Reviews over Reisbureaus


    Uitstekende afhandeling annulering cruise in coronacrisis - Review over C&O Travel

    Midden in de voorpret van het gaan maken van mijn Panamkanaal-cruise van Fort Lauderdale naar Vancouver in april 2020 kwam half maart 2020 de domper door het coronavirus/COVID-19: Eerst kwam het inreisverbod VS, al snel volgde de annulering van mijn geboekte cruise door de cruisemaatschappij. Zowel ik als Michelle van der Velde werden overvallen door deze ontwikkelingen. Geluk bij dit ongeluk: Boeking via C&O Travel met ANVR-SGR garantie! C&O Travel ging aan de slag met mijn reisdossier, bestaande uit 3 onderdelen: 1) Boeking bij cruisemaatschappij. (met hun annuleringsregels) 2) Reisarrangement van C&O Travel, zoals geboekte hotelovernachtingen, etc. 3) Geboekte vluchten voor heen- en terugreis. (regels luchtvaartmaatschappij) Ik had regelmatig goed contact via telefoon en mail. 21 april 2020 ontving ik voor ieder onderdeel een Corona Voucher met SGR garantie, met een geldigheid van 1 jaar! De vouchers geven je, als je niet direct het geld terug wil, ruim de tijd om te bedenken welke reis je hiermee bij C&O Travel gaat boeken. Ik heb al jaren goede ervaringen met C&O Travel, ook nu in deze onzekere coronacrisis, en heb in vol vertrouwen een nieuwe cruise in najaar 2021 geboekt. Bij deze boeking zijn geen vluchten inbegrepen en Michelle is op mijn verzoek het geld gaan terugvragen bij de luchtvaartmaatschappij. 11 januari 2021 kreeg ik haar bericht dat de luchtvaartmaatschappij het geld heeft teruggestort. Ik heb geen glazen bol, ons geduld wordt op de proef gesteld, maar ik hou vertrouwen. Ondertussen ben ik wel moe geworden van het voortdurende geld terug-‘gehamer’ door verschillende consumenten-organisaties/programma’s. Een deel van je reis heb je in handen van het reisbureau gelegd, de rest blijft eigen verantwoordelijkheid, en gezamenlijk, ook in coronacrisis,kom je tot een oplossing.

    Sterke punten
    Jarenlange ervaring en deskundigheid: cruise-arrangementen met betaalbare prijzen, overzichtelijke keuzes afgestemd op de klant, goed contact via mail of telefoon

    Zwakke punten
    Mij niet bekend

    cruise naar Dubai 7 daagse begeleid en georganiseerde reis - Review over C&O Travel

    Als ik aan C&O travel denk:mooie en goede verzorgde en georganiseerde reizen.We maakten cruises naar de middellandse zee en de bahamas tot aan columbia toe.de professionele aanpak door Michelle van der Velde zorgde er mede voor een onvergetelijke vakantie.We hebben ook naar andere cruisespecialisten gekeken en overlegd .Maar C&O travel steekt met kop en schouder er bovenuit.Het ervaren cruisespecialistenteam spreken uit jarenlange ervaring en heel belangrijk uit eigen ervaring.De medewerkers zijn zelf in heel veel landen geweest en spreken dus uit eigen ervaring en dat geeft je ook een goed gevoel bij boeken.want dat is uiteindelijk wat telt een goede professionele aanpak.

    Sterke punten
    professionele aanpak,goede en betaalbare prijzen.De medewerkers spreken uit eigen ervaring en beleving.C&O travel komt zijn afspraken na.De klant is koning letterlijk en figuurlijk.

    Zwakke punten
    zijn bij mij niet bekend

    Boek niet via Tuivillas - Review over TUI Villas

    Werken samen met aanbieders die zich niet aan afspraken houden. Maar wel incassobureaus op je af sturen.

    Sterke punten
    Geen

    Afzetters - Review over Pierre et Vacances

    In 2017 een last minute vakantie naar Spanje geboekt. Een contante restbetaling gedaan bij het hotel. Krijg nu 3 jaar!!! na dato een aanmaning van 700€ of ik anders even een betalingsbewijs kan overleggen van deze betaling. Echt? 3 jaar later??? Nooit meer Pierre et vacances voor ons!!!

    Sterke punten
    Klanten 3 jaar later aanmaningen sturen van reeds betaalde facturen!! Zijn ze echt heel goed in!

    Zwakke punten
    Hun financiële administratie!

    Uiterst tevreden - Review over Middenoostenreizen.com

    Mijn man en ik zouden eerder dit jaar naar Dubai op vakantie gaan. Helaas door Covid-19 werd dat geannuleerd. Middenoostenreizen sprong hier goed op in en hield regelmatig contact met ons over de opties. Geen moment hebben wij zorgen gehad. Zo zijn we afgelopen maand alsnog naar Dubai gevlogen en hebben we daar een super vakantie gehad. Alles was tot in de puntjes geregeld. Goede excursies en tips vanuit het reisbureau. En niet te vergeten: het vriendelijke personeel op locatie. We zijn nu net uit de thuisquarantaine die wordt aangeraden door de overheid. Voor ons was dat totaal geen probleem omdat wij beiden thuiswerken. Door deze vakantie hebben wij weer de energie om er een tijdje tegen aan te gaan. Kortom: aanrader!

    Sterke punten
    Klantencontact, aandacht, unieke ervaring

    Zwakke punten
    n.v.t.

    Corona - Review over TUI Villas

    Door corona kon mijn reis geboekt via Tuivillas niet doorgaan. Na 6 maanden aan het lijntje gehouden te zijn door Tui en 1001 uitvluchten te hebben gehoord rechtstreeks contact opgenomen met Isula Travel. Binnen 3 dagen was alles geregeld. Zowel de voucher als waarborg. Bijzonder klantvriendelijk. Zodra alles weer mogelijk is ga ik direct rechtstreeks boeken. Met Tui wil ik nooit meer iets te maken hebben en kan alleen als advies meegeven: loop er met een grote boog omheen. Ik moet 1 ster geven maar zelfs dit is nog te veel

    Sterke punten
    Geen. O ja veel beloven

    Zwakke punten
    Alles

    Zeer klantonvriendelijk en wil absoluut niet meedenken oplossen Corona overmacht - Review over Ardennes Etape

    Inmiddels heel erg veel contact gehad met dit bedrijf. Zeer klantonvriendelijk en willen absoluut niet meedenken over oplossing. Sterker sturen alleen elke keer dezelfde voorwaarden. Wij waren 20 jaar klant elk jaar geboekt, maar zeker nooit meer. Zullen erg goed ons best doen dit bedrijf te behoeden voor nieuwe klanten. Nooit iets mee doen Ardenne Etap. Slechtste bedrijf ooit. 1 ster is te veel

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie boven

    Dieven!! - Review over TUI Villas

    Wij vragem al 2 maanden op een waarborg vakantiehuis van 1000 euro. Dit is zuivere diefstal.

    Sterke punten
    Niets

    Slecht - Review over TUI Villas

    Een huis in Denemarken geboekt met het verzoek dat we dan wel zelf de schoonmaak wilden doen gezien de belachelijk hoge prijs voor de schoonmaak. Geen reactie op gekregen slechts een bevestiging. Tui was telefonisch niet te bereiken door drukte Corona. Daar aangekomen stond in het boek dat we zelf konden schoonmaken, dus gedaan. Nu veel te hoge factuur voor elektriciteit en uiteraard ook voor schoonmaak... belachelijke oplichters! Zowel tui di verwijst naar novasol en novasol die verwijst naar tui. Lekker makkelijk dit! Huis was niet eens schoon toen we aankwamen ! En alle spullen waren oud en versleten. Nooit meer dus!

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Bereikbaarheid Verantwoordelijkheidsgevoel Klantvriendelijkheid

    Keurige afhandeling annulering - Review over Best of Britain

    We wilden afgelopen zomer een reis door Engeland maken. Natuurlijk 1 die niet in de standaard rondreizen valt. Onze wensen doorgestuurd naar "Best of Britain " en deze hebben een mooi reis samen gesteld voor ons welke voldeed aan onze wensen. Ook alle belangrijke extra info en onderdelen waren na navraag geregeld. We zouden dus zorgeloos weg gaan. Helaas kwam corona om de hoek en is de vakantie in het water gevallen. Maar "Best of Britain" continue voor ons de beste opties open gehouden. Helaas deze week toch moeten besluiten alles te moeten annuleren en dus geen gebruik te maken van de voucher voor volgend jaar. En ook dit wordt zeer netjes afgehandeld. Binnen 24 uur is alles geregeld en het geld terug. Zeer netjes en zeer gewaardeerd.

    Sterke punten
    Altijd bereikbaar en snel reactie op mail.

    Singlereizen waar iedereen zichzelf kan zijn - Review over VillaVibes

    Ik had zin om gewoon nieuwe mensen te leren kennen en weekendje weg te gaan. Toevallig stuitte ik op de website van VillaVibes singlereizen. Het sprak me erg aan dat de indeling op leeftijd was en dat ze allerlei garanties hebben op het ontmoeten van gelijkgestemde singles. Het enige waar ik vooraf nog enigszins bang voor was, was het dating gehalte. Ik wilde gewoon lekker weg met leuke mensen en zoek helemaal geen relatie. Gelukkig bleek dat totaal niet het geval. Ik boekte een single weekend Vechtdal. En al vanaf de binnenkomst op vrijdagavond voelde het goed. Het drinken en eten zit allemaal al bij de prijs inbegrepen (het eten van kok Astrid was trouwens echt heerlijk). Ik heb tijdens het weekend met vrijwel iedereen even gesproken. Sommige tijdens het wandelen door de bossen, andere tijdens een spelletje in het kasteel en weer andere bij het kampvuur buiten. Iedereen zat er een beetje hetzelfde in. Gewoon samen een leuke tijd hebben. Tuurlijk waren er ook een paar mensen waar ik niet echt een klik mee had, maar dat maakt op een groep van 40 mensen niet uit. Jammer dat de single weekenden weg nu even stil liggen vanwege Corona. Uiteraard alle begrip voor. Maar ik ga zeker weer mee als het weer mag. Ik heb ook een leuke wintersport vakantie geboekt. Zin in!

    Sterke punten
    Leuke groep singles. Iedereen staat er hetzelfde in. Prachtige locatie midden in de bossen Heerlijk eten. Fijn dat het drinken ook bij de prijs is inbegrepen

    Zwakke punten
    Eigenlijk geen zwakke punten aan de singlereis ontdekt.

    aan het lijntje gehouden/altijd het zelfde antwoord - Review over De VakantieDiscounter

    na een annulering in Augustus 2020 een voucher gekregen en nu zou ik 12 Oktober vliegen , ook al geannuleerd en volgens de Europese wet moeten ze binnen 7 tot 60 dagen terug betalen (ILT) en ook van Minister Van Nieuwenhuizen, en wat krijg je een nieuwe voucher, en je kan op een lijst geplaatst worden en dan duurt het een jaar voordat je je geld terug krijgt ze werken gewoon niet mee terwijl ze dit verplicht word ,ja ook de vliegmaatschappijen (ik heb dan Corendon) via Vakantie Discounter en ze blijven de mensen maar in de maling nemen met als antwoord ja na 6 maanden kan je je geld terug vragen en dan duurt het nog 6 maanden tot een jaar oplichters zijn het

    Sterke punten
    die hebben ze niet, soms krijg je antwoord via messenger(facebook) en het zijn altijd de standaard antwoorden

    Zwakke punten
    het is een zwak bedrijf die de mensen in de maling neemt zelfs als de reis geannuleerd word vragen ze om het rest bedrag

    Nooit meer "One 2 Gether travel" - Review over One2gether Travel

    Hotel is eenvoudig maar schoon/oké, keuken is goed, gastvrij - niet Coronaproof, organisatie chaotisch, prijs/kwaliteit beneden peil, vervoer bijzonder duur en slechte kwaliteit (met vijven in een Golfje gepropt 4 en 1/2 uur). De meeste uitstapjes gingen niet door vanwege Corona werd steeds gezegd, maar alles was gewoon open en te boeken! Minder bezoekers maar alles werd gewoon afgezegd ... klooster/Lefkas/boot naar eilanden Paxos & Anti Paxos. Klachten worden niet serieus genomen!!! Voor mij Nooit geen One 2 Gether Travel meer ... (ze bieden me een tegoedbon van € 25, te besteden bij een volgende reis ;-(!!! In geen 2500 jaar nog ooit met deze organisatie!!!

    Sterke punten
    Ik kan er geen 1 bedenken ... waarschijnlijk €€€ tellen

    Zwakke punten
    Hoe er met (serieuze) klachten wordt omgegaan ... ze doen net alsof wij gek zijn. Ik begrijp dat ondernemers geld moeten verdienen ... maar op deze manier voel ik (en andere) me misbruikt!

    CheapTickets of Cheat Tickets - Review over CheapTickets

    CheapTickets of Cheat Tickets? I bought two plane tickets with CheapTickets Trip: Amsterdam-Paphos (Cyprus) Flight number: HV 5517 Travel date: 10 July 2020 Travel time: 16:20-21:25 Airline: Transavia Reservation number: UFI8NK 1. The flight was cancelled. 2. We were not notified in any way and found out about the cancellation on the airport. 3. We did not get a refund. Please CheapTickets, give us the money back or else change your name in Cheat Tickets

    Sterke punten
    Niet reageren op klachten

    Zwakke punten
    Niet terugbetalen bij geannuleerde vluchten

    Nooit meer Tui - Review over TUI.nl

    Begin maart bij TUI in Zutphen binnen gestapt, voor een vakantie naar Zweden, Finland en Noorwegen. TUI zou vliegtickets, hotel en auto regelen. Wat betreft de annuleringsverzekering kregen we het advies de duurdere verzekering van TUI te nemen, U krijgt bij annulering altijd geld terug. Voor deze reis moest er een aanbetaling gedaan worden, de rest moest voor 1 augustus betaald worden. Toen kwam corona, en op 12 september zouden we vertrekken, Zweden was al heel lang code oranje. Eind augustus toch maar even langs TUI. We moeten gewoon afwachten werd ons gezegd. Op 24 augustus worden we gebeld, of we misschien om willen boeken, waarop ik antwoordde: en dan twee weken op het vliegveld zitten, Finland komen we niet in. De reis wordt geannuleerd, we krijgen voucher. Ik heb gelijk aangegeven dat ik geld terug wil, TUI weigert dit, ook na een nieuw contact en vermelding van de verzekering met altijd geld terug. Ik heb de buik vol van een vliegvakantie en TUI, en heb aangegeven niets te hebben aan een voucher. Ik moet maar gewoon een jaar wachten op m'n geld.

    Sterke punten
    Gebakken lucht verkopen

    Zwakke punten
    Ze hebben lak aan de klanten

    Laat je niet gek maken! - Review over Puur Kroatie

    De besluitvorming van het RIVM en Buitenlandse Zaken ook als het om vakantie gaat.Mensen laat je niet gek maken!\\r\\n\\r\\nNa Kroatië nu ook de Griekse eilanden voor Nederland op oranje gezet, ja alleen voor Nederland! want toeristen uit omliggende landen zoals Duitsland en België zijn er gewoon ter plaatse of kunnen er naar toe om van hun vakantie te kunnen genieten, dan is dat voor de Nederlandse vakantieganger toch onbegrijpelijk?\\r\\n\\r\\nWij zijn gewoon halverwege augustus naar Kroatië afgereisd.Onze Duitse buren (wij wonen nog geen 2 kilometer van Duitse grens) kunnen ook zonder beperkingen naar Kroatië.\\r\\n\\r\\nOnze vakantie werd er één in de categorie bijzonder en uniek. Dankzij uitstekende adviezen van Puur Kroatië, hun goede contacten, feit dat we toch bij een expert hebben geboekt. Ook vonden we het fijn dat Puur Kroatië zich enorme betrokken opstelde, ons goed informeerde en ons zelf de vrijheid gaf om wel of niet af te reizen. We werden hartelijk ontvangen op onze verblijfsadressen, ze vonden het fijn dat we kwamen. \\r\\n\\r\\nIk hoorde om mij heen zoveel mensen klagen die zelf via allerlei, vaak logge, organisaties onbereikbaar waren, lange wachttijden aan telefoon, geen antwoord op de mail. Gelukkig bij Puur Kroatie altijd binnen 2 dagen een reactie. En spreek je de voicemail in, kan 24 uur per dag! dan wordt je altijd de eerst volgende werkdag teruggebeld.\\r\\n\\r\\nNog een tip! Boek wel op altijd, Puur Kroatië heeft alleen maar kleinschalige vakantieadresjes heel snel vol! Wij wilden de rondreis al in 2019 maken maar toen was in maart bijna alles al vol en moesten we onze plannen een jaar vooruit schuiven.\\r\\n\\r\\nFamilie Verlinden � augustus 2020\\r\\n

    Sterke punten
    Zeer betrokken, Echt een expert! weten alles over het land.

    Zwakke punten
    moesten een jaar wachten, ze zijn erg populair en hebben goede reputatie. Dat wisten wij niet en dus waren we te laat met boeken omdat de meeste reizen in maart al volgeboekt waren. Ze hebben alleen maar kleine accommodaties

    Niet kunnen annuleren of omboeken bij code oranje - Review over De VakantieDiscounter

    Ondanks code oranje voor Griekenland (Kreta) kun je niet omboeken of annuleren omdat het slechts een negatief reisadvies is. Telefonisch niet te bereiken alleen via sociale media een standaard antwoord.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ordinaire dieven

    Het was super! weer geboekt voor 2021! - Review over Ardennes Etape

    Vorig jaar met de familie ivm 50 jaar huwelijk een weekje een villa gehuurd. We hebben ontzettend genoten! Het huis was netjes en onze borg hebben we ook netjes terug gekregen ( na aftrek kosten) Ondanks de negatieve reacties hier voor ons iig een rede om voor 2021 zelfs 2 weken te boeken. We hebben er weer ontzettend zin in! Groetjes fam. van Gelder

    Sterke punten
    geleverd volgens afspraak, netjes,

    Zwakke punten
    geen slechte ervaring gehad

    Vorig jaar een heerlijke vakantie gehad. Voor 2021 wederom 2 weken geboekt. We hebben er al veel zin in! - Review over Ardennes Etape

    Vorig jaar met de familie ivm 50 jaar huwelijk een weekje een villa gehuurd. We hebben ontzettend genoten! Het huis was netjes en onze borg hebben we ook netjes terug gekregen ( na aftrek kosten) Ondanks de negatieve reacties hier voor ons iig een rede om voor 2021 zelfs 2 weken te boeken. We hebben er weer ontzettend zin in! Groetjes Nikie

    Sterke punten
    geleverd volgens afspraak, netjes,

    Zwakke punten
    geen slechte ervaring gehad

    Waardeloze organisatie die alleen aan geld denkt - Review over Sandaya

    In december 2019 heb ik voor de volgende zomervakantie (2020) twee weken een Chalet geboekt op camping Soustons-village in Soustons. Dit was vóór de "Corono-tijd". Daarna kwam Corona. Tussen maart 2020 en juli 2020 heb ik meerde malen contact gehad met Sandaya over het wijzigen van mijn boeking. Omdat ik mijzelf niet wil blootstellen aan eventuele gevaren en mijzelf niet fijn voel op een camping in Zuid-Frankrijk terwijl er nog geen vaccin is, heb ik geprobeerd mijn vakantie te annuleren. Echter Sandaya houdt vol dat de camping gewoon open is en het veilig is, dus er is geen reden voor annuleren. De aanbetaling van 513,- euro krijg ik dus ook niet terug. Daarna heb ik gevraagd om in plaats van dit jaar naar de camping te komen, een voucher te kunnen krijgen voor volgend jaar. Ook dit was niet mogelijk. Wat wél mogelijk was, dat ik het bedrag van mijn aanbetaling zou kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld een weekendje Parijs in de herstvakantie. Maar als ik in de zomervakantie niet naar Zuid-Frankrijk zou willen, waarom zou ik dan wel een paar maanden later naar Parijs willen?? Wat mij nog het meeste dwars zit, is dat op het moment ik op de camping zou zitten, de overheid het reisadvies voor grote delen van Frankrijk heeft gewijzigd naar code Oranje. Ik had dus gelijk en in mijn ogen was het dus inderdaad niet veilig (genoeg). Ik zou iedereen aanraden twee keer na te denken voordat je iets boekt bij Sandaya. Dit is een organisatie die totaal niet meedenkt met de vakantieganger en alleen maar uit is op geld. Ik vind het schandalig hoe zij te werk gaan. Economie gaat blijkbaar voor gezondheid. Bastiaan Duijnhouwer Leiden

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Oplichters, denken alleen aan geld, niet begaan met reizigers

    Geen goede ervaring - Review over Villaspot

    Wij hebben geen goede ervaring met villaspot. Op de site stond een aantal weken geleden een grote code voor €100,- korting bij besteding van minimaal €500,-. Verder waren daar nergens voorwaarden voor opgesteld. Bij het boeken deed de kortingscode het niet. De meneer die we aan de telefoon kregen, zei dat er geen kortingscode was (stond groot op de voorpagina van de site). Vervolgens zeiden we dat het behoorlijk groot stond vermeld. Nu zei de meneer opeens dat de code gold voor Oostenrijk, Duitsland en Italië. Ook daarbij probeerden we de code, maar die werkte wederom niet. Op onze mail, waarin we een screenshot stuurden van de code, is niet gereageerd. Klantenservice is niet vriendelijk en vooral niet redelijk!

    Zeer goed geholpen - Review over De VakantieDiscounter

    Reis geboekt naar Griekenland eind augustus. Netjes bericht gehad van vacantiediscounter dat hotel gesloten blijft tot 2021. Daarna van vacantiediscounter bericht gekregen dat wij op hun kosten een duurder hotel hebben gekregen. Blij dat onze vakantie gewoon door kan gaan. Ook nog 2 vakanties voor verder in het jaar geboekt. Vacantiediscounter bedankt voor Uw snelle reactie, en super oplossing. Nu kan alleen Covid19 nog een fijnee vakantie belemmeren. 😱.

    Sterke punten
    Netjes en snel oplossing

    Kunnen de druk niet aan - Review over De VakantieDiscounter

    Vakantie naar Griekenland begin dit jaar geboekt. Mede destijds voor de VakantieDiscounter gekozen omdat ze via meerdere kanalen service verlenen: telefoon, chat etc. In ieder geval kan je met een persoon spreken/chatten, dit communiceert wel zo prettig. Begin juli konden ze de druk niet meer aan en hadden besloten om alle rechtstreekse communicatie te stoppen en alleen service via mail te leveren. Reactie tijd op mail is met een beetje geluk 2 weken. Zelf gekozen om de de vakantie te annuleren en ik accepteer dan ook annuleringskosten. Maar dankzij de VakantieDiscounter waren de annuleringskosten wel ruim 200 euro duurder omdat zij het annuleringsverzoek pas na twee weken hadden doorgezet naar Corendon, die kosten vanaf die dag had berekend. Daarboven op rekent de VakantieDiscounter ook nog eens 25 euro voor deze matige service. Dit extra bedrag uiteraard voor rekening van de klant. Wel besloten om vast te betalen want risico was dat met de communicatie mogelijkheden met de VakantieDiscounter het bedrag nog hoger zou uitvallen. Bij ANVR nagevraagd en een annuleringsverzoek moet op de dag of de dag erna na indienen worden uitgevoerd. Dit uiteraard bij de VakantieCounter gemeld maar totaal geen reactie. Wel op je website zetten dat je lid met van ANVR maar dan niet de regels naleven. Bedrijf laat zien hoe belangrijk de klanten zijn als de druk wat hoger wordt. Ja ik weet de reisbranche heeft het nu extra druk maar andere bedrijven in branche zijn wel gewoon bereikbaar. Ik zal er in ieder geval nooit meer een reis boeken.

    Sterke punten
    Zwijgen. Eerlijk is eerlijk, ze hebben een mooie website. Goed gebouwd. Goede response. Aan de IT ligt het niet.

    Zwakke punten
    Communicatie. Eigen onkunde doorbereken aan de klant. Kunnen de druk niet aan en besluiten dan maar om communicatie te stoppen. regelen.

    Verpest uw vakantie - Review over Rent a Tent

    Bespaar Uzelf een boel ergernis en boek niet bij rent a tent! Je wordt er bejegend als crimineel. In het bijzonder de lokale gastheer gedraagt zich als gevangenisbewaarder.

    Slechte klantvriendelijkheid tuivillas.com - Review over TUI Villas

    Wat een verschrikkelijke reisorganisatie TUIvillas.com ! We hadden een vakantiehuis geboekt in Zwitserland, althans dat dachten we...(het stond duidelijk op hun website beschreven). We kregen 2 weken voor vertrek de reisbescheiden binnen met hierop Zwitserland en een vreemd telefoonnummer bij de contactinformatie. Mijn man is gaan zoeken naar het adres en telefoonnummer. Bleek niet in Zwitserland te liggen, maar in Sint Maarten!! TUI was totaal niet te bereiken! Alles af gebeld, geen gehoor, tot 9x gemaild, geen respons. Uiteindelijk kreeg ik via Facebook contact (?) Erop gewezen dat het niet klopte. We mochten wat anders uitkiezen, gelijk gedaan natuurlijk. Weer geen respons....uiteindelijk weer na meerdere mails daarna via Facebook tot 2x toe geprobeerd, maar toen was de alternatieve villa ook niet meer beschikbaar 🤬😡😡😡 Van ellende maar geld terug gevraagd. Totaal geen compensatie van Tuivillas. Echt af te raden een vakantie bij TUIvillas.com te boeken!!