• 12 weken in Malaga geweest met plusreizen en mede dankzij Jose van de taalschool een hele leuke tijd gehad.
    Mijn appartement lag iets te ver van school maar na een mailtje gestuurd te hebben, kon ik een andere krijgen.
    Goede service!

    Door Inge Smit op 10 september 2019 Reageer

  • Puur Kroatie leverde precies wat ons zelf niet goed lukte op het internet. Prachtige locaties, goede sfeerfoto‚Äôs van zowel locatie als omgeving. Ze hadden goed gehoor gegeven aan onze wensen en goed ingeschat waar ons gezin blij van zou worden. Ze gaven tips en trics voor de autoreis, de taal, de valuta. Ze waren telefonisch goed bereikbaar voor vragen en gaven goede en realistische informatie en input. Ik kan ze als reisbureau iedereen aanraden!

    Door Kyra op 9 september 2019 Reageer

  • Twee kinderen van nog geen 15 jaar oud op Taalreis gestuurd. Deze reis was echt een ramp. Voordat ze opgehaald werden van het vliegveld duurde dat 3 uur ( ze bleven wachten tot alle kinderen waren aangekomen) uiteindelijk mocht er een eerste taxi weg met 6 kinderen rest moest nog langer wachten. De eerste excursie was lopen naar een dorpje 1,5 uur en daar naar een supermarkt voor 1 uur en dan weer terug (heeel erg leuk) het welkomsfeest en het afscheidsfeest was een inloop in een hal (waar is het feestje?) totaal geen moeite genomen om het de kinderen naar hun zin te maken...Plustaalreizen pretendeert een fantaschtische reis aan te bieden maar vervolgens zit je als ouder met een huilend kind aan de lijn die het verschrikkelijk vind. En dat voor een enorm bedrag. Kies dus NOOIT voor deze reisorganisatie!!!

    Sterke punten
    NIET

    Zwakke punten
    de website is leuk en dat verwacht je ook te krijgen voor je kind helaas is het tegenovergestelde waar....NOOIT meer Nooit meer!!! Wees een gewaarschuwd mens en kies voor een andere reisorganisatie die het wel goed voorelkaar heeft!

    Door Angela op 6 september 2019 Reageer

  • Deze reis voldoet totaal niet aan de gemaakte afspraken zoals Plus Taalreizen pretenteerd leuke vrije tijdsbesteding voor de kinderen te regelen maar dat is absoluut niet waar. Ze laten kinderen op de luchthaven gerust 2,5 wachten en dan ook nog wachten voor de school voor een dichte deur. (kinderen van 13 jaar die voor het eerst gaan) schandalig. Nooit je kind met deze reisorganisatie laten gaan.

    Sterke punten
    niet, ondanks herhaaldelijk verzoek doen ze niets. Kinderen mochten niet eens op hun kamer gedurende de dag...Ook niet vermeld

    Zwakke punten
    Slechte begeleiding, Spiegelen een top taalreis voor is absoluut niet waar, informatie op de site komt niet overeen met de daadwerkelijkheid dus nogmaals niet bij hun boeken!!!

    Door Plus op 6 september 2019 Reageer

  • Ik heb een fantastische taalreis gehad in Malta, veel geleerd, leuke dingen gedaan en vrienden voor het leven gemaakt.

    Sterke punten
    Goede begeleiding en goede informatie, zowel voordat ik vertrok en ook toen ik er al was en nog een vraag had.

    Door Esther ten Horst op 6 september 2019 Reageer

  • Ik zou zeker niemand aanraden om bij Plus Taalreizen te boeken. De service is waardeloos. Ze beloven allerlei leuke activiteiten maar die zijn er niet.
    Ik heb deze reis geboekt voor mijn dochter van 13 die graag Duits wilde leren. Ze hadden haar bij een gastgezin geplaatst, waarbij ze alleen een half uur met de bus zou moeten reizen naar de Duitse les, plus 1 a 2 keer overstappen (ook 's avonds laat!), waarbij zelf maar moest uitzoeken hoe en waar dat moest. Toen wij aangaven dat dat niet acceptabel was moesten we zelf voor andere accommodatie betalen.
    Ik had benadrukt dat we niet wilden dat ze hele dagdelen alleen zou zitten. Toch zat ze de dag van aankomst totaal alleen, vanaf vroeg in de middag. Ook andere avonden en middagen was er niets georganiseerd en zat ze alleen op haar kamer.
    Boek hier niet!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen

    Door Ubbink op 29 augustus 2019 Reageer

  • BTR Reizen bedankt voor de fijne reis die wij met ons allen weer hebben mogen beleven.
    Wij zijn net terug van een mooie seniorengroepsvakantie naar Valkenburg en hebben het erg naar ons zin gehad. We hadden een mooie nieuwe bus met een fijne chauffeur, een goed en gezellig hotel met een All Inclusive verzorging met ís avonds drankjes en een leuk avondprogramma en hele leuke uitstapjes door Zuid-Limburg, BelgiŽ en de Duitse Eifel. Wij hebben met ons allen erg genoten en kijken terug op een geslaagde vakantie.
    BTR Reizen een dikke pluim voor jullie, binnenkort gaan we samen weer overleggen waar we volgend jaar weer met onze seniorengroep heen kunnen.

    Sterke punten
    fijn advies en duidelijke communicatie, goede groepsvakanties voor seniorengroepen, gehele groepsreis met ťťn afspraak (inclusief bus, hotel en excursies) lid van SGR

    Zwakke punten
    tot op heden niet ervaren

    Door Hans Snel op 24 augustus 2019 Reageer

  • Zeer slecht geregeld. Op de site staat een vakantie met veel activiteiten op locatie waarbij dan ook het idee gegeven wordt dat het door ervaren instructeurs veilig uitgevoerd wordt. Aangekomen op locatie blijken veel activiteiten niet te bestaan, absoluut niet veilig te zijn of ineens niet doorgaan. Na het telefonisch aangeven dat de site niet overeenkomt met de werkelijkheid ter plaatse krijg je een paar dagen later een telefoontje dat je direct vanaf de camping moet vertrekken en het resterende bedrag terug krijgt. Als je vraagt om andere locaties of oplossingen moet je dat zelf maar uitzoeken. Daar sta je dan als eenouder gezin met 4 kinderen in Frankrijk buiten de camping die je geboekt hebt zonder enige hulp.

    Dit kan echt niet en zo'n ervaring wens ik niemand toe, dus let heel goed op voor je hier boekt.

    Zwakke punten
    Niet afhandelen klachten
    Niet met klanten meedenken
    Problemen niet oplossen
    Onprofessioneel begeleiden van activiteiten

    Door Mark op 19 augustus 2019 Reageer

  • Zeer slechte organisatie die je in een vreetschuur stoppen tijdens een verbouwing. Je mag niet klagen want het hotel staat 'hoog' aangeschreven. Ze lossen niks op en willen alleen maar geld vangen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    service, ondersteuning en website

    Door de Vries op 17 augustus 2019 Reageer

  • Een vakantie waar ik tot rust kon komen, daar was ik naar op zoek. Het mocht ook iets meer zijn, ik wilde graag enkele magische momentjes beleven. De Happy Boeddha retraite loste mijn verwachtingen meer dan in!
    In de wonderlijke omgeving van het Kartharenland, met een groepje gelijkgestemde geweldig lieve mensen, zalige meditaties, yoga, ... en de heerlijkste vegetarische gerechten, Ö werd dit een fantastische vakantie van het begin tot het einde.

    Dankjewel, Magical Tours! Jullie zijn een super team!

    Ik heb genoten en gelachen en ik geniet nog steeds na!

    Sterke punten
    Afwisseling in het programma
    Overheerlijke vegetarisch maaltijden
    Mooie omgeving
    Goed verblijf
    Het zwembad
    De wandelingen, uitstapjes met duiding over de historie en het de mystiek van de streek
    De meditaties, yoga, ademwerk,
    De vlotte begeleiding

    Zwakke punten
    Echt niks (en ik ben een kritische ;)

    Door Di op 13 augustus 2019 Reageer


  • Wat een teleurstelling was dit huis in het echt

    Wij wilden met ons gezin naar Ibiza om ons 50 jarig huwelijksfeest
    Te vieren.
    Hele mooie plaatjes alleen worden deze gemaakt als het huis nog nieuw is, alleen nu is het oud, gebrekkig en het lekt binnen.
    We hadden voor 7 personen een huis voor 3.700 euro 7dagen geboekt, Zwembad groot huis garages fantastisch
    Nou niet dus
    De regen kwam de voordeur binnen, alle deuren van de slaapverdieping waren door vocht krom en konden veelal niet dicht en een slaapkamer konden wij door het vocht niet gebruiken, stond permanent een ontvochtiger aan
    Keuken te smerig om te gebruiken
    Terwijl je 250 euro schoonmaak kosten extra moet betalen
    Bedden heel slecht en kapotte spiraal
    Wc los op de grond zodat als je doorstrok het water er uit borrelde
    Douchen kon, alleen was het water niet op 7 personen berekend en dat terwijl het een 12 persoons huis was.
    Een koelkast die kapot was
    Glazen te smerig om te gebruiken
    Buitenzwembad tegels van de bodum kapot
    De ligbedden waren of kapot of vies
    Party tent helemaal gescheurd en het weer erin
    Dode planten in potten
    Veel kapotte stoelen en van de loungeset de poten eronder uit.
    Het dak terras zelf schoongemaakt de alg groeide daar waardoor het super glad was
    Zeer slechte communicatie om er te komen
    Na 2 uren dwalen en de beheerder dreigde naar huis te gaan
    Kregen we eindelijk een plattegrond waar het was, bleek ook door tui een heel ander adres opgegeven te zijn, ook heel andere plaats
    Wat een droom had moeten zijn is bijna een nachtmerrie geworden.
    We hebben gewacht met deze review om tui de kans te geven hierop te reageren, maar aangezien ze dat niet doen, daarom nu hier onze ervaringen.
    Veel geld voor een villa die mega gedateerd is en heel erg slecht onderhouden.
    Kijk hťťl goed uit

    Sterke punten
    Ruim, uitzicht dakterras mooi

    Zwakke punten
    Door lekkage, achterstallig onderhoud, en feit dat erg gedateerd is bijna niet meer te gebruiken, zeer zeker niet als luxe villa
    Veel kapot, vies, verweerd, kapot door het vocht etc
    Warm water niet voor 12 personen, garage afgesloten etc

    Door Mieke op 11 augustus 2019 Reageer

  • Fly drive Amerika geboekt bij 333travel en zojuist klaar. we hadden de verborgen plekjes van amerika geboekt. Dit was de meest indrukwekkende reis die we als gezin hebben genaakt een groot deel was oregon wat een beauty zeg... alles was top geregeld door Hendrik van 333 we hebben super genoten. Voor ons nooit meer anders toi toi toi ??333travel

    Sterke punten
    alles uitstekend geregeld

    Zwakke punten
    geen

    Door peter karels op 6 augustus 2019 Reageer

  • mega slechte organisatie. Doet alsof er leuke activiteiten en excursies zijn maar het mega mega slecht. Plusreizen doet hier niets aan. belanchelijk zoek aub een andere taalreis maar niet deze organisatie!

    Sterke punten
    niet

    Zwakke punten
    geen gehoor aan klachten en geen oplossingen.

    Door A van kester op 6 augustus 2019 Reageer

  • Regelmatig ga ik samen met iemand vanuit Amsterdam met de trein naar Berlin en logeer daar in hetzelfde hotel. Bij een nieuwe boeking verwijs ik naar de vorige nota's en clientnummer en omdat alles hetzelfde is hoeven er in feite alleen maar de tijden van vertrek uit Amsterdam en retour vanuit Berlin te worden veranderd. Hoe simpel kan het leven zijn maar dus niet bij de treinreiswinkel. Wat me daarna overkomt is tenenkrommend: e-mails worden niet beantwoord en bel ik dan word ik na lang wachten van Leiden naar Amsterdam gestuurd en weer terug, voor het opmaken van een simpele offerte heeft men meer dan drie weken nodig en dan ligt er feitelijk nog niets vast en kan er door mij niets worden bevestigd, de een vertelt dit en de ander vertelt het tegenovergestelde, het woord klantvriendelijkheid kent men niet maar ruimschoots de woorden "eigenwijs en arrogant zijn", via e-mail probeer ik iets te bevestigen omdat men telefonisch onbereikbaar is, maar dat wordt dan weer niet gezien als een bevestiging terwijl op de offerte juist daarna wordt verwezen. Door de opstelling van, zeer opvallend met name vrouwen die er werken, wordt van een simpele herhaalde reis naar Berlin een waar drama gemaakt: onkundig zootje is het daar en ze weten niet eens de vertrektijden, geven bij herhaling andere en verkeerde tijden op, van treinen vanaf Amsterdam-CS naar Berlin.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    - Arrogant,
    - Slecht geinformeerd en men spreekt elkaar tegen,
    - Eigenwijs/betweterig personeel,
    - De klant wordt genegeerd en men zelf weet alles beter,
    - Men leest hun eigen offertes niet maar staat wel gelijk klaar met een oordeel of iets wel of niet kan,
    - De klant laten uitspreken zodat duidelijk wordt wat de vraag is, hebben ze nooit van gehoord,
    - Informatie die ze geven daar kun je beter maar niet op afgaan omdat die tegenstrijdig is of helemaal niet klopt,
    - Algemene houding: men vindt de klant DOM en de klant is er om het personeel te plezieren en mag daarom blij zijn dat er tijd voor de klant wordt vrijgemaakt,
    - Door dit alles wordt onnodig veel tijd zinloos verspeeld en krijg je daardoor juist boze klanten,
    - Kan dit personeel snel op cursus om te leren hoe ga ik in een reisbureau om met klanten en hoe zoek ik dingen uit zodat ik correct informatie kan geven?

    Door J.P. BOUMAN op 5 augustus 2019 Reageer

  • Puur KroatiŽ heeft voor ons een hele mooie reis uitgestippeld. Zij hadden dan ook op voorhand met ons een paar keer contact opgenomen om te weten welk type vakantie we wensten en welk type verblijf we verkozen. Ze stelden ons per locatie ook verschillende alternatieven voor waaruit we konden kiezen. Uiteindelijk hebben we een reis gemaakt van drie weken en op zes verschillende adressen gelogeerd: een glamping in de buurt van Karlovac, een mooi hotel in de buurt van Krka, een prachtig appartement bij Trogir, een ongelofelijk mooi huis in Novigrad bij Zadar, een mooi huis in IstriŽ en een appartement tegenover het eiland Krk. Je voelt dat Puur KroatiŽ de locaties zelf kent en echt het beste voor je wil. Wij zijn zeer heel blij dat we voor Puur KroatiŽ gekozen hebben voor de organisatie van onze reis.

    Sterke punten
    Nemen op voorhand de tijd om te weten wat je juiste wensen zijn en stellen dan verblijfplaatsen voor die daar aan beantwoorden
    Wij zouden nooit zelf die mooie verblijfplaatsen gevonden hebben
    Geven interessante tips mee over wat er te bezoeken valt in de omgeving
    Zeer behulpzaam, vriendelijk en professioneel
    Ruim bereikbaar via mail - zelfs op zondag werd er met ons gemaild in KroatiŽ

    Zwakke punten
    Geen

    Door Chris op 1 augustus 2019 Reageer

  • Ik vond het een mooie reis (Wandelen in het spoor van de Katharen).

    Sterke punten
    Wandelen in een mooi natuurgebied (bergen)
    Lekker fysiek
    Lekkere en gevarieerde maaltijden

    Door Victor op 29 juli 2019 Reageer

  • Ik ga reeds jaren met deze volledig uit vrijwilligers bestaande organisatie mee. Zij verzorgen en begeleiden binnen- en buitenlandse reizen waar mensen met een lichamelijke handicap mee kunnen gaan. Jaarlijks verschijnt er een reisgids waaruit men kan kiezen. Op iedere reis gaat er een reisleider en een verpleegkundige/verzorgende mee.

    Sterke punten
    Organisatie met vrijwilligers die van aanpakken weten en hun schouders eronder steken om de deelnemers een zo'n goed mogelijke vakantie te laten beleven.

    Zwakke punten
    Geen.

    Door Frans op 15 juli 2019 Reageer

  • Op het allerlaatste moment cruise geboekt naar IJsland via Noorwegen. Vertrek 15 juni tot 1 juli 2019
    Veel gezien en genoten.
    Gezien het moment waarop wij hebben geboekt, willen we vooral Mevr Sofie Goedbloed bedanken.
    Die alles op een voortreffelijke manier in zeer korte tijd voor ons moest regelen.
    Chapeau voor deze mevr.

    Met vriendelijke groet,

    Sterke punten
    Mevr. Sofie Goedbloed

    Zwakke punten
    Geen enkel

    Door A.R.M. op 8 juli 2019 Reageer

  • We hebben afgelopen juni genoten van de plekken die het team van Puur KroatiŽ voor ons had uitgezocht om kennis te maken met Kroatie.
    Karlovac is groen en vanaf hier zijn enkele natuurparken en andere bezienswaardigheden goed te bereiken. Ga zeker naar Slunj en als je sportief genoeg bent maak een wandeling door het nationale park Paklenica.
    De stad Karlovac zelf is niet zo bijzonder wel aan te bevelen is het restaurant Konoba Kostanjac waar een superkokkin de sceptor zwaait. Fantastisch wat zij kookt !
    Vervolgens zijn we richting Obravac gegaan. Ruwe omgeving waar je idyllisch verblijft. Een sprookje. Weinig toeristisch lijkt nog ongerept door de toerist.
    De laatst plek welke we bezochten was het eiland Krk. Klimno was de absoluut een verwennerij. Het ontbijt door de gastvrouw is aan te bevelen. De lokale lekkernijen zijn super. In Klimno is een fantastisch restaurant om te genieten van de verse vis. Vergeet ook de modderbaden in de buurt niet ?
    Wij zijn enorm verwent door routing die het team van Puur KroatiŽ ons heeft geadviseerd. We hebben kennisgemaakt met KroatiŽ en veel van dit land gezien.
    Geschrokken dat er nog plekken zijn die nog geen watervoorziening hebben, de oorlogsverhalen en de armoede die je in het binnenland tegenkomt. Genoten van de schoonheid van de natuur, het groene en ruwe landschap. De prachtige Adriatische zee en de heerlijke vis die hier gevangen wordt.

    Dank nogmaals team Puur KroatiŽ voor jullie research om ons te verwennen

    Agnes en Piet Janssen

    Sterke punten
    Vriendelijk en zeer snel in terug contact opnemen.

    Door Piet Janssen op 30 juni 2019 Reageer

  • Vakantie Discounter, als je daar een klacht hebt word je niet gehoord. Onze ervaring tijdens het boeken van een all inclusive vakantie naar Hotel Sirma in Side:

    1) hamman, gym, sauna en binnenzwembad waren de gehele week in verbouwing. Wil je een foto maken word je weggestuurd.
    2) Lakens om fatsoenlijk onder te slapen kregen we niet (slechts synthetische dekens die kleiner waren dan het bed, we konden een met kattenharen en stof bedekte deken achter uit een kast gebruiken) - Lakens krijgen was tegen de policy van het hotel.
    3) samen eten met 5 zat er niet in, ze waren te beroerd om een tafel aan te schuiven. Zou te veel verstoring geven voor andere klanten.
    4) Beach bar was al om 18:00 dicht, terwijl deze tot 23:00 open zou zijn. Daarom extra kosten gemaakt om op het strand ergens anders een drankje te doen
    5) de lounge was dicht waardoor we 's avonds alleen in TL licht en snoei harde muziek een drankje konden nuttigen

    Maw nul service ervaring van een all in resort, daardoor extra geld uitgeven door 's avonds maar naar Side te gaan. En ook conditie niet op orde kunnen houden ivm een geplande wedstrijd door geen gebruik te maken van de gym.

    Doen ze zich af met mailtjes met leugens van het locale Turkse bedrijf MTS Globe. bv:
    "De Hammam, de sauna, de fitnessruimte en het binnenzwembad waren 1 dag gesloten, niet de hele tijd van het verblijf om een technische controle uit te voeren, aldus het hotel."

    Boek GEEN vakantie bij vakantiediscounter, want zodra je een klacht hebt wordt er gelogen en word je als ongeloofwaardig weggezet.

    Sterke punten
    Werkelijk geen sterke punten. Slechtste vakantie geboekt OOIT!

    Zwakke punten
    Geen service om klanten met een klacht te willen helpen.

    Door Emiel op 26 juni 2019 Reageer

  • Ik had een ticket geboekt via Kilroy naar Nieuw zeeland, terugvlucht via Hongkong, Parijs naar Hamburg. De terugvlucht werd geannuleerd omdat de aansluiting van de vluchten veranderd werd waardoor het geheel ticket niet meer geldig werd. Geadviseerd werd om een nieuw ticket te kopen. Correspondentie hierover was moeizaam: steeds weer uitsleet en verwijzing naar vliegmaatschappijen. Uiteindelijk heb ik na 3 maanden een 409 euro terug ontvangen: een nieuw ticket terug heeft mij 1708 gekost.

    Zwakke punten
    Zeer lange trage afwikkeling, te weinig refund, terwijl ik ook nog een annulatieverzekering van 111 euro had afgesloten.

    Door M. Rinsma op 5 juni 2019 Reageer

  • Online een afspraak gemaakt om op 3 mei 2019 in Leiden samen met een medewerker van de Treinreiswinkel een reis via de zijderoute naar China samen te stellen. De medewerker was uiterst hulpvaardig en maakte een deskundige indruk. Weggegaan met een uitdraai van een bevestiging tot aanvraag van een offerte. Op de vraag hoe lang het zou duren om de offerte op te stellen was het antwoord dat het normaal gesproken een dag of vijf duurt, maar dat het door drukte op het moment wel iets langer zou kunnen duren.

    Toen ik na drieŽneenhalve week nog steeds geen enkel bericht had ontvangen toch maar even een mailtje gestuurd naar de TranssiberiŽ-afdeling van de Treinreiswinkel met de vraag of ze een indicatie konden geven van hoe lang het nog zou gaan duren. Op hun site staat vermeld dat ze er de voorkeur aan geven dat je mailt in plaats van belt en daar heb ik me dus keurig aan gehouden. Helaas werd er ook op mijn mail niet gereageerd en bleef het angstvallig stil aan de andere kant van de lijn.

    Uiteindelijk op 4 juni 2019 naar de winkel in Leiden gegaan om te vragen hoe het er met mijn offerte-aanvraag voor stond. De - uiterst vriendelijke - medewerkster kon bevestigen dat mijn mail van anderhalve week daarvoor was aangekomen en dat niemand de moeite had genomen om hem te beantwoorden. Ook kon ze zien dat mijn offerte-aanvraag na bijna 5 weken nog steedst op 'to do' stond en dat er dus feitelijk nog niets mee was gedaan.

    Ik heb de offerte-aanvraag laten annuleren, aangezien ik er geen vertrouwen meer in had dat het nog goed zou kunnen komen. Ik vind het niet erg als iets door omstandigheden langer duurt dan oorspronkelijk gedacht. Ik vind het wel erg als een reisbureau niet de moeite neemt om klanten daarvan op de hoogte te stellen en zelfs niet de moeite neemt om op mails van klanten te reageren

    Sterke punten
    Vriendelijke en deskundige medewerkers in de winkel o[p de Breestraat in Leiden

    Zwakke punten
    Geen benul van hoe je op een zorgvuldige manier met je klanten omgaat (die in principe bereid zijn om honderden of duizenden euro's uit te geven)

    Door Quino Broer op 4 juni 2019 Reageer

  • Deze reis heeft diepe indruk op mij gemaakt. De bijzondere plekken zoals de grot van Maria Magdalena en de Katharengrot hebben mij diep geraakt en stil gemaakt. Dit onder de begeleiding van Jean-Luc en Jeaqueline, die een veilige bedding creeeren waardoor je alles onbezorgd kunt ervaren. Een gevoel van thuiskomen in de groep, fantastische maaltijden en een heerlijk verblijf. Ik kan dit zeer aanraden.

    Sterke punten
    De bijzondere krachtplekken die we bezoeken onder zeer fijne en deskundige begeleiding. S morgens heerlijke vitaliteits oefeningen.
    Hele fijne mensen zijn Jean-Luc en Jeacqueline, je voelt je meteen op je gemak.
    Fantastische maaltijden gekregen!

    Door Anique op 16 april 2019 Reageer

  • Een tijd geleden hebben wij ons eerste huis geboekt bij Ardennes Etape, en ik kan niets anders zeggen dat we zeer tevreden zijn. We hebben ondertussen al meerdere huizen geboekt bij deze organisatie en we zijn nog nooit teleurgesteld. Borgsom altijd op tijd terug gekregen, op onze vragen netjes antwoord gehad. papieren altijd in orde, Wij zijn super enthousiast het volgende huisje is alweer geboekt. Ardennes Etape en de vriendelijke medewerkers bedankt en ga zo door.

    Sterke punten
    Overzichtelijke website, zeer vriendelijke medewerkers. Correcte afhandeling van de reservering. Borgsom altijd op tijd terug gehad.

    Zwakke punten
    Wij hebben geen zwakke punten.

    Door Lia op 15 april 2019 Reageer

  • Met recht een magische reis door Schotland (de Hebriden). Heel veel gezien en ervaren, verrassende plekjes. Overweldigende, prachtige natuur. Een hele fijne groep waarmee ik echt een klik had. Hieruit ook verrassende gesprekken. De hele reis heeft mij mooie inzichten gegeven. De sfeer was gezellig, gemoedelijk en fijn georganiseerd. Ik kon geheel onbezorgd genieten!
    Ook de energie van de krachtplekken was heel magisch om te ervaren. En het sprookjesachtige landschap was heel bijzonder. Het heeft me veel positieve energie gegeven.

    Sterke punten
    goede hotels
    goed eten gereserveerd
    goede verzorging en organisatie
    leuke, mooie plekken
    mooie verhalen over de geschiedenis
    de rust
    tijd voor jezelf

    Zwakke punten
    De tijd bij het kasteel had wat langer gemogen voor mij. We hadden s'morgens eerder weg kunnen gaan zodat er meer tijd over was om het te bezoeken.

    Door Petra op 8 april 2019 Reageer