Nieuwste Reviews

MarvelTravel.nl - Afzien van offerte kost honderden euro's

0

Review:
Bij Marvell Travel vroegen we een offerte per mail op. Om alle gegevens te hebben, vroeg Markus (eigenaar) om even een offerte formulier in te vullen.

Na de eerste versie van de offerte te hebben ontvangen hebben we nog een minimale aanpassing gevraagd op deze offerte. We kregen te horen dat we in stap 4 terecht kwamen van de offerte, maar hadden geen idee wat dit betekende.

Nadat we de aangepaste offerte van Marvell hebben ontvangen, hebben we toch besloten om voor een ander reisorganisatie te gaan. Hierop kregen we vanuit Marvell Travel een "symbolische offerte-fee van 300 euro" (!) Inmiddels is deze fee verhoogd naar 400 euro.

Markus heeft dit proces juridisch keurig dichtgetimmerd, dus je komt hier ook niet zo van af. Ongelofelijk.

Geen offertes opvragen bij Marvell Travel, dus.

John Verbe beveelt MarvelTravel.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

BTR Reizen - Fijne en goed verzorgde All Inclusive Autovakantie

0

Review:
We zijn net terug van de zoveelste All Inclusive vakantie van BTR Reizen. Na een aantal vakantie in Nederland zijn we nu een keer naar Duitsland geweest.
BTR Reizen adviseerde een keer naar Hotel am Wall te gaan in Soest, een All Inclusive midweek voor slechts Ä 199,00 per persoon. Het was echt een schot in de roos.
Een prima gastvrij hotel met goede verzorging en een prachtige ligging op slechts 400 meter lopen van het prachtige historische stadjes Soest. We kunnen terug kijken op een fijne vakantie en kijken nu alweer uit naar de volgende All Inclusive vakantie van BTR Reizen

Sterke punten:
Goede info en advies van BTR Reizen.
De hotels waar wij op vakantie zijn geweest waren stuk voor stuk allemaal goede gastvrije hotels.

Zwakke punten:
Kan ik niet bedenken

Jan beveelt BTR Reizen aan bij vrienden/bekenden

TUI Villas - Heel slecht

0

Review:
We hadden in augustus een vakantievilla geboekt(12 personen) genaamd Country Lodge in La Cala de Mijas via Tui Villas.
Bij aankomst was er niet schoongemaakt en het zwembad was enorm vervuilt. Verder waren er een aantal apparaten die kapot waren. Dit hebben we allemaal gemeld aan de verhuurder maar die gaf niet thuis. Na een paar dagen een klacht ingediend bij Tui Villas maar die verwees iedere keer naar de verhuurder. Er gebeurde niets.
Bij aankomst moest ik Ä 300,00 borg betalen en ik zou het aan het einde weer terug krijgen. Hij zou het bedrag storten naar mij maar plotseling kwam hij met een verhaal dat we teveel water en elektriciteit verbruikt hadden dus het geld krijgen wij niet terug. Hierover diverse klachten ingediend bij Tui Villas maar die verwijst naar de verhuurder. En die wil natuurlijk niet betalen. Wij zijn met 3 gezinnen zo enorm belazerd en gaan nooit meer boeken via Tui Villas.

Berry beveelt TUI Villas NIET aan bij vrienden/bekenden

SunTip.nl - Waardeloze klachtenafhandeling

0

Review:
Uiteraard kan er wat mis gaan tijdens je vakantie, daar ben ik me bewust van.

Tijdens onze vakantie kwam er maar geen info over de pick-up tijd voor de transfer voor de vlucht naar huis. Ik kreeg hier een wat raar gevoel bij en heb ze een dag van te voren gemaild ... "geen probleem hoor meneer, deze info is morgen bij uw hotel".

Niet dus.

Op onze laatste dag dus noodgedwongen aan het hotel gebonden omdat we niet weten hoe laat we opgehaald gaan worden.

Uiteindelijk het noodnummer gebeld van de transfer maatschappij, nummer is niet eens in gebruik. Fijn dan ... noodnummer.

Suntip gebeld, uitgelegd wat er aan de hand is "we gaan het uitzoeken en bellen u terug".
Dat duurt dan vervolgens een lange tijd en dus kan je nog steeds niets gaan ondernemen, zelfs niet even weg een hapje eten of zo.

Uiteindelijk wordt je teruggebeld en krijg je een transfertijd door, de dag is dan al nagenoeg om.
Absoluut al niet blij door de stress, de verloren dag en het lange wachten pak je dan je koffers maar en sta je op de door Suntip aangegeven tijd bij de receptie van je hotel.

Maar raad wat, al wat er komt ... geen transfer bus, zelfs een uur na de aangegeven tijd nog steeds niets. Stressssss.

Weer bellen dus met Suntip, weer uitleggen wat er aan de hand is en opnieuw "we gaan het uitzoeken en bellen u terug".

Dat gebeurt dan ook "de chauffeur is nu onderweg".
En inderdaad, er komt een norse en chagrijnige chauffeur, gooit letterlijk de bagage in z'n bus en rijd als een dwaas, snoeihard, meerdere malen door rood en op het vliegveld gooit hij ook weer letterlijk de koffers uit de bus. Beide koffers beschadigd.

Bij thuiskomst dit verhaal als klacht neergelegd bij Suntip.

Voor alle stress, de verloren laatste vakantiedag, telefoniekosten vanuit Turkije naar Suntip Nederland en de beschadigde koffers geeft Suntip een tegemoetkoming van Ä 25,-

Dus ja, wees gewaarschuwd, als er wat mis gaat verwacht dan niets van een fatsoenlijke klachtenafhandeling.

Of je gokt dat alles goed gaat of je neemt een andere reisaanbidder is mijn advies.

Sterke punten:
Scherpe prijzen

Zwakke punten:
Klantenservice / Klachtafhandeling

Gert-Jan beveelt SunTip.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Boosten Reizen - bus reis naar spanje

0

Review:
helaas was er weer een grote groep die alle aandacht trok in de bus,waarom doet de leiding van Boosten niet op treden tegen deze gasten, ze zijn asociaal maken lawaai en doen de stoelen achter over zetten hoe zei dit willen, houden totaal geen rekening met anderen passagiers, nemen koolboxen mee in de bus volgepropt met eten, het ergste als de hostess slaapt pakken ze spullen die ze moeten betalen gewoon mee, het ergste is als ze terug zijn in Nederland moeten vervoerd worden naar hun eigen huis, als de chauffeurs zeggen dat ze een te grote koffer hebben worden ze flink uit gescholden, dit gebeurde Zondag 22 oktober in Hoensbroek gewoon schandalig waar kinderen bij stonden dit kan niet en mag niet, De leiding van Boosten reizen moet ten alle tijden de chauffeurs beschermen tegen dit asociale volk, maak nieuwe strengere regels, mocht zich op de reis mensen zich zodanig slecht opstellen en agressief zijn tegen chauffeurs of anderen passagiers moet de chauffeurs direct stoppen en de politie bellen, en die gasten laten verwijderen uit de bus,

Sterke punten:
goede bus chauffeurs en hostess, echt top, vind boosten in het algemeen heel goed, een dikke 8.

Zwakke punten:
men moet strengere regels op stellen, voor de veiligheid van de passagiers en de chauffeurs en hostess, de leiding moet in gesprek gaan met hun personeel, hoe ze dit beter aan kunnen pakken.

josknapen beveelt Boosten Reizen aan bij vrienden/bekenden

BTR Reizen - Moezelreis met autoclub

0

Review:
Ik had het plan opgevat om met een aantal cabrio's een tocht langs de moezel te maken tijdens de wijnfeesten.

Dat was wat te optimistisch gedacht want alles zat allang volgeboekt. Met behulp van BTR Reizen is het toch gelukt dankzij de uitgebreide kennis van het gebied bij BTR.

Samen hebben wij een mooi weekend uitgezet en heeft BTR alle reserveringen en boekingen voor ons verzorgt. ook had ik geen zorgen voor alle bonnetjes en het weer moeten verrekenen met de deelnemers. BTR heeft ons hierin ontzorgt. Het hotel stond wat verder weg van de Moezel maar voor cabriorijders geen enkel probleem. Hotel Heiderhof was precies wat we er van verwachten met mooie schone kamers en goed eten en drinken. Geen overbodige luxe maar een goed 3 sterren hotel. De uitgezette route was mooi. Cochem was leuk en ook Maysloss met de wijnkelders. Al met al was het een zeer geslaagd weekend.
BTR bedankt voor jullie inzet.
Mercedes S klasse Club Nederland.

Sterke punten:
Veel kennis van het gebied bij BTR.
Maatwerk is mogelijk.
De voorbereiding en gesprekken met ons is belangeloos gedaan.
Fatsoenlijke prijs voor een goed produkt.

Zwakke punten:
Kan ik eerlijk gezegd niet ontdekken. We hebben gekregen wat we afgesproken hadden.

Harry beveelt BTR Reizen aan bij vrienden/bekenden

Vivre Vakanties - Voor herhaling vatbaar

0

Review:
Ik had het gevoel dat ik met mijn dochter en kleindochter op vakantie was!
Zo vertrouwd en gezellig. En ik was wel 3 kilo aangekomen toen ik me thuis woog, vanwege alle lekkere wijnen met bijbehoerende hapjes, en Franse gerechten.
We hebben veel tochtjes gemaakt in de Provence. Het was 39 graden C. dus konden we ook verkoeling zoeken in een riviertje.
Het was alles bij elkaar echt voor herhaling vatbaar.

B. Ammerla beveelt Vivre Vakanties aan bij vrienden/bekenden

BTR Reizen - Riviercruises van BTR Reizen

0

Review:
Mijn moeder is meegeweest met de cruise ďRhein in FlammenĒ en vond het ook jammer dat zijn dit niet van het zonnedek kon zien.

Zij heeft alle waardering wat BTR Reizen op het laatste moment allemaal nog voor haar gasten heeft georganiseerd.
Iedereen kon met een Nederlandse bus onder begeleiding van twee Nederlandse reisbegeleiders mee naar de Wijnfeesten in St. Goar.
Het was er best druk maar ook gezellig met allerlei wijn en bier tenten. ís Avonds na het vuurwerk werden we weer keurig teruggebracht naar het schip.

Verder was de cruise goed, mooi schip, goede verzorging en lekker eten, en alle complimenten voor de cruise begeleiders Theo en Hellen.
Mijn moeder heeft alweer geboekt voor de Kerstcruise en ziet alweer uit naar deze volgende cruise van BTR Reizen.

Sterke punten:
Goede reisorganisatie, betrokken bij haar productie en service gericht.

Zwakke punten:
Geen

Reindert beveelt BTR Reizen aan bij vrienden/bekenden

BTR Reizen - BTR Reizen cruises Rijn in vlammen 15 september 20

1

Review:
wij zijn ook mee geweest op de cruises Rijn in vlammen op 15 sept 2017, ik werd keurig op tijd opgehaald om naar Keulen gebracht te worden, de ontvangst was wat rommelig,
maar dat gebeurd meestal, het eten aan boord was geweldig, er werd melding gemaakt door de reisleiding dat het schip niet het vaargebied van Rijn in Vlammen in mocht, er werd door een groepje opstokers direct een handtekeningenlijst opgehangen met de woorden wij willen genoeg doening,
want er was een groep aan boord die iedereen probeerde op te ruien, maar BTR heeft extra een bus ingezet voor deze calamiteit, en wat hadden deze opruiers gedaan als het de betreffende avond keihard had geregend en ook niet vanaf zonnedek het spektakel hadden kunnen meemaken dat is toch ook overmacht.
Wij hebben allemaal een keurige excuus brief gehad met een compensatie van 10% op volgende reis.
ik vind dat BTR reizen er alles aan gedaan heeft om de mensen de Rijn in Vlammen te laten meemaken vanaf de kade aan de Rijn in St Gaor.
ik reis vaker met BTR Reizen en heb het altijd goed gehad,
Er zijn altijd mensen die als er iets mis gaat zonder schuld van desbetreffende maatschappij er gelijk beter aan willen worden.

Dit wilde ik graag kwijt.

mvg.

Sterke punten:
Keurig een brief gestuurd naar iedereen die mee is geweest.

Zwakke punten:
Dat er niet een dag eerder gecommuniceerd is.

De Treinreiswinkel - Een grote teleurstelling!

0

Review:
Was eens maar nooit meer. In december reis geboekt. Eind april bevestigd door Treinreiswinkel maar helaas waren ze de helft van onze wensen vergeten. Kwam ik zelf achter. Was niets meer aan te doen. Op reis zelf viel er de laatste trein uit waardoor we het gehele fietsprogramma zouden moeten omgooien. Telefonisch contact met Treinreiswinkel was ontluisterend: "Meneer, u kunt het beste naar het loket gaan". Vervolgens blijkt dat de koste van dat ticket alleen rechtstreeks bij de treinmaatschappij gedeclareerd kunnen worden. Kan iemand mij uitleggen waarom de Treinreiswinkel boekingskosten in rekening brengt? Liever zelf rechtstreeks boeken! Scheelt 75 euro en een hoop ergernis.

Sterke punten:
Ik heb ze niet kunnen ontdekken

Zwakke punten:
compleet niet klantgericht
doorgeefluik zonder inhoud
onnauwkeurig
misplaatste arrogantie

Rob beveelt De Treinreiswinkel NIET aan bij vrienden/bekenden