D-Reizen de bemiddelaar tussen DER tour een Duitse organisatie. Wat loopt dit ontzettend slecht, 1 week later pas reactie. Wij hebben een dringende reden om 1 dag eerder te willen terug vliegen. Zouden wij ook liever niet gehad hebben! Vliegtuigmaatschappij geeft aan geen probleem om dit ticket te wijzigen, naar terugvlucht 1 dag eerder, je betaald een boete en de meerprijs, dit is wat ons betreft geen probleem. Alleen het reisbureau dient dit te regelen en helaas. DER tour wilt het niet regelen en D reizen berust zich er in. Heb je hier een reisbureau of een bemiddelaar voor? Dan kan je het beter zelf regelen!
In filiaal sassenheim stapte ik spontaan binnen met mijn dochter om te kijken naar een zomervakantie.
aan de blik van de medewerkster zag ik al dat dit niet de bedoeling was , als je aandacht wil dan moet je een afspraak maken.
er zat namelijk reeds een klant achter haar desk en daarmee was ze al overbelast.
Ik heb maar snel het pand verlaten.
Later tijdens het online zoeken toch bij D-reizen beland en een reis naar menorca geboekt, zoals tegenwoordig van de KLANT verwacht wordt doe je alles zelf! ik moest zelfs de transfer confirmeren en bellen de dag voor vertrek stond er met koeie letters! als je dan belt lijkt het alsof ze je voor gek verklaren in half spaans/engels you wordt gewoon opgehaald op de lokatie waar u ook uitgestapt bent.
ook op het vliegveld niemand te zien van D-Reizen niet in het hotel nergens! alles is wegbezuinigd.
Ook nog van tevoren gevraagd om een kamer zo ver weg mogelijk van het naastgelegen hotel door herrie van de animatie maar daar is niets mee gedaan. jammer......daarom "schittert door afwezigheid".
geen map van D-reizen in het hotel dus aan je lot overgelaten voelen.
Sterke punten De online site
Zwakke punten wie zijn D-reizen ik heb ze niet gezien.
Heb bij dreizen geboekt bij ramla bay resort malta kwam aan bij het hotel en het hotel zag er totaal anders uit als op de foto's van dreizen contact opgenomen en werd totaal niet serieus genomen en aldoor afgewimpeld en moet maar een klachten formulier invullen zeer slechte service en totaal niet klantvriendelijk voor mij zeker de laatse keer bij dreizen
Zwakke punten Klantvriendelijk ver te zoeken en naar een oplossing zoeken al helemaal word gewoon niet gehoord en serieus genomen
Slechte service. Tent stonk bij aankomst zo erg dat het niet te doen was. Was niet op te lossen. Noodgedwongen 1 nacht in geslapen toen volgende ochtend direct vertrokken. Veel geld betaald voor 1 nacht in de stank. Compensatie zeer minimaal, mag 1 nacht terugkomen. Nou, bedankt. Geen begrip en weinig response. Ik zou niemand deze organisatie aanraden.
Onze dag naar de Brownsberg was erg leuk, wij waren wel laat terug door het enthousiasme van de gids die maar bleef vertellen over het land en de planten en dieren. Ik vond het een pittige wandeling naar de Irenevallen. Ik kan terugkijken op een geslaagde dag. Onze gids was Rian genaamd, leuke man met veel kennis van de natuur.
De vakantie van mij en een vriendin is geannuleerd door het faillissement van FTI. We hebben een nieuwe vakantie geboekt met daarbij (opnieuw) een annuleringsverzekering. Echter na het boeken kregen we bericht dat de annuleringsverzekering overgezet kon worden naar een nieuwe boeking. Na het zoeken van contact met Vakantiediscounter kreeg ik te horen dat ik een bepaald document moest invullen, om het geld (een aardig hoog bedrag) nog terug te krijgen. We hebben dit document ingevuld, maar nooit weer reactie of terugbetaling ontvangen. Op allerlei manieren geprobeerd contact te zoeken, maar ze negeren je op elk gebied. Ook bellen is nutteloos: na een uur in de wachtrij hangen ze je gewoon op.
Kortom: je hebt niks aan de klantenservice van vakantiediscounter (mocht je uberhaupt gehoor krijgen)
Zwakke punten Klantenservice hangt op na een uur in de wachtrij.
Voor de derde keer hebben we een geweldige vakantie geboekt bij Puur Kroatië, en onze bewondering voor Kroatië blijft groeien. Wat ons aanspreekt, is de persoonlijke aanpak van dit reisbureau, hun oprechte betrokkenheid en uitstekende service. Als je op zoek bent naar een kleinschalige vakantie in een schitterend Europees land, kunnen wij Kroatië van harte aanbevelen. Er is één klein minpunt bij Puur Kroatie: omdat ze uitsluitend met kleinschalige verblijven werken, is het belangrijk om vroeg te boeken, anders zijn de mooiste opties vaak vol, dus wacht daarom niet te lang. Hoewel we altijd grote fans van Italië waren, vinden we Kroatië nu toch mooier, vooral vanwege de adembenemende kustlijn en de vele eilanden. Dit reisbureau is echt de beste en een echte specialist. Voor onze eerste keer hebben we veel offertes opgevraagd bij alle aanbieders met kleinschalige vaklanties in Kroatië. We hadden dezelfde wensen bij div aanbieders neergelegd. Puur kroatie wist zich op alle vlakken te onderscheiden en het aanbod is zeker uniek
Sterke punten veel kennis, leuk aanbod, ook voor gezinnen zoals in ons geval. Kinderen willen ook weer terug
We hadden een vakantie geboekt via de vakantiediscounter naar Sealight resort hotel in Kusadasi, Turkije, maar deze is allesbehalve gegaan zoals we verwacht hadden. De problemen begonnen toen we in de kamer toekwamen en zagen hoe deze kamer eruit zag.
We hadden het zijdelings zeezicht geboekt wat we ook gekregen hadden maar de kamer was vuil en afgeleefd, gewoon niet schoon gemaakt, de airco werkte niet en ook de mini frigo deed het niet, hierop zijn we dan gaan klagen aan de receptie. Nadat we 5 keer hebben moeten vragen kregen we dan uiteindelijk een nieuwe kamer. Hier werkte de airco dan wel heel goed maar ook deze kamer die ze ons gaven was niet proper. Niet gepoetst, stof overal, zelfs schimmel in de badkamer, een compete schande. Na dagen mails sturen naar de vakantiediscounter zonder antwoord te krijgen hebben we de regiomanager gebeld, ze hebben ons uiteindelijk een derde kamer willen aanbieden maar deze was exact hetzelfde, even vuil en afgeleefd als degene die we al hadden.
Buiten een dikke laag stof dat we overal aantroffen hebben we ook zwarte schimmel gevonden in de kamer, mijn vriendin heeft een longaandoening waardoor dit heel schadelijk kan zijn. Ze is er ook ziek van geworden en ook dit is allemaal gemeld maar de vakantiediscounter doet niks. Dit vinden wij schandalig en 5-ster onwaardig. De mensen die we gesproken hadden en via TUI geboekt hadden, hadden wel een nieuwe kamer aan de voorkant die wel in orde was, deze mensen hebben ook lateraal zeezicht geboekt in een standaard kamer net zoals wij, en ook dit vinden wij dan zeer jammer om te moeten vernemen aangezien hun kamers wel in orde bleken te zijn.
Na de problemen met de kamer hebben we nog problemen ondervonden, het zwembad werd een dag afgesloten vanwege technische problemen wat kan gebeuren maar het gebeurt net in de periode dat wij hier zijn na de eerdere problemen dus dit is dan extra vervelend. En dan ook het eten was ronduit slecht te noemen. Alles koud en niet vers.
Wij hebben veel geld betaald voor deze vakantie en verwachten wij dan ook een propere kamer, een vernieuwde kamer, goede service en goed want ook dat was niet zoals je zou verwachten in een 5-sterren hotel. Het was zwaar ondermaats te noemen.
Ondanks de actie die er ondernomen is hebben ze nog steeds niet hebben kunnen voldoen aan onze verwachtingen. Onze eerste dag was daardoor ook volledig verpest en de andere dagen waren ook stressvol hierdoor, niet de bedoeling van een vakantie. Ze wouden een gebaar van goede wil maken dat hun toewijding weerspiegelt om de situatie op te lossen en liefst hadden wij meer actie dan woorden, dus daarom verwachten wij een compensatie voor de problemen die wij ervaren hebben want dit is onaanvaardbaar.
En dan wil ik ten slotte zéker nog aankaarten wat ik eerder al aangaf, dat we dagen mails hebben gestuurd zonder antwoord.
De vakantiediscounter was compleet onbereikbaar, ik had al een uur in de wacht gestaan zonder iemand aan de lijn te krijgen waarop we het door hun doorgegeven noodnummer gebeld hebben maar ook daar deden ze niks. Later moesten we dat nummer ook bellen om te vragen naar de transfer terug naar de luchthaven, zoals geadviseerd, en werd ik zelfs daar in de wacht gezet. Als we de bus hadden gemist doordat we niemand konden bereiken, hadden we de vlucht kunnen missen en wat dan? Wat als er een echt noodgeval was? Ze hielden er geen rekening mee dat wij moeten bellen van buiten Europa en dit erg duur is.
Ik zat inmiddels €100 over mijn bundel en heb ze nog steeds NIET kunnen bereiken. Dit is ongehoord en onacceptabel als touroperator zijnde.
Door deze ervaringen en problemen is ons vakantiegenot dan ook niet geweest waarvoor we naar daar zijn gegaan.
Dus bovenop de compensatie die wij nog steeds verwachten voor de vuile kamer en slechte service verwacht ik ook een vergoeding voor de belminuten die ik voor niks heb moeten maken aangezien ik niet eens iemand aan de lijn kon krijgen, en omdat we meerdere mails hebben moeten sturen en er niks aan gedaan werd.
Toen we thuis kwamen hebben we gebeld en kregen we te horen dat klachten pas binnen 8 tot 12 weken behandeld worden wat onacceptabel is.
Snel contact. Hele leuke tours gedaan.
Kan alleen zeggen goede ervaring.
Ik heb quad gereden, brownsberg en dolfijnen gedaan met zijn. Ik reis alleen en toch hebben zij goede aansluitingen voor mij gevonden.
Totaal niet behulpzaam. Wij hadden een appartement met wifi, uitzicht op water en airco geboekt. Dit zat er niet. Met name de airco was een ding ivm de hond. Gebeld: ze gingen kijken wat ze konden doen. Vervolgens horen we niets meer, weer zelf er achteraan gebeld, maar er werd niet meer opgenomen. Wij hebben na 2 dagen besloten om weg te gaan, toen kreeg ik opeens een mail, dat ze niets kunnen betekenen, omdat wij zelf hebben besloten om de accommodatie te verlaten en niet op een oplossing hebben gewacht. Vooraf gewoon geprobeerd te bellen met hen, maar er werd weer niet opgenomen. Echt belachelijke organisatie.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onbetrouwbaar, niet bereikbaar, en onbehulpzaam. Verschuilen zich achter allerlei partners
Totaal niet behulpzaam. Wij hadden een appartement met wifi, uitzicht op water en airco geboekt. Dit zat er niet. Met name de airco was een ding ivm de hond. Gebeld: ze gingen kijken wat ze konden doen. Vervolgens horen we niets meer, weer zelf er achteraan gebeld, maar er werd niet meer opgenomen. Wij hebben na 2 dagen besloten om weg te gaan, toen kreeg ik opeens een mail, dat ze niets kunnen betekenen, omdat wij zelf hebben besloten om de accommodatie te verlaten en niet op een oplossing hebben gewacht. Vooraf gewoon geprobeerd te bellen met hen, maar er werd weer niet opgenomen. Echt belachelijke organisatie.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onbetrouwbaar, niet bereikbaar, en onbehulpzaam. Verschuilen zich achter allerlei partners
Super slecht, ik schrijf hen een mail en er staat 3 dagen reactie tijd maar al bel ik deze kantoor niemand neemt op, ik heb geen vlucht gekregen want ik heb perongeluk een verkeerde mail ingevoerd, dit kan nergenst worden aangepast.
Sterke punten Dat je opgelicht wordt.
Zwakke punten Dat ze geen reactie geven. En je laten wachten aan de telefoon.
Dit reisbedrijf lijkt op het eerste gezicht een prima bedrijf, maar als je verder kijkt, zie je alle problemen - vreselijk management, gebrek aan punctualiteit, enzovoort. Ik zou ze persoonlijk niet aanbevelen.
Sterke punten Redelijk tourprogramma
Zwakke punten De typische problemen die je kunt verwachten van een reisorganisatie in een derdewereldland. Zoals eerder in mijn recensie vermeld
Ik ga voortaan altijd op reis met hun. AyurvedicaReizen organiseert mooie reizen. Zij weten wat Hindoestanen tijdens een reis graag willen zien. Geen fietstochten, geen kook programma’s.
Sterke punten Mooie reizen, altijd tot in de puntjes verzorgd.
Avoid at all costs! We went to the Nijverdal branch with specific requests for our holiday. They gave us false information and sold a holiday to us. Me and my 12 year daughter were held for 2 days seperated from my husband and treated like criminals at Antalya airport.
We were denied entry because we travelled based on the information we were given. This information was false and D-Reizen said they won't do anything because it was our fault. We did not get a refund due to their mistake.
They do what they can for you to book, if anything goes wrong they don't take accountability so you lose your money and holiday and they get to use their insurance to cancel and get money back which they keep, making more from you. Avoid avoid avoid.
Manager called back and got upset and started talking over my husband when we expressed that more people needed to know about their business practices.
Zwakke punten No attention to detail.
False information
Lack of accountability
Voor het eerst wilden we ( man / vrouw beide +/- 40 jaar en zoon 12 jaar ) met de auto op zomervakantie en kwamen gelukkig met toeval bij het kleinschalige boekingsbureau Puur Kroatië uit. Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad! Vooraf werden we door Wendy en al haar vakkundige collega's al enthousiast geholpen. Als je wilt krijg je mega veel tips, wat je allemaal kan doen! Geen mail, geen belletje, geen vraag was te veel. Stuk voor stuk lieve en mededenkende collega's, die hun klant centraal zetten! We hadden gekozen voor slow travel 18 dagen ( aanrader)! Wendy en haar team hadden geweldige locaties uitgekozen, we hadden echt een geweldig avontuur / reis gehad. Alle locaties waren op hun eigen manier prachtig, weg van de massa, maar evengoed kon je met de auto alles makkelijk bereiken. Puur Kroatie een bureau die oprecht persoonlijk bij de klant betrokken is. Tijdens de vakantie kregen we zelfs een mail of alles goed verliep, bij thuiskomst een kaartje met welkom thuis en of we een goede vakantie hadden gehad. Die persoonlijke, meedenkende en oprechte aandacht is echt waarin Puur Kroatie zich in onderscheid. We zullen Puur Kroatië, zeker bij vrienden en kennissen aanbevelen. Twijfel vooral niet en zoek contact met ze op, je gaat een reis / belevenis maken die je nooit meer zult vergeten.
Sterke punten Zoeken en vinden prachtige locaties, weg van de massa.
Persoonlijke, meedenken en oprechte aandacht, waar je als persoon wordt behandeld en niet als een nummer.
Ik heb een fantastische 10 daagse rondreis gehad Toscane/Umbrie/Rome.
Sowieso als ik sommige klachten hier lees.
Ga jezelf ook ruim van te voren inlezen waar je heen gaat en of t programma zwaar is.
Je hoeft ook niet met alle excursies mee te doen.
Ook al waren er toch wel wat verbeter puntjes.
De een vind b.v bepaald eten wel lekker de ander niet.. het hotel was wat gedateerd maar wel schoon
Desalniettemin heb ik een fijne reis gehad met een leuke reisleider en een leuke groep mensen tegen een betaalbare prijs
Sterke punten Mooie reizen aanbieden tegen een aantrekkelijke prijs en een goede chauffeur
Zwakke punten Wees wat duidelijker naar je klanten qua regels
Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad! Na een inventarisatie (in januari, wees wel op tijd, Kroatië is populair!) kwam Wendy met een voorstel van route en accommodaties. Deze waren allemaal kleinschalig en net buiten de grote drukte. Ook veel tips gehad over activiteiten.
Kortom, mocht je een vakantie in Kroatië overwegen, dan is Puur Kroatië echt een aanrader!
Sterke punten Makkelijk contact, je wordt snel terug gemaild of gebeld als je vragen hebt. Naast het regelen van accommodaties krijg je ook de insidertips.
Wat een klant onvriendelijke organisatie.
Laatst last minute een vakantie willen boeken hij D-Reizen Eindhoven.
Netjes afspraak gemaakt.
Na binnenkomst een kop koffie gehad en toen begon het.
Onze wensen : Land maakt niet uit , 25-35 graden is prima.
Begint ze met ...oh, iedereen wil last minuten, dus dat wordt lastig.
Meteen daarna;
Het wordt overal heet, wil je dat wel ?
Meteen daarna laat ze wat schermen zien, zonder bestemming of foto's of zo, maar alleen maar prijzen.
Met expliciet de vraag; schrik je hiervan ?
Wij zeggen: sorry ??
We willen graag een vakantie jokken en weten wat de mogelijkheden zijn.
Aangezien madam echter niet verder vroeg en wij ons totaal onbegrepen voelden, hebben we gezegd zelf even verder na te denken wat we wilden.
S middags travel service best gebeld.
Wat een contrast. Ze hadden het druk, maar na 2 telefoontjes een mooie vakantie naar Mallorca geboekt. Voor een mooie prijs en achteraf was alles ook super geregeld. ZO KAN HET DUS OOK !!
Dus D-Reizen- lekker wegblijven daar !!
Sterke punten Zijn er gewoon weg niet
Zwakke punten Klantonvriendelijk, geen aandacht voor de wensen van de klant, arrogante houding enz.
Wij hadden een glamlodge tent geboekt, deze tent staat met de opening naar alle zijkanten of achterkanten van alle andere tenten. Helemaal niet sociaal. Wij zijn mensen die graag contacten maakt met buren ( maar die hebben we nu geen of die zien we niet) ben hier zeker niet over te spreken. Ook zit er geen bbq rooster bij de scottelbray om te bbqen. Vakantie is bbqen hoe kan het zijn dat er deze geen bij zit( vermeld dit dan bij de omschrijving zodat mensen dit weten).
Parkeer gedeelte auto ook niet aanwezig.
Zo kan ik blijven opnoemen. Koelkast die totaal niet koelt. Bagger en ben hier ook heel verdrietig van( werken heel jaar om dit te kunnen betalen) en dan krijg je dit. Jammer….
Hou je van regelmatig rust in je vakantie en wil je die momenten zelf kunnen kiezen. Boek deze vakantie niet! Er staat (wellicht nu niet meer) een pingpongtafel in de ruimte bij slaapkamers beneden. Tevens kan de groepssamenstelling uitmaken voor de beleving van de vakantie. In de week dat ik ging waren er relatief veel drukke jongens. Die uiteraard hun energie kwijt moeten. Dit betekende regelmatig veel herrie.
Op de website staat 'niets moet alles mag'. Dat heb ik geïnterpreteerd als 'ik kan mijn eigen gang gaan' en kiezen of ik met de groepsactiviteiten mee wil doen. Dit kan wel, maar er toch wel een soort vanzelfsprekendheid om regelmatig mee te doen met de groep.
Daarbij is een pingpongtafel plaatsen bij slaapkamers zeer onhandig. De groepssamenstelling kan denk ik wel een verschil in beleving betekenen. Er waren nog twee ouders die zich net als ik ook stoorden aan de herrie. Wellicht met verhouding meiden en jongens meer in evenwicht was dit al anders geweest.
Ik heb een vreselijke tijd hier gehad. Ben twee dagen eerder weggegaan omdat ik het echt niet meer uithield in de herrie. Om mijn meisje nog enigszins een leuke vakantie te geven een pipowagen geboekt voor twee nachten. Ik had haar een veel leukere vakantie willen geven.
Mijn ervaring heeft uiteraard met mijn persoonlijkheid te maken, maar ook met de locatie, groepssamenstelling en hoe de reisleiding omgaat hiermee.
Ik heb mijn ervaring neergelegd bij de organisatie. Hier werd in eerste instantie goed op gereageerd. Maar vervolgens ontving ik een mail waar mijn haren van overeind gingen staan.
Een heel epistel met daarin weerlegd waarom ik had kunnen weten waar ik voor koos met deze vakantie. Ik had om een symbolische compensatie gevraagd in de vorm van een saunabon. Dit kost de organisatie hooguit €45. Compenseren konden ze niet stond in de mail. Daarmee wordt de verantwoordelijkheid volledig bij mij neergelegd en toont de organisatie totaal geen begrip voor mijn negatieve ervaring. Terwijl er nog twee ouders waren die ook hinder van de herrie hebben ervaren. Wellicht minder dan ik. Maar ook zij zullen deze vakantie niet meer boeken.
De prijs kwaliteitsverhouding, ook als dit wel je ding is, vind ik al niet in verhouding. Maar ik heb veel geld betaald voor een week strafkamp. Al zou dit volledig mijn risico zijn, dan is het in mijn ogen fatsoen om iemand met zo'n negatieve ervaring, die daar een kleine compensatie voor vraagt, daarin tegemoet te komen. Dat vind ik zeer triest en van slechte service getuigen.
Ik boek uiteraard hier geen vakantie meer. Maar ik had nog wel een positieve ervaring kunnen hebben als er anders was omgegaan met het delen van mijn negatieve ervaring. Dat is een gemiste kans voor de organisatie.
Wel wil ik tenslotte benoemen dat de omgeving van het vakantiehuis werkelijk prachtig is! Daar heb ik wel echt van genoten. Er zijn ook genoeg leuke uitjes te doen.
Hou je van met een groep zijn. Heb je waarschijnlijk echt een fijne tijd hier. Ga je graag je eigen gang en kies je liever zelf je momenten, samen, alleen en wil je regelmatig rust. Boek deze vakantie alsjeblieft niet!
Sterke punten Voor mensen die houden van een reis gericht op de groep wordt regelmatig iets leuks iets leuk georganiseerd.
Zwakke punten Zeer slechte service. Nemen klachten ivm negatieve reiservaring niet serieus.
Afspraken nakomen! Wij hadden een 5* hotel geboekt. In de beschrijving stond dat er airco in de kamer zou zijn, welke centraal geregeld werd. Echter was het geen airco te noemen. Een airco hoort een ruimte te koelen. Wij hadden een rooster in de kamer waar heel zacht lauwe lucht uitgeblazen werd. En dat met temperaturen die opliepen tot 40 graden.
De badkamer was ernstig verouderd en toe aan een flinke renovatie. Er zat overal schimmel. Als je wilde douche had je amper waterdruk. Tijdens het douchen hielt de douche er ook vaak mee op. Tevens was er geen balkon aanwezig en moest je je spullen laten drogen in de hotelkamer? Dit terwijl wij verwachtten in een 5* hotel te zitten. Dit hotel mag zichzelf absoluut geen 5* hotel noemen en vakantiediscounter moet zich kapot schamen dat ze dit via hun site aanbieden als 5* hotel voor 3700 euro voor 10 dagen met z’n tweeën.
Tevens hebben wij contact opgenomen met vakantiediscounter over onze klachten.. zij vertellen dan dat je erover teruggebeld wordt. Dit is tot twee keer toe niet gebeurd. Ook reageren ze niet op mailtjes.
Een uitermate slecht bedrijf. Schandalige slechte service en totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel.
Sterke punten Afspraken niet nakomen
Zwakke punten Bieden totaal geen service. Zijn onbereikbaar en wanneer ze vertellen dat je teruggebeld wordt, gebeurt dit niet!
Geweldige wintersport gehad
Review over SingleSnowIk ga al jaren mee met Singlesnow naar Oostenrijk. Fijne reisleiders en een geweldige locaties. De reis naar Flachau is mijn favoriet!
Bemiddelaar? D Reizen?
Review over D-Reizen.nlD-Reizen de bemiddelaar tussen DER tour een Duitse organisatie. Wat loopt dit ontzettend slecht, 1 week later pas reactie. Wij hebben een dringende reden om 1 dag eerder te willen terug vliegen. Zouden wij ook liever niet gehad hebben! Vliegtuigmaatschappij geeft aan geen probleem om dit ticket te wijzigen, naar terugvlucht 1 dag eerder, je betaald een boete en de meerprijs, dit is wat ons betreft geen probleem. Alleen het reisbureau dient dit te regelen en helaas. DER tour wilt het niet regelen en D reizen berust zich er in. Heb je hier een reisbureau of een bemiddelaar voor? Dan kan je het beter zelf regelen!
Schittert door afwezigheid
Review over D-Reizen.nlwelkom in de digitale wereld.
In filiaal sassenheim stapte ik spontaan binnen met mijn dochter om te kijken naar een zomervakantie.
aan de blik van de medewerkster zag ik al dat dit niet de bedoeling was , als je aandacht wil dan moet je een afspraak maken.
er zat namelijk reeds een klant achter haar desk en daarmee was ze al overbelast.
Ik heb maar snel het pand verlaten.
Later tijdens het online zoeken toch bij D-reizen beland en een reis naar menorca geboekt, zoals tegenwoordig van de KLANT verwacht wordt doe je alles zelf! ik moest zelfs de transfer confirmeren en bellen de dag voor vertrek stond er met koeie letters! als je dan belt lijkt het alsof ze je voor gek verklaren in half spaans/engels you wordt gewoon opgehaald op de lokatie waar u ook uitgestapt bent.
ook op het vliegveld niemand te zien van D-Reizen niet in het hotel nergens! alles is wegbezuinigd.
Ook nog van tevoren gevraagd om een kamer zo ver weg mogelijk van het naastgelegen hotel door herrie van de animatie maar daar is niets mee gedaan. jammer......daarom "schittert door afwezigheid".
geen map van D-reizen in het hotel dus aan je lot overgelaten voelen.
Sterke punten
De online site
Zwakke punten
wie zijn D-reizen ik heb ze niet gezien.
Voel me misleid door dreizen
Review over D-Reizen.nlHeb bij dreizen geboekt bij ramla bay resort malta kwam aan bij het hotel en het hotel zag er totaal anders uit als op de foto's van dreizen contact opgenomen en werd totaal niet serieus genomen en aldoor afgewimpeld en moet maar een klachten formulier invullen zeer slechte service en totaal niet klantvriendelijk voor mij zeker de laatse keer bij dreizen
Zwakke punten
Klantvriendelijk ver te zoeken en naar een oplossing zoeken al helemaal word gewoon niet gehoord en serieus genomen
Slechte service
Review over Rent a TentSlechte service. Tent stonk bij aankomst zo erg dat het niet te doen was. Was niet op te lossen. Noodgedwongen 1 nacht in geslapen toen volgende ochtend direct vertrokken. Veel geld betaald voor 1 nacht in de stank. Compensatie zeer minimaal, mag 1 nacht terugkomen. Nou, bedankt. Geen begrip en weinig response. Ik zou niemand deze organisatie aanraden.
Brownsberg dagtour
Review over Jenny ToursOnze dag naar de Brownsberg was erg leuk, wij waren wel laat terug door het enthousiasme van de gids die maar bleef vertellen over het land en de planten en dieren. Ik vond het een pittige wandeling naar de Irenevallen. Ik kan terugkijken op een geslaagde dag. Onze gids was Rian genaamd, leuke man met veel kennis van de natuur.
Sterke punten
Communicatie en organisatie
Klantenservice onbereikbaar
Review over De VakantieDiscounterDe vakantie van mij en een vriendin is geannuleerd door het faillissement van FTI. We hebben een nieuwe vakantie geboekt met daarbij (opnieuw) een annuleringsverzekering. Echter na het boeken kregen we bericht dat de annuleringsverzekering overgezet kon worden naar een nieuwe boeking. Na het zoeken van contact met Vakantiediscounter kreeg ik te horen dat ik een bepaald document moest invullen, om het geld (een aardig hoog bedrag) nog terug te krijgen. We hebben dit document ingevuld, maar nooit weer reactie of terugbetaling ontvangen. Op allerlei manieren geprobeerd contact te zoeken, maar ze negeren je op elk gebied. Ook bellen is nutteloos: na een uur in de wachtrij hangen ze je gewoon op.
Kortom: je hebt niks aan de klantenservice van vakantiediscounter (mocht je uberhaupt gehoor krijgen)
Zwakke punten
Klantenservice hangt op na een uur in de wachtrij.
Klantenservice reageert niet op emails
De livechat is een bot die je niet kan helpen
stop met zoeken
Review over Puur KroatieVoor de derde keer hebben we een geweldige vakantie geboekt bij Puur Kroatië, en onze bewondering voor Kroatië blijft groeien. Wat ons aanspreekt, is de persoonlijke aanpak van dit reisbureau, hun oprechte betrokkenheid en uitstekende service. Als je op zoek bent naar een kleinschalige vakantie in een schitterend Europees land, kunnen wij Kroatië van harte aanbevelen. Er is één klein minpunt bij Puur Kroatie: omdat ze uitsluitend met kleinschalige verblijven werken, is het belangrijk om vroeg te boeken, anders zijn de mooiste opties vaak vol, dus wacht daarom niet te lang. Hoewel we altijd grote fans van Italië waren, vinden we Kroatië nu toch mooier, vooral vanwege de adembenemende kustlijn en de vele eilanden. Dit reisbureau is echt de beste en een echte specialist. Voor onze eerste keer hebben we veel offertes opgevraagd bij alle aanbieders met kleinschalige vaklanties in Kroatië. We hadden dezelfde wensen bij div aanbieders neergelegd. Puur kroatie wist zich op alle vlakken te onderscheiden en het aanbod is zeker uniek
Sterke punten
veel kennis, leuk aanbod, ook voor gezinnen zoals in ons geval. Kinderen willen ook weer terug
Zwakke punten
je moet op tijd boeken
ONBEREIKBAAR EN OPLICHTING
Review over De VakantieDiscounterWe hadden een vakantie geboekt via de vakantiediscounter naar Sealight resort hotel in Kusadasi, Turkije, maar deze is allesbehalve gegaan zoals we verwacht hadden. De problemen begonnen toen we in de kamer toekwamen en zagen hoe deze kamer eruit zag.
We hadden het zijdelings zeezicht geboekt wat we ook gekregen hadden maar de kamer was vuil en afgeleefd, gewoon niet schoon gemaakt, de airco werkte niet en ook de mini frigo deed het niet, hierop zijn we dan gaan klagen aan de receptie. Nadat we 5 keer hebben moeten vragen kregen we dan uiteindelijk een nieuwe kamer. Hier werkte de airco dan wel heel goed maar ook deze kamer die ze ons gaven was niet proper. Niet gepoetst, stof overal, zelfs schimmel in de badkamer, een compete schande. Na dagen mails sturen naar de vakantiediscounter zonder antwoord te krijgen hebben we de regiomanager gebeld, ze hebben ons uiteindelijk een derde kamer willen aanbieden maar deze was exact hetzelfde, even vuil en afgeleefd als degene die we al hadden.
Buiten een dikke laag stof dat we overal aantroffen hebben we ook zwarte schimmel gevonden in de kamer, mijn vriendin heeft een longaandoening waardoor dit heel schadelijk kan zijn. Ze is er ook ziek van geworden en ook dit is allemaal gemeld maar de vakantiediscounter doet niks. Dit vinden wij schandalig en 5-ster onwaardig. De mensen die we gesproken hadden en via TUI geboekt hadden, hadden wel een nieuwe kamer aan de voorkant die wel in orde was, deze mensen hebben ook lateraal zeezicht geboekt in een standaard kamer net zoals wij, en ook dit vinden wij dan zeer jammer om te moeten vernemen aangezien hun kamers wel in orde bleken te zijn.
Na de problemen met de kamer hebben we nog problemen ondervonden, het zwembad werd een dag afgesloten vanwege technische problemen wat kan gebeuren maar het gebeurt net in de periode dat wij hier zijn na de eerdere problemen dus dit is dan extra vervelend. En dan ook het eten was ronduit slecht te noemen. Alles koud en niet vers.
Wij hebben veel geld betaald voor deze vakantie en verwachten wij dan ook een propere kamer, een vernieuwde kamer, goede service en goed want ook dat was niet zoals je zou verwachten in een 5-sterren hotel. Het was zwaar ondermaats te noemen.
Ondanks de actie die er ondernomen is hebben ze nog steeds niet hebben kunnen voldoen aan onze verwachtingen. Onze eerste dag was daardoor ook volledig verpest en de andere dagen waren ook stressvol hierdoor, niet de bedoeling van een vakantie. Ze wouden een gebaar van goede wil maken dat hun toewijding weerspiegelt om de situatie op te lossen en liefst hadden wij meer actie dan woorden, dus daarom verwachten wij een compensatie voor de problemen die wij ervaren hebben want dit is onaanvaardbaar.
En dan wil ik ten slotte zéker nog aankaarten wat ik eerder al aangaf, dat we dagen mails hebben gestuurd zonder antwoord.
De vakantiediscounter was compleet onbereikbaar, ik had al een uur in de wacht gestaan zonder iemand aan de lijn te krijgen waarop we het door hun doorgegeven noodnummer gebeld hebben maar ook daar deden ze niks. Later moesten we dat nummer ook bellen om te vragen naar de transfer terug naar de luchthaven, zoals geadviseerd, en werd ik zelfs daar in de wacht gezet. Als we de bus hadden gemist doordat we niemand konden bereiken, hadden we de vlucht kunnen missen en wat dan? Wat als er een echt noodgeval was? Ze hielden er geen rekening mee dat wij moeten bellen van buiten Europa en dit erg duur is.
Ik zat inmiddels €100 over mijn bundel en heb ze nog steeds NIET kunnen bereiken. Dit is ongehoord en onacceptabel als touroperator zijnde.
Door deze ervaringen en problemen is ons vakantiegenot dan ook niet geweest waarvoor we naar daar zijn gegaan.
Dus bovenop de compensatie die wij nog steeds verwachten voor de vuile kamer en slechte service verwacht ik ook een vergoeding voor de belminuten die ik voor niks heb moeten maken aangezien ik niet eens iemand aan de lijn kon krijgen, en omdat we meerdere mails hebben moeten sturen en er niks aan gedaan werd.
Toen we thuis kwamen hebben we gebeld en kregen we te horen dat klachten pas binnen 8 tot 12 weken behandeld worden wat onacceptabel is.
Sterke punten
Website
Zwakke punten
ALLES
Geweldige tijd gehad.
Review over Jenny ToursSnel contact. Hele leuke tours gedaan.
Kan alleen zeggen goede ervaring.
Ik heb quad gereden, brownsberg en dolfijnen gedaan met zijn. Ik reis alleen en toch hebben zij goede aansluitingen voor mij gevonden.
Sterke punten
Communicatie en de tours zelf
Onbetrouwbaar en onbehulpzaam
Review over Bungalow.netTotaal niet behulpzaam. Wij hadden een appartement met wifi, uitzicht op water en airco geboekt. Dit zat er niet. Met name de airco was een ding ivm de hond. Gebeld: ze gingen kijken wat ze konden doen. Vervolgens horen we niets meer, weer zelf er achteraan gebeld, maar er werd niet meer opgenomen. Wij hebben na 2 dagen besloten om weg te gaan, toen kreeg ik opeens een mail, dat ze niets kunnen betekenen, omdat wij zelf hebben besloten om de accommodatie te verlaten en niet op een oplossing hebben gewacht. Vooraf gewoon geprobeerd te bellen met hen, maar er werd weer niet opgenomen. Echt belachelijke organisatie.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar, niet bereikbaar, en onbehulpzaam. Verschuilen zich achter allerlei partners
Onbetrouwbaar en onbehulpzaam
Review over Bungalow.netTotaal niet behulpzaam. Wij hadden een appartement met wifi, uitzicht op water en airco geboekt. Dit zat er niet. Met name de airco was een ding ivm de hond. Gebeld: ze gingen kijken wat ze konden doen. Vervolgens horen we niets meer, weer zelf er achteraan gebeld, maar er werd niet meer opgenomen. Wij hebben na 2 dagen besloten om weg te gaan, toen kreeg ik opeens een mail, dat ze niets kunnen betekenen, omdat wij zelf hebben besloten om de accommodatie te verlaten en niet op een oplossing hebben gewacht. Vooraf gewoon geprobeerd te bellen met hen, maar er werd weer niet opgenomen. Echt belachelijke organisatie.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar, niet bereikbaar, en onbehulpzaam. Verschuilen zich achter allerlei partners
Opgelicht en in de wacht🙄
Review over De VakantieDiscounterSuper slecht, ik schrijf hen een mail en er staat 3 dagen reactie tijd maar al bel ik deze kantoor niemand neemt op, ik heb geen vlucht gekregen want ik heb perongeluk een verkeerde mail ingevoerd, dit kan nergenst worden aangepast.
Sterke punten
Dat je opgelicht wordt.
Zwakke punten
Dat ze geen reactie geven. En je laten wachten aan de telefoon.
Wees voorzichtig
Review over Jenny ToursDit reisbedrijf lijkt op het eerste gezicht een prima bedrijf, maar als je verder kijkt, zie je alle problemen - vreselijk management, gebrek aan punctualiteit, enzovoort. Ik zou ze persoonlijk niet aanbevelen.
Sterke punten
Redelijk tourprogramma
Zwakke punten
De typische problemen die je kunt verwachten van een reisorganisatie in een derdewereldland. Zoals eerder in mijn recensie vermeld
Prachtige reizen
Review over Ayurvedica TravelIk ga voortaan altijd op reis met hun. AyurvedicaReizen organiseert mooie reizen. Zij weten wat Hindoestanen tijdens een reis graag willen zien. Geen fietstochten, geen kook programma’s.
Sterke punten
Mooie reizen, altijd tot in de puntjes verzorgd.
Scam and False information
Review over D-Reizen.nlAvoid at all costs! We went to the Nijverdal branch with specific requests for our holiday. They gave us false information and sold a holiday to us. Me and my 12 year daughter were held for 2 days seperated from my husband and treated like criminals at Antalya airport.
We were denied entry because we travelled based on the information we were given. This information was false and D-Reizen said they won't do anything because it was our fault. We did not get a refund due to their mistake.
They do what they can for you to book, if anything goes wrong they don't take accountability so you lose your money and holiday and they get to use their insurance to cancel and get money back which they keep, making more from you. Avoid avoid avoid.
Manager called back and got upset and started talking over my husband when we expressed that more people needed to know about their business practices.
Zwakke punten
No attention to detail.
False information
Lack of accountability
Geweldige vakantie!
Review over Puur KroatieVoor het eerst wilden we ( man / vrouw beide +/- 40 jaar en zoon 12 jaar ) met de auto op zomervakantie en kwamen gelukkig met toeval bij het kleinschalige boekingsbureau Puur Kroatië uit. Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad! Vooraf werden we door Wendy en al haar vakkundige collega's al enthousiast geholpen. Als je wilt krijg je mega veel tips, wat je allemaal kan doen! Geen mail, geen belletje, geen vraag was te veel. Stuk voor stuk lieve en mededenkende collega's, die hun klant centraal zetten! We hadden gekozen voor slow travel 18 dagen ( aanrader)! Wendy en haar team hadden geweldige locaties uitgekozen, we hadden echt een geweldig avontuur / reis gehad. Alle locaties waren op hun eigen manier prachtig, weg van de massa, maar evengoed kon je met de auto alles makkelijk bereiken. Puur Kroatie een bureau die oprecht persoonlijk bij de klant betrokken is. Tijdens de vakantie kregen we zelfs een mail of alles goed verliep, bij thuiskomst een kaartje met welkom thuis en of we een goede vakantie hadden gehad. Die persoonlijke, meedenkende en oprechte aandacht is echt waarin Puur Kroatie zich in onderscheid. We zullen Puur Kroatië, zeker bij vrienden en kennissen aanbevelen. Twijfel vooral niet en zoek contact met ze op, je gaat een reis / belevenis maken die je nooit meer zult vergeten.
Sterke punten
Zoeken en vinden prachtige locaties, weg van de massa.
Persoonlijke, meedenken en oprechte aandacht, waar je als persoon wordt behandeld en niet als een nummer.
Zwakke punten
Geen
Neem het zoals het is en genie
Review over BoldermanIk heb een fantastische 10 daagse rondreis gehad Toscane/Umbrie/Rome.
Sowieso als ik sommige klachten hier lees.
Ga jezelf ook ruim van te voren inlezen waar je heen gaat en of t programma zwaar is.
Je hoeft ook niet met alle excursies mee te doen.
Ook al waren er toch wel wat verbeter puntjes.
De een vind b.v bepaald eten wel lekker de ander niet.. het hotel was wat gedateerd maar wel schoon
Desalniettemin heb ik een fijne reis gehad met een leuke reisleider en een leuke groep mensen tegen een betaalbare prijs
Sterke punten
Mooie reizen aanbieden tegen een aantrekkelijke prijs en een goede chauffeur
Zwakke punten
Wees wat duidelijker naar je klanten qua regels
Slechte service
Review over Rent a TentSlechte service , reageren niet eens op klachten of mails 😓
Niet te vertrouwen op deze manier .
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Reageren nergens op
Unieke service
Review over Suncamp HolidaysDe Guuru- service is goed (tips van mensen die de campings zelf bezocht hebben)
Sterke punten
Extra services
Zwakke punten
Wel goed maar niet goedkoop.
Fantastisch!
Review over Puur KroatieWat een fantastische vakantie hebben wij gehad! Na een inventarisatie (in januari, wees wel op tijd, Kroatië is populair!) kwam Wendy met een voorstel van route en accommodaties. Deze waren allemaal kleinschalig en net buiten de grote drukte. Ook veel tips gehad over activiteiten.
Kortom, mocht je een vakantie in Kroatië overwegen, dan is Puur Kroatië echt een aanrader!
Sterke punten
Makkelijk contact, je wordt snel terug gemaild of gebeld als je vragen hebt. Naast het regelen van accommodaties krijg je ook de insidertips.
Zwakke punten
Kan er geen bedenken.
D-Reizen - klantonvriendelijk
Review over D-Reizen.nlWat een klant onvriendelijke organisatie.
Laatst last minute een vakantie willen boeken hij D-Reizen Eindhoven.
Netjes afspraak gemaakt.
Na binnenkomst een kop koffie gehad en toen begon het.
Onze wensen : Land maakt niet uit , 25-35 graden is prima.
Begint ze met ...oh, iedereen wil last minuten, dus dat wordt lastig.
Meteen daarna;
Het wordt overal heet, wil je dat wel ?
Meteen daarna laat ze wat schermen zien, zonder bestemming of foto's of zo, maar alleen maar prijzen.
Met expliciet de vraag; schrik je hiervan ?
Wij zeggen: sorry ??
We willen graag een vakantie jokken en weten wat de mogelijkheden zijn.
Aangezien madam echter niet verder vroeg en wij ons totaal onbegrepen voelden, hebben we gezegd zelf even verder na te denken wat we wilden.
S middags travel service best gebeld.
Wat een contrast. Ze hadden het druk, maar na 2 telefoontjes een mooie vakantie naar Mallorca geboekt. Voor een mooie prijs en achteraf was alles ook super geregeld. ZO KAN HET DUS OOK !!
Dus D-Reizen- lekker wegblijven daar !!
Sterke punten
Zijn er gewoon weg niet
Zwakke punten
Klantonvriendelijk, geen aandacht voor de wensen van de klant, arrogante houding enz.
Slecht en ontevreden
Review over Rent a TentWij hadden een glamlodge tent geboekt, deze tent staat met de opening naar alle zijkanten of achterkanten van alle andere tenten. Helemaal niet sociaal. Wij zijn mensen die graag contacten maakt met buren ( maar die hebben we nu geen of die zien we niet) ben hier zeker niet over te spreken. Ook zit er geen bbq rooster bij de scottelbray om te bbqen. Vakantie is bbqen hoe kan het zijn dat er deze geen bij zit( vermeld dit dan bij de omschrijving zodat mensen dit weten).
Parkeer gedeelte auto ook niet aanwezig.
Zo kan ik blijven opnoemen. Koelkast die totaal niet koelt. Bagger en ben hier ook heel verdrietig van( werken heel jaar om dit te kunnen betalen) en dan krijg je dit. Jammer….
Sterke punten
Weinig gezien
Zwakke punten
Zie bovenstaande
Vakantie Hengelo Achterhoek
Review over One2gether TravelHou je van regelmatig rust in je vakantie en wil je die momenten zelf kunnen kiezen. Boek deze vakantie niet! Er staat (wellicht nu niet meer) een pingpongtafel in de ruimte bij slaapkamers beneden. Tevens kan de groepssamenstelling uitmaken voor de beleving van de vakantie. In de week dat ik ging waren er relatief veel drukke jongens. Die uiteraard hun energie kwijt moeten. Dit betekende regelmatig veel herrie.
Op de website staat 'niets moet alles mag'. Dat heb ik geïnterpreteerd als 'ik kan mijn eigen gang gaan' en kiezen of ik met de groepsactiviteiten mee wil doen. Dit kan wel, maar er toch wel een soort vanzelfsprekendheid om regelmatig mee te doen met de groep.
Daarbij is een pingpongtafel plaatsen bij slaapkamers zeer onhandig. De groepssamenstelling kan denk ik wel een verschil in beleving betekenen. Er waren nog twee ouders die zich net als ik ook stoorden aan de herrie. Wellicht met verhouding meiden en jongens meer in evenwicht was dit al anders geweest.
Ik heb een vreselijke tijd hier gehad. Ben twee dagen eerder weggegaan omdat ik het echt niet meer uithield in de herrie. Om mijn meisje nog enigszins een leuke vakantie te geven een pipowagen geboekt voor twee nachten. Ik had haar een veel leukere vakantie willen geven.
Mijn ervaring heeft uiteraard met mijn persoonlijkheid te maken, maar ook met de locatie, groepssamenstelling en hoe de reisleiding omgaat hiermee.
Ik heb mijn ervaring neergelegd bij de organisatie. Hier werd in eerste instantie goed op gereageerd. Maar vervolgens ontving ik een mail waar mijn haren van overeind gingen staan.
Een heel epistel met daarin weerlegd waarom ik had kunnen weten waar ik voor koos met deze vakantie. Ik had om een symbolische compensatie gevraagd in de vorm van een saunabon. Dit kost de organisatie hooguit €45. Compenseren konden ze niet stond in de mail. Daarmee wordt de verantwoordelijkheid volledig bij mij neergelegd en toont de organisatie totaal geen begrip voor mijn negatieve ervaring. Terwijl er nog twee ouders waren die ook hinder van de herrie hebben ervaren. Wellicht minder dan ik. Maar ook zij zullen deze vakantie niet meer boeken.
De prijs kwaliteitsverhouding, ook als dit wel je ding is, vind ik al niet in verhouding. Maar ik heb veel geld betaald voor een week strafkamp. Al zou dit volledig mijn risico zijn, dan is het in mijn ogen fatsoen om iemand met zo'n negatieve ervaring, die daar een kleine compensatie voor vraagt, daarin tegemoet te komen. Dat vind ik zeer triest en van slechte service getuigen.
Ik boek uiteraard hier geen vakantie meer. Maar ik had nog wel een positieve ervaring kunnen hebben als er anders was omgegaan met het delen van mijn negatieve ervaring. Dat is een gemiste kans voor de organisatie.
Wel wil ik tenslotte benoemen dat de omgeving van het vakantiehuis werkelijk prachtig is! Daar heb ik wel echt van genoten. Er zijn ook genoeg leuke uitjes te doen.
Hou je van met een groep zijn. Heb je waarschijnlijk echt een fijne tijd hier. Ga je graag je eigen gang en kies je liever zelf je momenten, samen, alleen en wil je regelmatig rust. Boek deze vakantie alsjeblieft niet!
Sterke punten
Voor mensen die houden van een reis gericht op de groep wordt regelmatig iets leuks iets leuk georganiseerd.
Zwakke punten
Zeer slechte service. Nemen klachten ivm negatieve reiservaring niet serieus.
Uitermate slecht bedrijf!
Review over De VakantieDiscounterReview vakantiediscounter
Afspraken nakomen! Wij hadden een 5* hotel geboekt. In de beschrijving stond dat er airco in de kamer zou zijn, welke centraal geregeld werd. Echter was het geen airco te noemen. Een airco hoort een ruimte te koelen. Wij hadden een rooster in de kamer waar heel zacht lauwe lucht uitgeblazen werd. En dat met temperaturen die opliepen tot 40 graden.
De badkamer was ernstig verouderd en toe aan een flinke renovatie. Er zat overal schimmel. Als je wilde douche had je amper waterdruk. Tijdens het douchen hielt de douche er ook vaak mee op. Tevens was er geen balkon aanwezig en moest je je spullen laten drogen in de hotelkamer? Dit terwijl wij verwachtten in een 5* hotel te zitten. Dit hotel mag zichzelf absoluut geen 5* hotel noemen en vakantiediscounter moet zich kapot schamen dat ze dit via hun site aanbieden als 5* hotel voor 3700 euro voor 10 dagen met z’n tweeën.
Tevens hebben wij contact opgenomen met vakantiediscounter over onze klachten.. zij vertellen dan dat je erover teruggebeld wordt. Dit is tot twee keer toe niet gebeurd. Ook reageren ze niet op mailtjes.
Een uitermate slecht bedrijf. Schandalige slechte service en totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel.
Sterke punten
Afspraken niet nakomen
Zwakke punten
Bieden totaal geen service. Zijn onbereikbaar en wanneer ze vertellen dat je teruggebeld wordt, gebeurt dit niet!