• Reis geboekt naar Griekenland eind augustus. Netjes bericht gehad van vacantiediscounter dat hotel gesloten blijft tot 2021. Daarna van vacantiediscounter bericht gekregen dat wij op hun kosten een duurder hotel hebben gekregen. Blij dat onze vakantie gewoon door kan gaan. Ook nog 2 vakanties voor verder in het jaar geboekt. Vacantiediscounter bedankt voor Uw snelle reactie, en super oplossing. Nu kan alleen Covid19 nog een fijnee vakantie belemmeren. šŸ˜±.

    Sterke punten
    Netjes en snel oplossing

    Door H. Meijer op 7 augustus 2020 Reageer
  • Vakantie naar Griekenland begin dit jaar geboekt. Mede destijds voor de VakantieDiscounter gekozen omdat ze via meerdere kanalen service verlenen: telefoon, chat etc. In ieder geval kan je met een persoon spreken/chatten, dit communiceert wel zo prettig. Begin juli konden ze de druk niet meer aan en hadden besloten om alle rechtstreekse communicatie te stoppen en alleen service via mail te leveren. Reactie tijd op mail is met een beetje geluk 2 weken. Zelf gekozen om de de vakantie te annuleren en ik accepteer dan ook annuleringskosten. Maar dankzij de VakantieDiscounter waren de annuleringskosten wel ruim 200 euro duurder omdat zij het annuleringsverzoek pas na twee weken hadden doorgezet naar Corendon, die kosten vanaf die dag had berekend. Daarboven op rekent de VakantieDiscounter ook nog eens 25 euro voor deze matige service. Dit extra bedrag uiteraard voor rekening van de klant. Wel besloten om vast te betalen want risico was dat met de communicatie mogelijkheden met de VakantieDiscounter het bedrag nog hoger zou uitvallen. Bij ANVR nagevraagd en een annuleringsverzoek moet op de dag of de dag erna na indienen worden uitgevoerd. Dit uiteraard bij de VakantieCounter gemeld maar totaal geen reactie. Wel op je website zetten dat je lid met van ANVR maar dan niet de regels naleven. Bedrijf laat zien hoe belangrijk de klanten zijn als de druk wat hoger wordt. Ja ik weet de reisbranche heeft het nu extra druk maar andere bedrijven in branche zijn wel gewoon bereikbaar. Ik zal er in ieder geval nooit meer een reis boeken.

    Sterke punten
    Zwijgen. Eerlijk is eerlijk, ze hebben een mooie website. Goed gebouwd. Goede response. Aan de IT ligt het niet.

    Zwakke punten
    Communicatie. Eigen onkunde doorbereken aan de klant. Kunnen de druk niet aan en besluiten dan maar om communicatie te stoppen. regelen.

    Door Oos op 1 augustus 2020 Reageer
  • Bespaar Uzelf een boel ergernis en boek niet bij rent a tent! Je wordt er bejegend als crimineel. In het bijzonder de lokale gastheer gedraagt zich als gevangenisbewaarder.

    Door Maarten op 1 augustus 2020 Reageer
  • Wat een verschrikkelijke reisorganisatie TUIvillas.com ! We hadden een vakantiehuis geboekt in Zwitserland, althans dat dachten we...(het stond duidelijk op hun website beschreven). We kregen 2 weken voor vertrek de reisbescheiden binnen met hierop Zwitserland en een vreemd telefoonnummer bij de contactinformatie. Mijn man is gaan zoeken naar het adres en telefoonnummer. Bleek niet in Zwitserland te liggen, maar in Sint Maarten!! TUI was totaal niet te bereiken! Alles af gebeld, geen gehoor, tot 9x gemaild, geen respons. Uiteindelijk kreeg ik via Facebook contact (?) Erop gewezen dat het niet klopte. We mochten wat anders uitkiezen, gelijk gedaan natuurlijk. Weer geen respons....uiteindelijk weer na meerdere mails daarna via Facebook tot 2x toe geprobeerd, maar toen was de alternatieve villa ook niet meer beschikbaar šŸ¤¬šŸ˜”šŸ˜”šŸ˜” Van ellende maar geld terug gevraagd. Totaal geen compensatie van Tuivillas. Echt af te raden een vakantie bij TUIvillas.com te boeken!!

    Door Claudia op 31 juli 2020 Reageer
  • Wij boeken al jaaaaren bij Ardennes-Etape maar merken toch op dat de kwaliteit er serieus op achteruitgaat. Het is niet meer wat het geweest is! Laatste 2 boekingen toch negatieve ervaring meegemaakt en dit heb je niet nodig op reis. En ja, potje breek = potje betalen maar niet kostprijs x4! Negatieve reviews worden ook niet weergegeven waardoor dit geen objectieve kijk geeft op de ervaring van andere gasten/huisje. FinanciĆ«le belangen eerst

    Zwakke punten
    Vroeger veeel beter. Nieuwe bazen, nieuwe wetten denk ik...

    Door David Desmet op 30 juli 2020 Reageer
  • Door covid 19 dienden wij onze vakantie te annuleren. Dit was totaal geen probleem en we zouden vouchers krijgen; Nu 2 maanden later is onze reis geannuleerd maar... geen vouchers geen bevestiging van annulatie en pierre en vacance reageert op geen enkel media; mail, telefoon, messenger, twitter, facebook.. Als je problemen krijgt dan laten ze je gewoon in de koude staan, wij boeken hier nooit meer mee

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    klantvriendelijlkeheid

    Door Guy op 28 juli 2020 Reageer
  • deze gladde jongens adverteren dat uw reis geschied op ANVR. voorwaarden echter deze gasten maken handig gebruik van de mazen in de ANVR. voorwaarden om hun eigen voorwaarden er aan te hangen , conform artikel 9.3 van de ANVR. voorwaarden is dit toegestaan als je bij freesun boekt is je reis gelijk definitief dus je hebt geen bedenktijd of herroepingsrecht betaal liever enkele meer bij een fatsoenlijk reis buro in plaats van hier dus u bent gewaarschuwd en als je ze telefonisch benaderd de ene keer heb je op het zelfde telefoon nr. Mimosa reizen aan de lijn en de andere keer Freesun het enigste wat ze onbeschoft roepen is u bent uw geld kwijt als de reis niet door gaat en annuleren is ook al een crime eerst betalen dan pas word de reis geannuleerd en ondertussen loopt de anulering termijn gewoon door en komen ze met de smoes wij hebben uw mail niet ontvangen. Dus bezint eer u hier uw vakantie boekt

    Zwakke punten
    misleidend reisburootje slecht communicatie en zeer klant onvriendelijk

    Door kareltje op 22 juli 2020 Reageer
  • Ben bang dat ze failliet gaan.Ze zijn nu echt aan het graaien. Niemand krijgt geld terug. Als ze failliet gaan dan zijn die tegoed bonnen ook verziveren Niet boeken gevaarlijke website.

    Sterke punten
    Mensen bedriegen

    Zwakke punten
    Geld terug betalen als je niet kan leveren

    Door Kees op 19 juli 2020 Reageer
  • Ardennen Etape blijft groeps vakanties verkopen. Maar kunnen niet leveren vanwege de Corona regels .Met als gevolg je geld kwijt.en een voucher. onbetrouwbaare website.

    Sterke punten
    Mensen slecht informeren over de risico's

    Zwakke punten
    Je geld krijg je niet terug.

    Door Kees op 17 juli 2020 Reageer
  • Wij hebben in de zomer van 2020 via Puur KroatiĆ« een rondreis gemaakt door KroatiĆ« waarbij we door IstriĆ«, langs de Kroatische kust en bij national park KrKa en eiland Krk zijn geweest. We hebben ontzettend genoten van deze vakantie. Misschien zelfs iets teveel: We zijn pas Ć©cht op vakantie als we beginnen te vergeten welke dag het is en zo kwam het dat we een dag later vertrokken uit Ć©Ć©n van de accomodaties dan wat volgens het reisschema de bedoeling was (waardoor we dus ook te laat aankwamen op de nieuwe locatie). Ookal was dit foutje volledig aan onszelf (en onze ontspannings-modus) te wijten, toch is dit zeer vriendelijk en schappelijk opgelost met Puur KroatiĆ« en de eigenaars van de beide betrokken locaties. Over de dienstverlening van Puur KroatiĆ« zijn wij sowieso zeer tevreden. We zouden eerst via een ander reisbureau een rondtocht maken, maar vanwege Corona had dat reisbureau alle Europese reizen tot aan juli gecancelled. We kwamen toen bij Puur KroatiĆ« terecht waardoor we alsnog onze reis per half juni konden maken zoals we gepland hadden. Maar dan wel op de Puur KroatiĆ« manier: kleinschalige accomodaties en meer rust tijdens de reis, want 4 in plaats van de oorspronkelijke 9 accomodaties. Achteraf zijn we blij dat we via Puur KroatiĆ« zijn gereisd: ā€¢ De locaties waren stuk voor stuk prachtig: Kleinschalig, maar wel luxe. Mooie, ruime en schone kamers, vriendelijke accommodatie-eigenaren met goede tips over uitjes en restaurants in de omgeving, heerlijke ontbijtbuffetten, en altijd met water (zee / zwembad) dichtbij. ā€¢ Minder accomodaties, dus minder tijd kwijt met spullen inpakken en reizen, en daardoor meer tijd om de omgeving te verkennen en leuke stadjes en natuur te bezichtigen, en af en toe ook een rustdagje in te bouwen ā€¢ De reis was helemaal op maat samengesteld voor ons in samenspraak met Puur KroatiĆ«, in een vrij kort tijdsbestek, om onze eerder geplande rondreis enigszins na te bootsen. ā€¢ Puur KroatiĆ« heeft daarin heel goed met ons meegedacht. Het is duidelijk dat ze kennis hebben van het land en dat ze regelmatig zelf ook naar KroatiĆ« afreizen. Ze hebben ook persoonlijk contact met de accommodatie-eigenaren en baseerden hun adviezen en ons reisschema dus ook vanuit hun eigen ervaringen. ā€¢ Ook over de situatie mbt Corona hebben ze ons goed ingelicht, zowel voor wat betreft de maatregelen in KroatiĆ« zelf als voor de toegankelijkheid van de landen waar we doorheen moesten reizen. Kortom: Reizen via Puur KroatiĆ« is een aanrader! Als wij ergens de komende jaren weer een keer naar KroatiĆ« met vakantie willen dan gaan we zonder twijfel onze reis weer via Puur KroatiĆ« boeken.

    Sterke punten
    Denkt mee met klant Flexibel Klantgericht Veel kennis over het land

    Zwakke punten
    Nog niet ontdekt

    Door Erik de Boer op 16 juli 2020 Reageer
  • Ook zo bang? - Review over Puur Kroatie

    Al maanden horen we vreselijke verhalen, elke dag het slechte nieuws uitvergroot op de voorpagina. Dat in tegenstelling tot meer genuanceerd nieuws, dat de krant of website vaak niet eens haalt. Wat worden mensen bang gemaakt, heel bang. Wij hebben ons niet laten beinvloeden en zelf de keuze gemaakt om toch op vakantie te gaan. Ondanks dat men net doet alsof het veel veilger is om thuis te blijven. OOk enkele dagen geleden toen we nog in Kroatiƫ waren, wat een paniek in Nederland of we niet snel zouden terugkomen want besmettingen lopen op?? en Servie en Bosniƫ is toch (bij) Kroatiƫ en Sloveniƫ is toch weer dicht en Oostenrijk? Mensen mensen hou op met die flauwekul. Vertrouw op de lokale overheden, vertrouw op de ANVR vertrouw op je reisorganisatie. En als je zo bang bent is het beter om helemaal thuis te blijven. Persoonlijk ben ik liever weer in Kroatiƫ dan, zoals gisteren in de supermarkt, dat is veel riskanter. Zeg nou zelf, het is binnen, de ventilatie, hoe goed is die? Wat voor een filters zijn het? De 1,5 meter schiet er vaak bij in en geen mondkapje te zien. Op vakantie voelde ik mij beter en veiliger en kon ik de gekte even achter mij laten. Wij zijn blij dat we gewoon gegaan zijn en hebben geen spijt. We kunnen terug kijken naar 2 heerlijke weken in Kroatiƫ. Genoten van rust, gezelligheid, aandacht van de bevolking. Puur Kroatiƫ hield ons vanaf begin maart goed op de hoogte van de hele corona situatie, was erg betrokken, dacht met ons mee. We hebben via hun website een mooie rondreis geboekt. Deze bijzondere reis was er meteen 1 met een gouden randje erom heen. We gaan weer terug naar het echte pure Kroatiƫ

    Sterke punten
    service, betrokkenheid, aandacht

    Zwakke punten
    je moet vroeg boeken want lastminute lukt niet omdat dit bureau erg populair is

    Door Erik op 11 juli 2020 Reageer
  • Slecht! - Review over TUI Villas

    Sinds medio april probeer ik al in contact te komen met TUI Villas. We wilden onze vakantie naar Oostenrijk omboeken. Op een gegeven moment wel 4 mailadressen gemaild en het zelfs via Facebook geprobeerd. Uit pure ellende op 31 mei maar gemaild dat we bij geen reactie willen annuleren. Geen reactie! Kreeg ik gisteren een automatisch bericht dat de voorpret van onze vakantie vast al begonnen was.... SORRY? Bijna 3 maanden na mijn eerste contactpoging hebben ze nog niets in behandeling genomen. En dat terwijl we helemaal niet wilden annuleren maar puur de mogelijkheden wilden weten wat omboeken betreft.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Bellen of mailen niet terug Vrijwel alles in t Duits terwijl ik via een NL site heb geboekt

    Door Esther op 6 juli 2020 Reageer
  • Prima reisbureau - Review over SunTip.nl

    Prima reisbureau. Niet de snelste in de coronatijd maar alles is uiteindelijk uitstekend opgelost. Volgende keer weer met sunstip

    Sterke punten
    Goede prijs Goede website Uitstekende informatievoorziening

    Zwakke punten
    Niet heel snel in deze drukke periode

    Door Anton op 2 juli 2020 Reageer
  • Enkele rondreizen naar het Noorden met hen gedaan. Vaak in erg verouderde en niet altijd propere vakantiewoningen terecht gekomen. Boeking verliep vrij vlot tot dit jaar. Minder dan een maand voor afreis is het nog steeds niet duidelijk of de reis doorgaat of niet terwijl Scanbrit dit wel beloofd had en het vrij duidelijk is dat dit niet zal lukken. Telkens weer worden we afgescheept met een standaardantwoord of komt er gewoon geen antwoord. Ze geven onjuiste of onvolledige informatie, sturen er op aan dat je wegens gebrek aan duidelijkheid dan maar zelf annuleert zodat ze de kosten daarvan kunnen aanrekenen voor het helemaal te laat is om nog een alternatief te kunnen zoeken. Ik leg volgende keer liever alles zelf vast dan ooit nog 1 vakantie aan Buro Scanbrit toe te vertrouwen.

    Zwakke punten
    communicatie, eerlijke en betrouwbare info, bereikbaarheid

    Door Anoniem op 29 juni 2020 Reageer
  • TUI Villas reageert zeer slecht of niet op mails, zijn telefonisch onbereikbaar en rekenen schandalig veel annuleringskosten (25% + 39Euro verwerkingskosten tot 6 weken voor aanvang van de reis) terwijl notabene TUI FLY zelf onze tickets had geannuleerd en wij dus geen mogelijkheid zagen om naar Madeira te gaan. Nooit meer bij TUI Villas boeken, je komt van de koude kermis thuis.

    Zwakke punten
    communicatie, coulance, meedenken

    Door Linda op 24 juni 2020 Reageer
  • Zeer slecht - Review over TUI Villas

    Om een huisje te boeken komen we bij TUI Villas uit via Kras. Dat is al vreemd want Kras heeft na een telefoontje hier kennelijk niets over te zeggen? De link heet wel https://KRAS.tuivillas.com/ !! Als je dan iets boekt kom je in een mallemolen terecht van dagelijkse 'aanmaningen' en contacten om direct na boeking te betalen aan Belvilla. En dat is weer een partner van Atraveo. En een club genaamd Wolters zit er ook ergens tussen! Waar is ineens TUI-villas??? Wil je betalen dan zit je ineens op een Engelstalige site! Toen gingen alle alarmbellen af. Mails aan Belvilla worden niet beantwoord. Een telefoon aan TUI villas (nummer via Kras!!): we kregen een onverstaanbare buitenlandse dame aan de lijn. Kan het nog gekker? NIET DOEN DUS.

    Zwakke punten
    Zie boven.

    Door WS op 19 juni 2020 Reageer
  • Tui Villa's werkt bewust met ondoorzichtige constructies om met veel buitenlandse tussenpersonen huisjes te verhuren. Ze reageren zeer slecht op mails, zijn telefonisch onbereikbaar en rekenen schandalig veel annuleringskosten (25% + 39Euro verwerkingskosten tot 6 weken voor aanvang van de reis) waar anderen coulant zijn, adequaat communiceren en kosteloos annuleren binnen redelijke termijnen. Een regelrechte afrader; zoek andere bedrijven om je vakantie te boeken!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte communicatie Ondoorzichtige verhuurconstructies

    Door Gosse Weening op 4 juni 2020 Reageer
  • Wij zouden a.s. 14 juni vertrekken voor onze vakantie naar Griekenland - Chania. \\r\\nWij hebben helemaal niks vernomen nog van hun, meerdere malen gebeld krijg te horen dat op dit moment ze niet bereikbaar zijn. \\r\\n( Vanaf april al niet te bereiken.)\\r\\n1x gemaild met ze en na 2 weken kreeg ik pas antwoord en niet de antwoord op mijn vraag. \\r\\n\\r\\nHeb veel begrip en geduld maar niet voor dit. \\r\\n\\r\\n

    Sterke punten
    Mooi aanbod

    Zwakke punten
    Niet te bereiken telefonisch en lang wachten op mail van hun.

    Door Rosanna op 2 juni 2020 Reageer
  • Let op! Deze reis was moeilijk te boeken omdat er maar weinig plekken hiervoor zijn. Ik werd getipt door een contact via linkedin en zo kwam ik in contact met Puur KroatiĆ«. Nadat ik voor de rei in het voorjaar van 2019 te laat was hadden we het geluk nog wel mee te kunnen op reis in september naar KroatiĆ« en BosniĆ«. Deze groepsreis naar KroatiĆ« wordt slechts 1 of 2 x per jaar aangeboden. Het is een rondreis eigenlijk een VIP reis. Slechts 16 personen kunnen op deze reis mee, je reist rond in huurauto's. En de eigenaar van Puur KroatiĆ«, Wendy begeleidt deze reis. En dat laatst maakt het nou zo uniek en bijzonder. Wendy is ook ambassadeur voor KroatiĆ«, kent het land tot in detail, kent veel mensen en daar profiteerden wij als groep enorm van. Wil je echt een hele bijzondere en unieke KroatiĆ« ervaring, probeer dan een plek te krijgen op deze reis. Het lijkt niet goedkoop. Maar vrijwel alles was ingebrepen in de reis. Zoals diners, leuke uitstapjes, bezoek aan Plitvice en het nationale park van Krka, leuke fietstochten. De reis is een reis voor iedereen die niet de standaard wilt. Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen maar hoop echt dat andere reisbureas dit ook gaan doen. We vonden dit een geweldige ervaring

    Sterke punten
    gastvrijheid, aandacht, service op en top, vanaf eerste contact tot terugkomst reis. Rustig reistempo, kleine onderkomens

    Zwakke punten
    je moet wel heel vroeg boeken anders is het vol.

    Door Marion Bosma op 22 mei 2020 Reageer
  • Dit was onze eerste en tevens laatste (!) boeking bij Ardennes Etapes. Wij kunnen iedereen dit bedrijf met klem afraden! Dit bedrijf geeft ons geen andere keus dan onze ervaringen met u te delen. Wij hebben via dit bedrijf met onze familie (ongeveer 20 personen) een weekendje weg geboekt in Ć©Ć©n groot huis in de Belgische Ardennen. Door de uitbraak van het Coronavirus willen een aantal mensen niet graag weg om op 1,5 meter van elkaar in Ć©Ć©n groot huis te verblijven. We hebben diverse keren contact gehad. Gevraagd om een voucher, verzocht om reservering om te boeken naar volgend jaar, gevraagd om uitstel van betaling zodat we nog even de ontwikkelingen af kunnen wachten. Dit bedrijf gaat echter op geen enkel voorstel in. Ze houden star vast aan wat op papier staat. Er is geen enkel begrip voor de situatie. ā€œWij volgen de betalingsprocedure. Uw reservering is geannuleerd volgens de algemene voorwaarden.ā€ Als familie zijn wij ruim 400 euro aanbetaling kwijt. Mijn advies: bespaar u een hoop tijd, ellende en geld en boek niet bij dit bedrijf.

    Door Marcel op 20 mei 2020 Reageer
  • Het begin van het einde voor Adrennes-Etappes. De manier waarop dit bedrijf omgaat met de Corona maatregelen zal er zeker voor zorgen dat dit bedrijf ten onder gaat. Ze hebben geen verzekering en zijn niet aangesloten bij een garantiefonds. Wij hebben voor Juli 2020 een huis geboekt aan het begin van dit jaar. Op dit moment mogen wij als Nederlanders BelgiĆ« niet inkomen. Wij moeten deze week het restant betalen. Gezien het feit dat het bedrijf alleen maar negatief in het nieuws is, geeft dit ons geen vertrouwens om het restant te voldoen. Hoe kun je van een klant verwachten om nog zoveel geld over te maken als restant betaling terwijl je als bedrijf niks anders dan negatieve beoordelingen krijgt?! Ze bieden vouchers aan klanten die het volledige bedrag betaald hebben. Ik heb ze telefonisch gesproken en ze hebben al duizenden vouchers afgegeven in de afgelopen maanden en zullen dit blijven doen totdat de maatregelen opgeschort worden. Zelf met een voucher heb je straks geen schijn van kans om een huis te boeken omdat er heel veel nieuwe boekingen zullen zijn en ook nog eens alle vouchers ingewisseld gaan worden. En dan mag je hopen dat het huis dat je wilde hebben Ć¼berhaupt nog beschikbaar is. Hele grote kans dat het huis niet meer beschikbaar is. Als het bedrijf straks failliet is, ben je alles kwijt. Dit bedrijf geeft steeds aan dat ze niks verkeerds doen omdat alles volgens hun algemene voorwaarden gaat. Uit eigen ervaring met rechtszaken tegen dit soort bedrijven en hun handelen weet ik dat rechters dit soort algemene voorwaarden nietig verklaren omdat het bedrijf namelijk er alles aan moet doen om hun klanten te helpen en dit ook aan moeten tonen. Algemene voorwaarden zijn vaak gewoon huisregels. Tot zo ver, is ons gezegd dat als wij niet op tijd betalen dat dan de reservering wordt geannuleerd. Nogmaals, wij willen wel gaan maar op dit moment morgen wij dan als Nederlanders niet. Ze hebben het steeds over wat de overheid zegt en de gemeenten, maar waar ze hebben het niet over ā€˜wat ze zelf gedaan hebben om het hun klanten te helpenā€™. Wij hebben ze gevraagd om ons wat extra tijd te geven in deze onzekere periode, maar dit willen ze niet verwijzend naar hun voorwaarden. Deze bijzondere tijden, vragen om bijzondere maatregelen en beslissingen. Zoveel mogelijk rekening houden met elkaar. Elkaar helpen waar nodig. Zowel als individu of als bedrijf. Iedereen heeft nu te maken met deze situatie. Alle bedrijven nemen bijzonder maatregelen. Dit bedrijf heeft helemaal niks gedaan. Niet eens contact opgenomen met huiseigenaren om naar oplossingen te zoeken. Je aanbetaling raak je kwijt, ook als iemand anders het huis in die periode alsnog boekt. Ze geven geen voucher voor de aanbetaling. Toen ik ze aan de telefoon had, heb ik ze gevraagd wat ze zelf vonden van de vele negatieve feedback? Hun antwoord: Mensen laten alleen een recensie achter als ze een slechte ervaring hebben gehad. Toen ik ze vertelde dat ik zelf ook een bedrijf heb, met duizenden alleen maar goede feedback, dat was iets waar ze geen antwoord op hadden. Ik vertelde ze toen dat ik dit heb bereikt met service, communicatie, klanten helpen en problemen op te lossen. Dit bedrijf doet niks. Dit soort mensen en bedrijven noem ik dieven en profiteurs! Zulke bedrijven mogen van mij van de aardboden verdwijnen! Wij zullen de situatie monitoren en contact opnemen met ons rechtsbijstand en eventueel een geschillencommissie.

    Door Ols op 19 mei 2020 Reageer
  • Niet bij boeken! Komen afspraken niet na en reageren nergens op. Heb diverse mails verzonden naar het mailadres genoemd op de site maar geen enkele reactie. Volgens een medewerker van goed idee reizen komt het mailadres [email protected] ook nergens uit. Nee dat klopt !!! Bij een klacht of een vraag om een reactie is het niet in gebruik. Waarvoor dan wel......Om boekingen dan kan er wel gereageerd worden en bestaat het mailadres opeens wel. Niet bij boeken

    Door WH op 12 mei 2020 Reageer
  • Niet bij boeken! Komen beloftes niet na en reageren nergens op. Mailadres genoemd op de site wordt ook niet op gereageerd bij een klacht of een verzoek om een reactie.

    Door CM op 12 mei 2020 Reageer (1 reactie)
  • Dit jaar voor de eerste keer iets geboekt bij Tuivillas. Helaas, Corona gooit roet in het eten. Dus wij bellen naar Tui in maart. De medewerker geeft aan te wachten tot mei. Vervolgens gooit Tui alle telefoonlijnen dicht. Wij hebben 4x gemaild naar Tui in een tijdsbestek van 4 weken met de vraag wat voor mogelijkheden wij hebben. Na 4 weken krijgen we als antwoord: ā€œwat spijtig dat jullie willen annuleren. Daar zitten wel kosten aan vastā€. Goed verdienmodel. NOOIT MEER TUI.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte crisismanagement, onbereikbaar, klantonvriendelijk.

    Door Yigal op 12 mei 2020 Reageer
  • een huis geboekt in friesland met Pinksteren, heb vragen maar tuivillas nu zeer slecht te bereiken, al meerdere e-mails gestuurd maar krijgt geen reactie op vragen en kan geen voucher inleveren. het slecht dat je geen contact met tuivillas kun krijgen. ga binnen drie weken op vakantie en zit met vragen over de voucher. maar boek nooit meer via tuivillas. ik weet dat het druk hebben maar voor mensen die snel op vakantie is zeervervelend om geen contact te krijgen. ik zal tuivillas dus ook niet aan familie en vrienden aanraden.

    Zwakke punten
    geen reactie op e-mails krijgt naar meerdere mails heb gestuurd

    Door ilons op 12 mei 2020 Reageer