Vakantiehuis Ardennen met ARDENNES-ETAPE Vakantiehuis Ardennen - Boek nu je vakantiehuis, villa, chalet, gite, grote vakantiewoning in de Ardennen uit meer dan 1400 met zorg geselecteerde vakantiehuizen.

Ardennes Etape Reviews

  • Dit was onze eerste en tevens laatste (!) boeking bij Ardennes Etapes.
    Wij kunnen iedereen dit bedrijf met klem afraden!
    Dit bedrijf geeft ons geen andere keus dan onze ervaringen met u te delen.

    Wij hebben via dit bedrijf met onze familie (ongeveer 20 personen) een weekendje weg geboekt in één groot huis in de Belgische Ardennen.
    Door de uitbraak van het Coronavirus willen een aantal mensen niet graag weg om op 1,5 meter van elkaar in één groot huis te verblijven.
    We hebben diverse keren contact gehad. Gevraagd om een voucher, verzocht om reservering om te boeken naar volgend jaar, gevraagd om uitstel van betaling zodat we nog even de ontwikkelingen af kunnen wachten.
    Dit bedrijf gaat echter op geen enkel voorstel in. Ze houden star vast aan wat op papier staat. Er is geen enkel begrip voor de situatie.
    ‚ÄúWij volgen de betalingsprocedure. Uw reservering is geannuleerd volgens de algemene voorwaarden.‚ÄĚ
    Als familie zijn wij ruim 400 euro aanbetaling kwijt.
    Mijn advies: bespaar u een hoop tijd, ellende en geld en boek niet bij dit bedrijf.

    Door Marcel op 20 mei 2020 Reageer
  • Het begin van het einde voor Adrennes-Etappes. De manier waarop dit bedrijf omgaat met de Corona maatregelen zal er zeker voor zorgen dat dit bedrijf ten onder gaat. Ze hebben geen verzekering en zijn niet aangesloten bij een garantiefonds. Wij hebben voor Juli 2020 een huis geboekt aan het begin van dit jaar. Op dit moment mogen wij als Nederlanders Belgi√ę niet inkomen. Wij moeten deze week het restant betalen. Gezien het feit dat het bedrijf alleen maar negatief in het nieuws is, geeft dit ons geen vertrouwens om het restant te voldoen. Hoe kun je van een klant verwachten om nog zoveel geld over te maken als restant betaling terwijl je als bedrijf niks anders dan negatieve beoordelingen krijgt?! Ze bieden vouchers aan klanten die het volledige bedrag betaald hebben. Ik heb ze telefonisch gesproken en ze hebben al duizenden vouchers afgegeven in de afgelopen maanden en zullen dit blijven doen totdat de maatregelen opgeschort worden. Zelf met een voucher heb je straks geen schijn van kans om een huis te boeken omdat er heel veel nieuwe boekingen zullen zijn en ook nog eens alle vouchers ingewisseld gaan worden. En dan mag je hopen dat het huis dat je wilde hebben √ľberhaupt nog beschikbaar is. Hele grote kans dat het huis niet meer beschikbaar is. Als het bedrijf straks failliet is, ben je alles kwijt. Dit bedrijf geeft steeds aan dat ze niks verkeerds doen omdat alles volgens hun algemene voorwaarden gaat. Uit eigen ervaring met rechtszaken tegen dit soort bedrijven en hun handelen weet ik dat rechters dit soort algemene voorwaarden nietig verklaren omdat het bedrijf namelijk er alles aan moet doen om hun klanten te helpen en dit ook aan moeten tonen. Algemene voorwaarden zijn vaak gewoon huisregels. Tot zo ver, is ons gezegd dat als wij niet op tijd betalen dat dan de reservering wordt geannuleerd. Nogmaals, wij willen wel gaan maar op dit moment morgen wij dan als Nederlanders niet. Ze hebben het steeds over wat de overheid zegt en de gemeenten, maar waar ze hebben het niet over ‚Äėwat ze zelf gedaan hebben om het hun klanten te helpen‚Äô. Wij hebben ze gevraagd om ons wat extra tijd te geven in deze onzekere periode, maar dit willen ze niet verwijzend naar hun voorwaarden. Deze bijzondere tijden, vragen om bijzondere maatregelen en beslissingen. Zoveel mogelijk rekening houden met elkaar. Elkaar helpen waar nodig. Zowel als individu of als bedrijf. Iedereen heeft nu te maken met deze situatie. Alle bedrijven nemen bijzonder maatregelen. Dit bedrijf heeft helemaal niks gedaan. Niet eens contact opgenomen met huiseigenaren om naar oplossingen te zoeken. Je aanbetaling raak je kwijt, ook als iemand anders het huis in die periode alsnog boekt. Ze geven geen voucher voor de aanbetaling. Toen ik ze aan de telefoon had, heb ik ze gevraagd wat ze zelf vonden van de vele negatieve feedback? Hun antwoord: Mensen laten alleen een recensie achter als ze een slechte ervaring hebben gehad. Toen ik ze vertelde dat ik zelf ook een bedrijf heb, met duizenden alleen maar goede feedback, dat was iets waar ze geen antwoord op hadden. Ik vertelde ze toen dat ik dit heb bereikt met service, communicatie, klanten helpen en problemen op te lossen. Dit bedrijf doet niks. Dit soort mensen en bedrijven noem ik dieven en profiteurs! Zulke bedrijven mogen van mij van de aardboden verdwijnen! Wij zullen de situatie monitoren en contact opnemen met ons rechtsbijstand en eventueel een geschillencommissie.

    Door Ols op 19 mei 2020 Reageer

  • Vandaag bevestigd u per mail dat wij een aanbetaling van ‚ā¨ 181,30 kwijt zijn. U had ook gewoon een voucher kunnen aanbieden.

    Wij hebben voor juni 2020 een vakantie-boeking gedaan via Ardennes Etape en hebben hiervoor tijdig de aanbetaling voldaan. Het restant moet nog betaald worden maar hebben wij vorige week opgeschort omdat u zeer waarschijnlijk niet kunt gaan leveren in juni 2020 in verband met de crisis. Heel Belgi√ę zit tot nu toe in een lock-down.

    In plaats van het aanbieden van een voucher van het reeds aanbetaalde bedrag (zoals zoveel bedrijven nu doen) biedt u geen ruimte voor afwachten in deze onzekere situatie, maar blijft u dreigen en de druk opvoeren. U heeft vandaag onze boeking geannuleerd en ons ‚ā¨ 181,30 afhandig gemaakt.

    #schoftig #onbeschoft #onsympathiek #klantonvriendelijk

    Zwakke punten
    zie boven

    Door Bianca op 23 april 2020 Reageer
  • Een tijd geleden hebben wij ons eerste huis geboekt bij Ardennes Etape, en ik kan niets anders zeggen dat we zeer tevreden zijn. We hebben ondertussen al meerdere huizen geboekt bij deze organisatie en we zijn nog nooit teleurgesteld. Borgsom altijd op tijd terug gekregen, op onze vragen netjes antwoord gehad. papieren altijd in orde, Wij zijn super enthousiast het volgende huisje is alweer geboekt. Ardennes Etape en de vriendelijke medewerkers bedankt en ga zo door.

    Sterke punten
    Overzichtelijke website, zeer vriendelijke medewerkers. Correcte afhandeling van de reservering. Borgsom altijd op tijd terug gehad.

    Zwakke punten
    Wij hebben geen zwakke punten.

    Door Lia op 15 april 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Ardennes Etape

Schrijf je eigen review