Welkom bij BTR Reizen, 50 Plus Reizen tegen betaalbare prijzen!

BTR Reizen Reviews

    Komt belofte uit brochure niet na en is niet klantvriendelijk.

    Van 15 t/m 20 september de cruise 'Rijn in vlammen' via BTRreizen gemaakt.
    Over de boot, de crew en de prachtige Rijn niets dan lof.
    Maar wij hadden deze cruise geboekt omdat we graag het vuurwerkspektakel Rhein in Flammen op het schip wilden meemaken.
    In de brochure staat ook letterlijk: "Op 16 september kunt u dit evenement vanaf het zonnedek gadeslaan".
    Wat schetst onze verbazing toen onze reisbegeleiders Theo en Hellen (die volgens eigen zeggen pas 2 dagen vóór aanvang van deze reis gevraagd waren om deze reis te begeleiden!) op de eerste cruisedag meedeelden dat het schip niét over de Rijn kon varen tijdens het vuurwerk vanwege aangekondigde storm. Storm? Geen enkele weers-website kondigde storm aan!
    Maar...,als alternatief zouden ze ons vanuit Koblenz met de bus naar St. Goar brengen om het vuurwerk toch van de kade te kunnen meemaken. Veel protest van de passagiers uiteraard. Maar Theo en Hellen gingen daar niet op in, en schoven het af op de reisorganisatie. "Wij kunnen er ook niets aan doen".
    Zaterdagavond 16 september dus met de bus naar St. Goar. We hebben vervolgens twee en een half uur op de kade staan wachten. Géén storm, amper wind, maar wel koud en regen. En wij waren dan nog de jongsten van de gasten, maar er waren op deze reis ook mensen bij van 80 jaar die met hun rollator in de kou op de kade stonden, terwijl we allemaal op de comfortabel ligstoelen op het zonnedek hadden kunnen zitten met een glaasje wijn of kopje koffie als BTR zich aan de afspraak had gehouden.
    Tegen de tijd dat het vuurwerk begon.....lag de hele Rijn vol met cruiseschepen en rondvaartboten!!
    Die zouden daar toch ook niet gelegen hebben als er echt storm was voorspeld!? Dan zou trouwens het hele vuurwerk niet doorgegaan zijn! We voelden ons allemaal erg bedrogen. Ik heb meteen 's avonds (16 september) een mail met klacht gestuurd naar BTR met in de onderwerpregel "Klacht, svp mail beantwoorden".
    Dit deed ik met opzet om hun aandacht te trekken, omdat ik een paar weken voorafgaand aan de cruise ook een keer een mail gestuurd had die na anderhalve week nog niet beantwoord was. Toen ik belde waarom ik nog niets gehoord had kreeg ik het nonchalante antwoord van telefoniste Evelien: "mevrouw, wij krijgen 1000 mails per dag".
    Het is vandaag zaterdag 23 september en ik heb wederom nog niets van BTR-reizen gehoord...!
    Ik heb informatie ingewonnen bij ANVR of ik een officiële klacht kan indienen. Dat kan, maar dat kost rond de 102 euro én BTR is niet aangesloten bij ANVR.
    Ik heb geen zin in al dat gedoe dus laat het hierbij.
    Maar dat BTR-reizen nog niet eens het fantsoen heeft om netjes op mijn mail te reageren en in ieder geval eerlijk uit te leggen waarom de boottocht naar het vuurwerk niet is door te gaan ipv met zo'n stomme smoes over 'storm' aan te komen zetten, heeft ze deze negatieve review opgeleverd.

    Update: 28-9-2017.
    Vandaag een brief gekregen van BTR die naar alle passagiers is gestuurd naar aanleiding van "enkele klachten" die ze over het evenement 'Rhein in Flammen' hadden gekregen.
    In deze brief blijven ze vasthouden aan het vaarverbod:"Kort voor de afvaart kregen wij bericht dat het schip niet het gebied Rhein in Flammen mocht invaren en dat er op dat moment een vaarverbod was."
    Over storm spreekt BTR nu ineens niet meer. En over de reden waarom dat vaarverbod was opgelegd reppen ze ook niet. Misschien geen liggeld betaald? Of misschien waren we onvoldoende terrorist-proof omdat bij het inschepen onze identiteit niet gecontroleerd is?( de accommodatievoucher was voldoende, we hoefden ons niet te legitimeren bij aan boord gaan)
    Wie zal het weten? Ja, BTR, maar die zwijgen als het graf.
    Als goedmakertje bieden ze ons 10% korting aan op een volgende vakantiereis via BTR. Wat een lachertje. Die korting krijg je al bij vroegboeken. Bovendien..., aan me nóóit niet dat ik ooit nog bij hun een vakantie boek!!

    Sterke punten
    Crew van Lale Andersen heeft zich geweldig voor ons ingezet.
    Badkamer en sanitair erg netjes.

    Zwakke punten
    Zie hierboven:
    Slechte communicatie door BTR.
    Hebben nog niet het fatsoen om mailtjes te beantwoorden.
    Komen belofte uit brochure niet na.

    hotel siegenland

    Een heel slechte keuken wij zijn buiten het hotel gaan eten ondanks inclusief

    Sterke punten
    Kamer en bediening

    Zwakke punten
    Heel zwak smerig eten

Bezoek BTR Reizen

Schrijf een review