D-reizen is met ruim 180 Vakantiewinkels, een Klant Contact Center en website inclusief chat het meest veelzijdige reisbureau van Nederland. Zowel qua bereikbaarheid als qua aanbod. Van zonvakanties tot wintersport en van stedentrips tot cruises.
Sinds 1983 verkoopt D-reizen vakanties van bijna alle Nederlandse reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen. Hiermee hebben we inzicht in alle vakanties en vliegtickets. D-reizen opereert dus volledig onafhankelijk. Dit heeft veel voordelen, zoals een zeer ruim en scherp geprijsd aanbod dankzij de PrijsCheck.
Ik dacht dat kosten transparant moesten zijn tegenwoordig. Maar zoek je voor 3 personen, dan krijg je prijzen obv 2 personen te zien. En nog zonder boekingskosten e.d. Klik je op een kort stedentripje van 169 euro, blijkt dit in totaal toch bijna 800 euro te kosten. Dat is gewoon misleiding, in ieder geval qua beleving. Niet geboekt dan ook.
Tijdens boeken reis staat in de kleine letters dat transfer en bagage niet zijn inbegrepen. Wat dan de extra kosten zijn wordt tijdens (online) boeken niet vermeld. Achteraf extra kosten 170,- = 15% van reissom. Na klacht te hebben ingediend wordt ik verwezen naar de kleine lettertjes en.....ik had moeten bellen met D-reizen als iets niet duidelijk was (0,15-/min). Ja daarom doe ik ook online een reis boeken om dan nog een half uur te bellen met een medewerker. Voor mij NOOIT meer D-reizen.
Slecht en onvolledig advies van de reisbureau medewerkster en een starre kortzichtige houding van Holland International.
Zwakke punten Ze zijn liever een klant kwijt dan een klant rijk. Er wordt niet meegedacht en alleen naar de regeltjes verwezen. Regeltjes gaan boven klantvriendelijkheid en meedenken.
Lokkertjes misleidend
Ik dacht dat kosten transparant moesten zijn tegenwoordig. Maar zoek je voor 3 personen, dan krijg je prijzen obv 2 personen te zien. En nog zonder boekingskosten e.d. Klik je op een kort stedentripje van 169 euro, blijkt dit in totaal toch bijna 800 euro te kosten. Dat is gewoon misleiding, in ieder geval qua beleving. Niet geboekt dan ook.
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Misleidende lokkertjes.
verborgen extra kosten
Tijdens boeken reis staat in de kleine letters dat transfer en bagage niet zijn inbegrepen. Wat dan de extra kosten zijn wordt tijdens (online) boeken niet vermeld. Achteraf extra kosten 170,- = 15% van reissom. Na klacht te hebben ingediend wordt ik verwezen naar de kleine lettertjes en.....ik had moeten bellen met D-reizen als iets niet duidelijk was (0,15-/min). Ja daarom doe ik ook online een reis boeken om dan nog een half uur te bellen met een medewerker. Voor mij NOOIT meer D-reizen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Nooit meer een reis via D Reizen e/o Holland International
Slecht en onvolledig advies van de reisbureau medewerkster en een starre kortzichtige houding van Holland International.
Zwakke punten
Ze zijn liever een klant kwijt dan een klant rijk. Er wordt niet meegedacht en alleen naar de regeltjes verwezen. Regeltjes gaan boven klantvriendelijkheid en meedenken.