logisch ligt ook aan d reizen. We mochten omboeken maar verschil is voor ons. Link gekregen naar Schauinsland..alles in duits en moesten zelf maar uitzoeken welk hotel. Uiteindelijk bleek dit 500 euro verschil te zijn zei marielle aan de telefoon (duurder dus).
    Ik op Schauinsland gekeken en het hotel is daar goedkoper. Hoe kan dit?
    Marielle belde ons niet maar alles ging via de mail. Ik kreeg haar niet meer aan de telefoon. Uiteindelijk echt gevraagd of ze mij wilde bellen om af te stemmen..en dat we dan maar akkoord gingen met de 500 euro verschil. Ze belde niet. Volgende dag gebeld en na een uur in de wacht kreeg ik een jongen aan de telefoon en die vertelde dat marielle vrij was en hij me niet verder kon helpen (ondertussen waren we 3 weken verder). Ik werd gefrustreerd en vroeg of niemand anders in haar mail kon om te zien hoe het met de omboeking stond. Uiteindelijk na weer 15 min kreeg ik hem weer aan de telefoon en bleek dat we voor 572 euro pp konden omboeken voor een hotel dat goedkoper is op de site. Dit sloeg alles. We voelde ons zo niet geholpen. We hebben het zo gelaten en zijn gegaan. Maar bij aankomst bleek niet alleen het zwembad in renovatie te zijn maar bijna het hele hotel, de receptie, spa en gym, restaurant en tuin
    We hebben wel de hoofdprijs betaald voor iets wat we niet hebben gekregen. Dit was onze honeymoon en we voelen ons zo niet geholpen door d reizen. Echt schandalig!
    Het hotel heeft ons goed behandeld. Maar wij boeken nooit meer bij d reizen online! Want je helpen is er niet meer bij!

    Mens onwaardig

    HAD echt failliet gegaan, waren we van deze ellende af.maar ja meneer Marc van deuren quote 500 heb er schijt aan hoe zijn winkel draait.D REIZEN EEN GROOTE OPLICHTING.

    Sterke punten
    Opichten van klanten geen terrug koppeling ontkennen ga zo maar door

    Zwakke punten
    Het zelfde oplichten

    Oplichters

    5. Weken na horror vakantie puntacana geen reactie , geen gehoor aan mail,geen gehoor aan telefonisch contact daar niet thuis ook geen gehoor.Oplichters zijn het.Bedankt eigenaar MARC VAN DEURSEN.d reizen sun tip en de rest.De Tering eikel met je winkel.

    Zwakke punten
    Ontkennen. geen reactie.geen antwoord op je. Gestelde vraag. Draaien er omheen.een grote kut organisatie.

    Zeer onbetrouwbaar

    1 ster is nog teveel. Peperdure vakantie geboekt, vragen gesteld 22 dagen geleden en nog geen antwoord. Klacht ingediend, geen reactie. Chatten met een medewerker hebben ze uitgeschakeld, en als je belt ben je nummer 174928 in de rij. Volstrekt onbereikbaar en dus onbetrouwbaar. Doodeng dat ik met hen op vakantie moet naar een ver land. Annuleren zal wel niet meer kunnen zonder dat het geld kost..

    Sterke punten
    Ik heb ze nog niet ontdekt

    Zwakke punten
    Onbereikbaar, reageren nergens op, ook niet als je een klacht indient.

    Is maar een bemiddelings buro

    Reis geboekt met D reizen. Dus wij dachten we gaan met d reizen op vakantie . Blijkt het alleen een handelaar is. Vlucht was via tui, reisorganisatie was sunmix en de kamer op het resort was altours. 5 dagen voor vertrek kwamen we erachter dat ik bij mijn vrouw niet haar meisjesnaam hadden ingevuld. Contact opgenomen met d reizen en ze zouden het regelen . Krijg dg later bericht dat mijn vrouw niet met de vlucht mee kon omdat de naam niet veranderd kon worden .ze moest maar met een andere vlucht gaan en of we akkoord gingen met bijbetalen van nieuwe vlucht extra reserveringskosten en hotel boekingskosten . Totaalbedrag van bijna 600 euro. De reden was dat sunmix de naam niet meer wilde of kon veranderen . En tui fly daar ook niet mee akkoord ging. Dus als je totaal met 4 organisaties te maken heb en die onderling geen nette afspraken kunnen maken voor de klant vind ik dat schandalig. Het ging om 1 achternaam . Dat ze dan administratie kosten rekenen snap ik maar dit slaat nergens op. Uiteindelijk zijn we samen met een andere vlucht gegaan . Dus d reizen een dikke 1 van ons . En bedankt voor de ellende die we hebben gehad door slechte samenwerking van jullie met andere partijen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Is maar een tussenpersoon en de reis ging uiteindelijk via 4 partijen

    Welke zekerheid en garantie

    Op de site van D reizen is te lezen dat ze gaan voor zekerheid en garantie. Een hotel dat al tiental jaren alleen wijn serveert in het restaurant ( All in ) , staat niet op de site van D reizen. Als je daar een opmerking over maakt, is het antwoord, had je op de site van het hotel kunnen zien. Wat is dan de toegevoegde waarde van D Reizen als je zelf ook als nog moet nakijken?

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    De boel verdraaien en vertragen bij de klachten afdeling

    Lokkertjes misleidend

    Ik dacht dat kosten transparant moesten zijn tegenwoordig. Maar zoek je voor 3 personen, dan krijg je prijzen obv 2 personen te zien. En nog zonder boekingskosten e.d. Klik je op een kort stedentripje van 169 euro, blijkt dit in totaal toch bijna 800 euro te kosten. Dat is gewoon misleiding, in ieder geval qua beleving. Niet geboekt dan ook.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Misleidende lokkertjes.

    verborgen extra kosten

    Tijdens boeken reis staat in de kleine letters dat transfer en bagage niet zijn inbegrepen. Wat dan de extra kosten zijn wordt tijdens (online) boeken niet vermeld. Achteraf extra kosten €170,- = 15% van reissom. Na klacht te hebben ingediend wordt ik verwezen naar de kleine lettertjes en.....ik had moeten bellen met D-reizen als iets niet duidelijk was (€0,15-/min). Ja daarom doe ik ook online een reis boeken om dan nog een half uur te bellen met een medewerker. Voor mij NOOIT meer D-reizen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Nooit meer een reis via D Reizen e/o Holland International

    Slecht en onvolledig advies van de reisbureau medewerkster en een starre kortzichtige houding van Holland International.

    Zwakke punten
    Ze zijn liever een klant kwijt dan een klant rijk. Er wordt niet meegedacht en alleen naar de regeltjes verwezen. Regeltjes gaan boven klantvriendelijkheid en meedenken.

Bezoek D-Reizen.nl

Schrijf een review